topNotif

چگونه چاقی را درمان کنیم؟

1522 بازدید
13 تیر 97
سمانه

چگونه چاقی را درمان کنیم؟

راه حل درمان مرض چاقی یافتن رژیم مناسب نیست. بلکه بدست آوردن تعادل است! خیلی از شما هر کاری که تصورش را می توان کرد برای از دست دادن وزن خود انجام داده اید ولی دهانتان را دوخته اید! بیشتر مواقع، حتی اگر وزن کم کرده اید، اعتیاد به غذا، فیزیکی یا روحی، آنقدر قوی هست که تقریبا غیرممکن است وزن را برای مدت طولانی کم شده نگه دارید. ما می خوریم تا خالی بودن وجودمان را پر کنیم و خود را از دردهای روحی رها سازیم.

همه می دانیم که پر کردن دهان از غذا چه احساس خوبی را سبب می شود، حتی وقتی گرسنه نیستیم، خوردن مقدار بسیار زیاد غذا قبل از آنکه شکم بیچاره بتواند شانس علامت پر شدن را داشته باشد. اگر ما قادر باشیم که با یک رژیم نه چندان قوی مقداری وزن کم کنیم، گرسنه باقی می مانیم و سیستم باید با مواد سمی که قبلا در بدن در بافت های چربی قرار گرفته به جای مواد غذایی تغذیه کند.

وقتی که سطح میزان مواد سمی در بدن بالا رود، گرسنگی باز خواهد گشت و ما دوباره آن ضد غذاها را می خوریم، فقط برای برگرداندن یک عمر الگوی رژیم غلط. وقتی که دوباره آن غذاهای ممنوعه را می خوریم، وزن بالا می رود و ما دوباره روحیه خود را از دست می دهیم و بیشتر از خودمان متنفر می شویم.

چگونه چاقی را درمان کنیم؟

چگونه چاقی را درمان کنیم؟

همه چیز در مورد تعادل

اگر هنوز دارید می پرسید که چرا نتوانستید در مبارزه کوچک کردن برآمدگی شکمتان پیروز شوید، علت این است که شما از اصولی ترین قوانین استفاده نکردید، همه چیز در مورد تعادل است. بدن مواد سمی اضافی را که در بعضی بافت های چربی ذخیره شده اند حمل می کند، در حقیقت، بدن هرگز برای انجام وظایفش آزادی عمل ندارد.

وقتی که رژیم تان را تغییر می دهید و از خوردن آشغال ها خودداری می کنید، بدن دیگر نیاز به استفاده از انرژی برای تبدیل قند اضافی به چربی را ندارد. اگر شما از ضد غذاها نخورید بدنتان می تواند چربی اضافی را که ذخیره شده است، بسوزاند.

سم زدایی روده

برای رسیدن به پیروزی، نیاز به شروع سم زدایی روده هایتان دارید، تا از جمع شدن مواد زائد در بدن جلوگیری شود. با سم زدایی جگر و کیسه صفرا می توانید مولکول های سخت شده کلسترول را خارج کنید و آنها را آزاد بگذارید تا از چربی اضافی برای تولید انرژی استفاده کنند. وقتی که کیسه صفرا از سنگ ها پاک شد، می تواند صفرا را با راندمان بالاتری برای درهم شکستن چربی های خام که در غذا هست، آزاد کند، تا تبدیل به انرژی شوند، نه چربی. خبر خوب این است که اگر دارید صحیح می خورید، چربی های خام دشمنان شما نخواهند بود.

 

همچنین بخوانید:  تاثیر فعالیت بدنی و ورزش در زندگی

 

ورزش را فراموش نکنید

اگر وزن اضافی دارید، شما باید پنج روز در هفته به نرمی تا سی دقیقه ورزش کنید که باعث قوی شدن متابولیسم خواهد شد و به سوختن چربی اضافی کمک می کند. همیشه وقتی بیماران تغذیه و پاک سازی صحیح را شروع کردند، وزنشان به سادگی کاهش می یافت، حتی وقتی که آن ها برای کاهش وزن مراجعه نکرده بودند. اضافه وزن کوچک ترین مشکل آنها بود، چون به بیماری های جدی دیگری مبتلا بودند، ولی با پیروی از فلسفه من با ناپدید شدن وزن های اضافی، بیماری های قندی و قلبی و سرطان نیز به تعادل رسیدند.

فراموش نکنید که همه چیز در مورد تعادل است. موضوع تحمل گرسنگی نیست یا آنکه فقط آب بنوشید یا مسافت ده کیلومتر را بدوید تا عرق بریزید و وزن کم کنید. چه کسی می تواند این نوع فعالیت ها را ادامه دهد؟ رژیم غذایی کاری صورت نمی دهد. در حقیقت، باعث عدم تعادل می شود. روی وزن متمرکز نشوید. اگر صحیح عمل کنید عاقبت به آن می رسید و بدن تعادل و سلامتی خود را باز می یابد.

 

از شما متشکریم که تا انتهای این مقاله با ما همراه بودید. سوالات خود را در قسمت “نظرات” با ما در میان بگذارید، همچنین اگر ایده یا نظری در رابطه با این مطلب دارید، خوشحال می شویم آن را با ما در میان بگذارید.

 

شکوفه فندق را با خواص بهبود هضم غذا، کاهش وزن و لاغری، چربی سوز، ضد اسهال، درمان صرع، بدون هيچ اسانس و افزودنی شيميايی، از فروشگاه عطارک تهيه نماييد.

توجه

وب سایت عطارک در قبال نسخه های پیشنهادی و داروهای گیاهی ذکر شده، مسئولیتی نداشته و بهتر است قبل از استفاده، با پزشک و یا مشاور طب سنتی در تماس باشید.

پستهای مرتبط

هیچ
نظر ارسال شده است. لطفا شما هم نظری ارسال کنید.

0