چگونه مالک رویای خود می شوید ؟

1285 بازدید
27 خرداد 97
سمانه

چگونه مالک رویای خود می شوید !؟

اگر مایل باشید که این قدم را بردارید و رویایی را که مالک آن هستید در ذهن خود شکل دهید اقدامات زیر را انجام دهید.

روی خود شرط ببندید !

ممکن است حتی یک نفر شما را باور نکند و شما به موفقیت برسید اما اگر خود را باور نداشته باشید هرگز موفق نخواهید شد. در واقع اگر نتوانید خود را باور کنید نمی توانید به راحتی چیزهای دیگر را باور کنید، انگیزه ای ندارید که قدمی به جلو بردارید اما کسانی که مسئولیت رویایشان را بر عهده می گیرند و به خود ایمان دارند به راحتی و با اطمینان روی خود شرط می بندند.

مالکیت بر رویا بدین معنی است که باید خود را باور داشته باشید و بر ترس های خود غلبه کنید. اگر خودتان را باور نداشته باشید هرگز موفق نمی شوید. اگر می خواهید موفق شوید باید معتقد باشید که از پس چنین کاری بر می آیید. اگر می خواهید رویاهایتان تحقق یابد باید روی خود شرط ببندید.

چگونه مالک رویای خود می شوید ؟

چگونه مالک رویای خود می شوید ؟

به جای این که زندگیتان را همان گونه که هست بپذیرید آن را رهبری کنید !

قدرت انتخاب بزرگترین قدرتی است که کسی می تواند داشته باشد، متاسفانه بسیاری از افراد بی چون و چرا زندگی را همان گونه که هست می پذیرند و هرگز نمی توانند زندگی خود را رهبری و هدایت کنند. در نتیجه به مانعی بر سر راه خود تبدیل می شوند و نمی توانند با خود کنار بیایند و بر مشکلاتی که سر راه پیشرفت خود به وجود می آورند غلبه کنند.

کارتان را دوست بدارید و کاری را که دوست دارید انجام دهید !

انسان های موفق آن هایی که رویایی دارند و به دنبال تحقق این رویا می روند، کارشان را دوست دارند و آن کاری را که دوست دارند انجام می دهند و اجازه می دهند که اشتیاق و استعدادشان راهنمای آن ها باشد. چرا؟ زیرا استعداد، هدف و توانمندی های بالقوه همیشه دست در دست یکدیگر حرکت می کنند. همیشه ارتباطی میان استعداد و اشتیاق وجود دارد.

 

همچنین بخوانید: توصیه هایی برای مقابله با مشکلات

 

هرگز خود را با دیگران مقایسه نکنید !

همه ما کسانی را می شناسیم که می خواهند موفق باشند اما تقریبا موفقیت را به شکلی متفاوت تعریف می کنند. شما موفقیت را چگونه تعریف می کنید؟

معنای موفقیت آن است که در هر کاری بیشترین تلاش خود را خرج دهید همانطور که نباید رویای دیگران را از آن خود بدانید به همان نحوه نیز هرگز نباید اجازه دهید دیگران برای شما معیار تعیین کنند. مقایسه خود با دیگران به سود شما نیست و هرگز شما را به رویایی که در سر دارید نزدیک نمی کند.

به دورنمای ذهنی خود بیندیشید حتی اگر دیگران شما را درک نکنند !

با این که در وجود هر فرد استعداد و توانایی بالقوه خودش قرار دارد اما این علتی نمی شود تا همه شما را درک کنند. رویایی که مال خود شماست ممکن است به نظر بسیاری از افراد بی معنا جلوه کند.

رویایتان را سخت بچسبید !

رویاها از نیروی فراوانی برخوردارند. خداوند رویایی را درون شما به ودیعه گذاشته است، این رویایی است که فقط به شما تعلق دارد، رویای فرد دیگری نیست. تنها شما می توانید به آن حیات ببخشید.

 

از شما متشکریم که تا انتهای این مقاله با ما همراه بودید. سوالات خود را در قسمت “نظرات” با ما در میان بگذارید، همچنین اگر ایده یا نظری در رابطه با این مطلب دارید، خوشحال می شویم آن را با ما در میان بگذارید.

 

روغن اسطوخودوس را با خواص رفع استرس و افسردگي، آرامش بخش، ضد تشنج، رفع بد خوابي، برطرف کننده سرفه، تقويت حافظه، درمان کننده آرتروز، درمان سردرد، بدون هيچ اسانس و افزودنی شيميايی، از فروشگاه عطارک تهيه نماييد.

توجه

وب سایت عطارک در قبال نسخه های پیشنهادی و داروهای گیاهی ذکر شده، مسئولیتی نداشته و بهتر است قبل از استفاده، با پزشک و یا مشاور طب سنتی در تماس باشید.

پستهای مرتبط

هیچ
نظر ارسال شده است. لطفا شما هم نظری ارسال کنید.

0