topNotif

چگونه بیرون غذا بخورید اما چاق نشوید؟!

1442 بازدید
29 مهر 97
بهاره
,,
بروزرسانی شده در تاریخ 25 آذر 1400

چگونه بیرون غذا بخورید اما چاق نشوید؟!

وقتی که یک رژیم غذایی دارید، خوردن غذا در بیرون برای شما بسیار مشکل است. نخوردن چیزهای مورد علاقه شما که در اطراف شما هستند، کاری بس دشوار است. شما گاهی گیج می شوید که آیا برنامه رژیم غذایی خود را حفظ کنید یا امروز خودتان را برای شکستن رژیم غذایی ببخشید. واقعا چرا این اتفاق می افتد؟ خیلی از مردم نمی دانند که چگونه در رژیم غذایی خود باقی بمانند. بگذارید به شما بگویم که چگونه در طول رژیم غذایی خود در بیرون غذا بخورید و چاق نشوید!

چگونه بیرون غذا بخورید اما چاق نشوید؟!

چگونه بیرون غذا بخورید اما چاق نشوید؟!

یک لیوان آب بخورید

پس از نشستن و قبل از تماشای منو و سفارش دادن غذا، یک لیوان آب بنوشید. اگر شما خیلی گرسنه هستید، با نوشیدن آب مدت زمانی جلوی این گرسنگی را خواهید گرفت و هر غذایی را سفارش نمی دهید. با نوشیدن آب آشامیدنی می توانید از  کالری زیاد جلوگیری کنید.

سبد نان را از خود دور کنید

همیشه قبل از غذا اصلی پیش غذاهایی همچون نان و کره یا ماست سرو می شود. اگر می خواهید پس از دیدن کره خامه ای و نان گرم بر روی میز آن را بخورید، دوباره فکر کنید. این نان می تواند برنامه رژیم غذایی شما را خراب کند. اگر می خواهید وسوسه نشوید سبد نان را از روی میز خود بردارید.

سالاد سفارش دهید

با خوردن سالاد قبل از خوردن غذای اصلی، شکم خود را پر کنید تا غذای کمتری را بخورید. در واقع، بدن شما از سالاد پر می شود و اگر خیلی گرسنه باشید حجم غذای کمتری خواهید خورد چون بیشتر حجم معده شما را سالاد گرفته است. اگر می خواهید، سالادهای مختلف را امتحان کنید.

 

همچنین بخوانید: اگر بدنی سالم می خواهید بخوانید

 

اسموتی میوه

اسموتی میوه، اگر درست و از میوه های طبیعی و تازه تهیه شده باشد، بهترین مورد برای افراد رژیمی است. عمدتا میوه ها حاوی آنتی اکسیدان، فیبر و مقدار زیادی پروتئین هستند. اسموتی ها نه تنها احساس سیر بودن به معده شما می دهد، بلکه به خاطر خوشمزه بودن انتخاب خوبی می باشد.

مرغ پخته شده

اگر در رژیم غذایی با خوردن سبزیجات سبز یا پخته مشکل دارید، می توانید مرغ را امتحان کنید. با این حال، شما باید از خوردن مرغ سرخ شده به دلیل چربی و کالری بیش از حد، اجتناب کنید. شما می توانید برای بهتر کردن طعم مرغ از لیمو و فلفل سیاه همراه با کمی ریحان استفاده کنید.

سیب زمینی پخته شده

اگر فکر می کنید که سیب زمینی در طول رژیم غذایی، بزرگترین دشمن شماست، باید تجدید نظر کنید.  در واقع، سیب زمینی پخته شده می تواند یک گزینه مناسب برای شما باشد. شما می توانید آن را با کمی نمک میل کنید. سیب زمینی پخته شده کم کالری است، علاوه بر این ویتامین ث و پتاسیم فراوان دارد. سیب زمینی پخته شده می تواند یک گزینه خوشمزه برای کسانی که رژیم غذایی دارند، باشد.

نان غلات

در صورتی که برای شام بیرون رفته اید و می خواهید با غذای خود نان میل کنید، نان غلات سفارش دهید. نان غلات بهترین گزینه برای شماست. نان غلات نه تنها باعث چاقی شما نمی شود بلکه معده شما را نیز پر می کند. نان غلات نه تنها غنی از فیبر سالم است، بلکه خوشمزه است. به خصوص پس از خوردن آن، در مقایسه با نان سفید معده شما مدت زمان بیشتری احساس سیری خواهد کرد.

 

از شما متشکریم که تا انتهای این مقاله با ما همراه بودید. سوالات خود را در قسمت “نظرات” با ما در میان بگذارید، همچنین اگر ایده یا نظری در رابطه با این مطلب دارید، خوشحال می شویم آن را با ما در میان بگذارید.

 

 بذر کرفس را با خواص محرک، مقوی قلب، بادشکن، مدر و قاعده آور، کاهش فشار خون بالا، رفع اضطراب و بی خوابی، کاهش قندخون، باز کردن عادت ماهیانه، ضد عفونی کننده در موارد برونشیت و آسم،رفع ناراحتی های کبد و طحال ، بدون هیچ اسانس و افزودنی شیمیایی، از فروشگاه عطارک تهیه نمایید.

توجه

وب سایت عطارک در قبال نسخه های پیشنهادی و داروهای گیاهی ذکر شده، مسئولیتی نداشته و بهتر است قبل از استفاده، با پزشک و یا مشاور طب سنتی در تماس باشید.

پستهای مرتبط

هیچ
نظر ارسال شده است. لطفا شما هم نظری ارسال کنید.

0