topNotif

کاربردهای فنگ شویی برای زنگوله های بادی

5739 بازدید
27 اردیبهشت 97
سمانه
,

سه نوع از بهترین کاربردهای فنگ شویی برای زنگوله های بادی در خانه شما

زنگوله های بادی نوعی درمان مشهور فنگ شویی می باشند، لذا راه های زیادی وجود دارد که شما می توانید از آنها برای یک فنگ شویی خوب استفاده کنید. به نظر من زنگوله های بادی باید خارج از خانه باشند در باغ ، پاسیو یا بالکن. به همین دلیل است که آنها زنگوله های بادی نامیده می‌شوند.

قرار بر این نیست که بگویم من از زنگوله های بادی کوچک در خانه استفاده نمی کنم به خصوص اگر این زنگوله ها دارای سنگ های کریستالی کوچکی درون خودشان باشند. به دلیل بکارگیری هر نوع درمان فنگ شویی من همیشه مخاطبان و دوستان خود را تشویق می کنم که به احساسشان برای جای گذاری شی ای خاص در خانه شان اهمیت دهند.

اجازه دهید تمام اطلاعاتی که باید از آنها آگاهی داشته باشید تا تصمیمی عاقلانه برای جای گذاری زنگوله های بادی تان برای فنگ شویی در بهترین مکان بگیرید را در اختیارتان قرار دهم.

بر طبق مدارس سنتی فنگ شویی، زنگوله های بادی برای درمان انرژی های منفی به کار می‌روند؛ چه این انرژی‌ها انرژی های منفی فنگ شویی سالانه باشند و چه به چالش کشیدن اسباب و اثاثیه دائمی درون خانه. اگر شما به یک عنصر آهن قوی فنگ شویی در یک مکان خاص باگوآ همانند شمال غرب نیاز داشته باشید یک مشاور فنگ شویی ممکن است یک زنگوله بادی آهنی با 6 نخ و توپ را به شما معرفی کند که در آن شش، عدد فنگ شویی شمال غرب است. بهترین گزینه یک زنگوله بادی با حباب های خالی است و لذا پتانسیل «شاچی» تبدیل به انرژی «شنگ چی» می شود.

کاربردهای فنگ شویی برای زنگوله های بادی

سه دستورالعمل کلی برای جای گذاری فنگ شویی زنگوله های بادی وجود دارد:

موادی که از آن ساخته شدند، تعداد میله ها و زنگوله ها و نمادهایی که در طراحی شان به کار گرفته شدند.

۱. مواد: همیشه به تطبیق ماده / عنصر فنگ شویی زنگوله های بادی با عنصر باگوایی که می خواهید در آنجا قرارش دهید توجه داشته باشید. یک زنگوله بادی آهنی می تواند در غرب، شمال غرب و شمال گذاشته شود، در حالی که یک منگوله چوبی یا خیزرانی می‌تواند در شرق، جنوب شرق و جنوب نواحی باگوآ قرار داده شود.

گاهی شما حتی می توانید زنگوله های بادی ای را بیابید که از چینی و یا ناقوس های رسی ساخته شده‌اند که در این مورد شما با عنصر فنگ شویی زمین مواجه هستید و آنها را در زمین یا در نواحی باگوآی عنصر فنگ شویی چوبی قرار می دهید (مرکز، جنوب غرب، شمال شرق، شرق و جنوب شرق)

به یاد داشته باشید که برای هر درمان فنگ شویی عنصر ناحیه باگوآ را ضعیف و یا دچار خسارت نکنید. برای مثال زنگوله بادی آهنی را در شرق (عنصر چوب) قرار ندهید و یا زنگوله بادی چوبی را در ناحیه عنصر زمین (جنوب غرب) قرار ندهید.

 

          همچنین بخوانید: خواص و فواید ژین سنگ  

 

۲. نمادها: بیشتر زنگوله های بادی فنگ شویی دارای نماد های سنتی همانند زنگوله بادی فنگ‌شویی چی لین برای حفاظت و یا زنگوله بادی میستیک نات برای انرژی رها شده می باشند. یک زنگوله بادی رسی با دو قلب، انتخاب خوبی برای ناحیه جنوب غرب /عشق و ازدواج در خانه یا باغ تان می باشد در حالی که یک زنگوله بادی با تصویر بودا برای انرژی های فنگ شویی ناحیه باگوآ شمال شرق / رشد معنوی و خود تهذیبی مناسب می باشد.

۳. اعداد: هنگام استفاده از یک زنگوله به عنوان راه درمانی فنگ شویی به تعداد زنگوله ها و میله ها توجه می شود. عدد شش و هشت اعداد بسیار مشهوری برای زنگوله ها در زنگوله های بادی می باشند تا انرژی مفید را افزایش دهند در حالیکه زمانی که شما می خواهید یک انرژی‌ بد را سرکوب کنید پنج بسیار عدد خوبی است و از ستاره ی فنگ شویی سالانه برگرفته شده است.

نتیجه گیری

اگر شما عاشق زنگوله های بادی هستید آنها را در وسایل فنگ شویی خود به کار ببرید. تنها بهترین آنها را مطابق با دستورالعمل های فوق بیابید و لذا بدین صورت می توانید از فنگ شویی در خانه یا باغ خود لذت ببرید.

 

از شما متشکریم که تا انتهای این مقاله با ما همراه بودید. سوالات خود را در قسمت “نظرات” با ما در میان بگذارید، همچنین اگر ایده یا نظری در رابطه با این مطلب دارید، خوشحال می شویم آن را با ما در میان بگذارید.

 

غنچه گل محمدی را با خواص آرامبخش، ضد عفونی کننده، ضد تشنج، ضد عفونت های پوستی، تقویت قلب، تقویت قوای جنسی، بدون هيچ اسانس و افزودني شيميايي، از فروشگاه عطارک تهيه نماييد.

توجه

وب سایت عطارک در قبال نسخه های پیشنهادی و داروهای گیاهی ذکر شده، مسئولیتی نداشته و بهتر است قبل از استفاده، با پزشک و یا مشاور طب سنتی در تماس باشید.

پستهای مرتبط

هیچ
نظر ارسال شده است. لطفا شما هم نظری ارسال کنید.

0