چگونه با زبان بدن جذاب تر شویم؟

1737 بازدید
02 مهر 97
سمانه
,

زبان بدن افراد جذاب چگونه است؟ چگونه با زبان بدن جذاب تر شویم؟

علامت اول: ارتباط چشمی

از کجا متوجه می شود که کسی دارد به شما گوش می دهد؟ اولین علامت مهم ارتباط چشمی صاف و ساده است. اگر شخصی به شما نگاه نمی کند یعنی به شما گوش نمی دهد. ارتباط چشمی مستقیم داشته باشید این یک راه اساسی است که طرف مقابل می فهمد که دارید به او گوش می دهید. هر چه بیشتر ارتباط چشمی داشته باشید اینطور به نظر می آید که بیشتر درگیر شنیدن هستید.

چه میزان ارتباط چشمی مناسب است؟ وقتی مشغول گوش دادن هستید هر چه بیشتر بهتر، میزان ایده آلش 100 درصد است. اگر مرتب و برای مدت زیاد نگاهتان را از گوینده بردارید، مطمئنا برای او علامت های منفی می فرستید و او پیش خودش فکر می کند که کسل کننده هستم. حتی یک فکر مثبت با ارتباط چشمی ضعیف ایجاد نمی شود. برای شما که می خواهید جذاب جلوه کنید باید تمرین کنید موقع گوش کردن میزان ارتباط چشمی تان با گوینده بسیار مناسب باشد.

چگونه با زبان بدن جذاب تر شویم؟

چگونه با زبان بدن جذاب تر شویم؟

علامت دوم : حرکت نگاه

وقتی دارید گوش می کنید برای داشتن ارتباط چشمی فوق العاده به مهارت دیگری نیز نیاز دارید که باعث طبیعی تر شدن ارتباط چشمی تان می شود. این ارتباط موثر حرکت نگاه می باشد. حالا ممکن است برایتان پیش بیاید حرکت نگاه چیست؟ منظور این است که موقع گوش دادن نگاه شما از یک چشم گوینده به چشم دیگرش حرکت می کند. اگر می خواهید حرکت نگاه را در عمل ببینید دفعه بعد هنگام تماشای تلویزیون به حرکات چشم بازیگران دقت کنید، چطور نگاه بازیگر از یک چشم به چشم دیگر نقش مقابل خود می افتد. با انجام دادن حرکت نگاه به همدیگر می فهمانید که چطور ذهن و احساستان درگیر طرف مقابل است.

علامت سوم : کج کردن سر

حرکاتی که با سر و بدن تان انجام می دهید تاثیر فوق العاده ای روی دیگران می گذارد. حتی بعضی حیوانات هم این فوت و فن را می دانند. اگر در خانه تان حیوانی دارید ممکن است گاهی اوقات احساس کرده باشید که دارد به شما گوش می دهد و حرف هایتان را می فهمد. به همین علت است که می گویند بعضی حیوانات می توانند بهترین دوست آدم باشند. این درس ارزشمندی است که می توان از آن ها آموخت.

 

همچنین بخوانید: مهارت شوخ طبعی را بیاموزید !

 

علامت چهارم :تکان دادن سر

تکان دادن سر یکی دیگر از تکنیک های قدرتمند برای شنیدن صحبت های دیگران است که موجب می شود در نظر گوینده جذاب به نظر برسید. بعضی از افراد به طور طبیعی سر تکان می دهند، بعضی اصلا خیلی کم این کار را انجام می دهند. اگر عکس العمل افراد را موقع گوش دادن نگاه کنید می بینید که چقدر تکان دادن سر می تواند مفید باشد. هنگامی که از تکان دادن سر استفاده نمی شود جذابیت و انرژی شنونده هم به طرز چشمگیری کاهش پیدا می کند.

گام پنجم :همه چیز به حساب می آید.

وقتی نشسته اید نحوه نشستن تان نشان می دهد که تا چه اندازه به گوینده و صحبت هایش علاقه مندید. وقتی به طرف او خم می شوید مثل این است که می گویید برای من خیلی جذابید و من را با نیروی مغناطیسی به طرف خودتان می کشید. اما وقتی به عقب متمایل می شوید یعنی حرف هاتون خسته کننده است. ترجیح می دهم به جای شنیدن حرف هایتان کار دیگری انجام دهم. قاعده کلی این است که سعی کنید تمام بدنتان به طرف شخص متقابل متمایل باشد. اگر پاهایتان را روی هم انداخته اید، پا و زانوی بالایی تان به طرف آن شخص باشد. حتما دست هایتان را باز نگه دارید و وقتی صحبت می کنید از آن ها برای تاکید استفاده کنید. با این کارها تصویر روشنی از خودتان ارائه می دهید و نشان می دهید فردی صمیمی هستید و دیگران را به راحتی می پذیرید.

نکته دیگری که است وقتی که در حال صحبت با طرف مقابل در حال ایستاده هستید فاصله خود را رعایت کنید. اگر شخص مقابل کم کم دارد خودش را به شما نزدیک می کند یعنی فاصله شما با آن فرد خیلی زیاد است و اگر می خواهد بیشتر فاصله بگیرید در این صورت به او بسیار نزدیک هستید.

 

از شما متشکریم که تا انتهای این مقاله با ما همراه بودید. سوالات خود را در قسمت “نظرات” با ما در میان بگذارید، همچنین اگر ایده یا نظری در رابطه با این مطلب دارید، خوشحال می شویم آن را با ما در میان بگذارید.

 

عرق نعنا دوآتیشه را با خواص تقویت کننده دستگاه گوارش، ضد اسهال، بادشکن، برطرف کننده ناراحتی معده، رفع دل درد و دلپیچه، بدون هیچ اسانس و افزودنی شیمیایی، از فروشگاه عطارک تهیه نمایید.

توجه

وب سایت عطارک در قبال نسخه های پیشنهادی و داروهای گیاهی ذکر شده، مسئولیتی نداشته و بهتر است قبل از استفاده، با پزشک و یا مشاور طب سنتی در تماس باشید.

پستهای مرتبط

هیچ
نظر ارسال شده است. لطفا شما هم نظری ارسال کنید.

0