topNotif

چگونه روحیه خانم ها را بشناسیم ؟

1354 بازدید
12 شهریور 97
خانم راد
بروزرسانی شده در تاریخ 24 آذر 1400

اصول برخورد با روحیات خانم ها

زیگموند فروید روان شناس معروف گفته بود : مسئله مهمی که نمی توانم به آن جواب بدهم این است که خانم ها چه خواسته ها و توقعاتی دارند و چگونه می توان آن ها را راضی نگه داشت. بسیاری از نامزدها و شوهرها هنوز هم در این باره اطلاعات کافی ندارند، برای آشنایی بیشتر با روحیات و توقعات خانم ها به مطالبی که در ادامه می آید توجه کنید.

محبت واقعی

آن ها خواهان صداقت و محبت هستند. زن هایی که به عشق واقعی ارج می گذارند به هدایای پر قیمت توجه ندارند. گاهی هدیه های گران قیمت را نشانه خودنمایی دانسته احساس می کنند که به آن وسیله می خواهند محبت آن ها را خریداری کنند و به شخصیت آن ها اهمیت نمی دهند.

علاقه به زیبایی

زیبا بودن از علایق طبیعی خانم هاست. خانم ها مایلند به آن ها گفته شود که زیبا هستند. تنها گفتن آن که از زیبایی بهره مند هستند برایشان کافی نیست. بلکه باید با دقت و توجه زیاد این مسئله را به آن ها گوشزد کرد. تعریف از جزئیات قیافه و اندام آن ها به آن ها اعتماد بیشتری می بخشد، در روحیه آن ها اثر مطلوب می گذارد و از اینکه مورد توجه هستند خوشحال می شوند و این مهم توسط همسران آن ها روحیات آن ها را دوچندان می کند.

ارزش کار و نتیجه

خانم ها به کار خود و نتیجه آن علاقه داشته و در این مورد حساس هستند. شغل و کاری که یک مرد انجام می دهد شخصیت او را نشان می دهد. اغلب اوقات این مسئله درباره بانوان نیز صادق است و نباید کار آن ها را با بی اعتنایی بی اهمیت تلقی کرد.

چگونه روحیه خانم ها را بشناسیم ؟

چگونه روحیه خانم ها را بشناسیم ؟

مصاحبت و گفتگو

زن ها به هم صحبت و کسانی که به گفته ها و درد دل آن ها گوش بدهند احتیاج دارند. از نظر کلی گفتگوها و صحبت های مردها و خانم ها تفاوت دارد. خانم ها به اظهار احساسات و تمایلات خود برای شنونده راجع به موضوعات مختلف تمایل دارند. بدین جهت به کسی که شنونده خوبی باشد نیاز دارند.

انتخاب همسر

زن ها برخلاف مردها به آسانی عاشق نمی شوند. مردها زودتر تحت تاثیر احساسات قرار گرفته و به زنی دل می بینند ولی خانم ها در این مورد خودداری بیشتری داشته و در انتخاب همسر احتیاط و دقت می کنند. آن ها به صفات اخلاقی مردها توجه زیاد داشته، آینده نگری از خود نشان می دهند و با تفکر خود احساسات را کنترل می کنند.

مقاومت در برابر مشکلات

در پیدا کردن راه حل برای مشکلات بین خانم ها و آقایان تفاوت وجود دارد. اغلب مردها در برخورد با مشکلات به چاره جویی پرداخته، تصمیم می گیرند و تصمیم خود را عملی می سازند. اما خانم ها در این موارد تحمل بیشتری از خود نشان می دهند. سعی می کنند به تدریج و آرامی چاره ای پیدا کنند یا آنکه رفع مشکل را به گذشت زمان واگذار نمایند.

 

همچنین بخوانید:  آشنایی با مهارت های همسرشناسی

 

آزادی شخصی

برخی از مردها خواهان آن هستند که همسرشان پیوسته در کنار آن ها باشد و از تنهایی ناراحت می شوند. بدین ترتیب همسران خود را تحت کنترل قرار داده و آزادی آن ها را محدود می سازند، در حالی که خانم ها نیز به اوقات فراغت نیاز دارند تا گاهی کتاب بخوانند، به امور شخصی بپردازند و احساس آرامش کنند.

روابط محبت آمیز

زنانی که از کارهای سنگین خانه و نگهداری بچه ها خسته و کلافه می شوند به حد کافی فرصت و حوصله آن را ندارند که با همسر خود روابط عاشقانه و محبت آمیز داشته باشند. برخی از مردها به این مسئله توجه ندارند که کمک به همسر در امور خانه و نگهداری از بچه ها تا چه حد به ازدیاد محبت بین زن و شوهر کمک می کند.

رفاقت صمیمانه

زن مایل است دوست صمیمی شوهر خود باشد. کمتر زنی است که بدین قانع باشد که مادر بچه ها بوده و امور خانه را اداره کند. بلکه با گذشت زمان و این که تمایلات و هیجانات عاشقانه رو به تسکین گذارده و عشق به خانواده جایگزین آن می شود، احتیاج بدان دارد که شریک زندگیش با او رفاقتی صمیمانه داشته و به خواسته های او توجه کند و محیطی آمیخته با صفا و صمیمیت وجود داشته باشد.

 

از شما متشکریم که تا انتهای این مقاله با ما همراه بودید. سوالات خود را در قسمت “نظرات” با ما در میان بگذارید، همچنین اگر ایده یا نظری در رابطه با این مطلب دارید، خوشحال می شویم آن را با ما در میان بگذارید.

 

شربت بهارنارنج را با خواص نشاط آور، دشمن اضطراب، اشتها آور، خواب آور، مقوی اعصاب، درمان کننده تپش قلب و تقویت معده، بدون هيچ اسانس و افزودني شيميايي، از فروشگاه عطارک تهيه نماييد.

توجه

وب سایت عطارک در قبال نسخه های پیشنهادی و داروهای گیاهی ذکر شده، مسئولیتی نداشته و بهتر است قبل از استفاده، با پزشک و یا مشاور طب سنتی در تماس باشید.

پستهای مرتبط

هیچ
نظر ارسال شده است. لطفا شما هم نظری ارسال کنید.

0