topNotif

چه هدفی را دنبال می کنید؟

1403 بازدید
24 شهریور 97
سمانه

چه هدفی را دنبال می کنید؟

رویایی داشته باش.

چه هدفی را دنبال می کنید؟

شاد بودن در زمان حال هنری است که هرکس باید آن را فرا گیرد. گفته شده است اگر کسی با آنچه دارد شاد نباشد با آنچه به دست خواهد آورد شاد نخواهد شد. درست است باید در زمان حال زندگی کنیم ولی به همین اندازه اهمیت دارد که در زندگی هدفی برای حرکت به سمت جلو داشته باشیم. همه کسانی که دست به عمل شگفت انگیزی زده اند. با یک رویا، خیال، هدف یا اندیشه شروع کرده اند و امید فراون را همراه آن ساخته اند.

شما چه خیالی دارید؟ آرزوی رسیدن به کجا را در سر می پرورانید؟ چه هدفی را دنبال می کنید؟ دوست دارید از اماکن تاریخی دنیا بازدید کنید؟ در تئاتری محلی ایفای نقش نمایید؟ اولین رمان خود را بنویسید؟ یا حتی دومی را؟ شاید هدف کمک به فرزندانتان در راه تحصیل علم و دانش را دارید؟ خرید خانه مجلل ؟ شروع تجارتی جدید؟ یا حتی ادامه تحصیلات آکادمیک خود؟ و…

داشتن رویا و هدف بسیار ضروری است. آن ها به زندگی ما روشنایی می بخشند. بدون آن ها ما در زندگی کسل، خسته و نسبت به آن بی تفاوت خواهیم شد. پس بهترین کار این است که رویاهایتان را واضح و آشکار مشخص کنید. قلم و کاغذی بردارید و ساعتی بیندیشید که واقعا چه می خواهید و رویای چه چیزی را در سر دارید. دفتری از رویا برای خود بسازید و آن را با عکس های زیبا و الهام بخش پر کنید یا پشت سر هم آن ها را روی کاغذ باطله رونویسی نمایید. اگر تصور می کنید نیاز به تشریفات خاصی دارید می توانید رویاهایتان را روی کاغذ خاصی بنویسید و در پاکت نامه ای زیر بالش خود قرار دهید یا نیمه شب در فضایی باز با یک شمع آن ها را بسوزانید.

اهمیت زیادی ندارد که چگونه آن ها را ثبت می کنید بلکه مهم این است که آن ها را یادداشت نمایید. در نتیجه شما به طور خودکار خود را در حال نزدیک شدن به اهدافتان می بینید. در هر حال هر کاری می کنید باید مطمئن باشید رویایی دارید زیرا رویاها بسیار اهمیت دارند.

 

همچنین بخوانید:  هدف ما از زندگی چیست؟

 

آیا تا به حال به جشنی عازم شده اید که در آن انتظار وقوع اتفاق ناخوشایندی داشته باشید و همین طور هم بشود. انتظار داشتید همه چیز خوب از کار در بیاید و همین طور هم بشود. شاید تا به حال به این نکته توجه نکرده باشید که معمولا چیزی را به دست می آوریم که انتظارش را داریم. در واقع آنچه انتظار آن را داریم روی می دهد. آیا تا به حال برایتان پیش آمده از خواب بیدار شوید و ببینید پرتو نور خورشید از پنجره به درون اتاقتان می تابد و جلوه زیبایی به محیط بخشیده است. سپس در این فکر غرق شوید که چه روز زیبایی است و تمام روز نیز همه چیز بر وفق مرداتان پیش برود.

تصور کنید صبحی از خواب بیدار می شوید در حالی که هوا دگرگون شده است. از پنجره به بیرون بنگرید و ابرهای تیره همه جا را پوشانده و باران سنگینی در حال بارش است. از شدت سرما به خود می لرزید و در این فکر فرو می روید که چه روز بدی است. حدس بزنید آیا این بار هم حق با شما بود؟

اگر کمی با دقت به داستان های زندگی تان بنگرید پی می برید نگرشتان بسترساز رویدادهای آینده است. به عبارت دیگر طرح و نقشه ای که در مورد هر مسئله در ذهن خود ترسیم می کنید، محتمل ترین طرحی است که به وقوع خواهد پیوست. اگر انتظار داشته باشید امری فوق العاده اتفاق بیفتد این چنین روی خواهد داد و اگر منتظر رخ دادن مشکلی باشید احتمالا چنین اتفاقی خواهد افتاد.

همه این حوادث به هم پیوسته و مرتبط هستند زیرا نگرش شما جهت زندگی تان را تعیین می کند. این اصل ساده مبنای بسیاری از دوره های آموزشی است. در این دوره ها اسم های گوناگون و عجیب و غریبی روی این اصل ساده می گذارند و آن را پیچیده می کنند.

شما به سادگی می توانید از این قانون در جهت پیشبرد خواسته هایتان استفاده کنید. فقط کافی است بدانید چه می خواهید و چه دوست دارید تا همان رخ دهد. نگرش کلی خود  را هر روز صبح و هر شب تنظیم نمایید. هرچه نگرشتان مثبت تر و درخشان تر باشد بهتر است به خاطر بسپارید نگرشتان را نسبت به اهداف و رویاهایتان تنظیم کنید.

 

از شما متشکریم که تا انتهای این مقاله با ما همراه بودید. سوالات خود را در قسمت “نظرات” با ما در میان بگذارید، همچنین اگر ایده یا نظری در رابطه با این مطلب دارید، خوشحال می شویم آن را با ما در میان بگذارید.

 

نمک هندی را با خواص درمان یبوست و نفخ، درمان اختلالات مفصلی، کمک به کاهش وزن، کمک به درمان مشکلات تنفسی، درمان مشکلات باد روده، درمان سوزش معده، کنترل کلسترول، پیشگیری از پوکی استخوان، درمان اسپاسم های عضلانی و گرفتگی ها، پیشگیری از افسردگی، بدون هيچ اسانس و افزودنی شيميايی، از فروشگاه عطارک تهيه نماييد.

توجه

وب سایت عطارک در قبال نسخه های پیشنهادی و داروهای گیاهی ذکر شده، مسئولیتی نداشته و بهتر است قبل از استفاده، با پزشک و یا مشاور طب سنتی در تماس باشید.

پستهای مرتبط

هیچ
نظر ارسال شده است. لطفا شما هم نظری ارسال کنید.

0