کارهایی که قبل از ساعت 8 صبح باید انجام داد

1535 بازدید
23 فروردین 98
بهاره
,

کارهایی که قبل از ساعت 8 صبح باید انجام داد

اگر شما فرد پر مشغله ای هستید و روزهای سختی را می گذرانید، سعی کنید این 8 کار را قبل از ساعت 8 صبح انجام دهید و صبح خود را با انرژی زیاد شروع کنید تا احساس بهتری داشته باشید. زمانی که با صبح تان را با انرژی مثبت و با برنامه ریزی آغاز می کنید، در طول روز حس خوشایندی خواهید داشت.

 

کارهایی که قبل از ساعت 8 صبح باید انجام داد

کارهایی که قبل از ساعت 8 صبح باید انجام داد

 

کارهایی که قبل از ساعت 8 صبح باید انجام داد

1. رختخواب خود را مرتب کنید

 بهتر است اولین کاری را که صبح خود را با آن شروع می کنید مرتب کردن تخت خوابتان باشد، تا این که تخت خود را شلخته رها کنید. مرتب کردن تختمان باعث می شود اتاقمان تمیز و مرتب تر به نظر برسد. به جای اینکه آن را نامرتب رها کنید و روزتان را شروع کنید، بهتر است آن را مرتب کنید.

2. لباس هایتان را عوض کنید

درست است لباس راحتی و یا خواب شما گرم، نرم، راحت است و همه این ها شما را تشویق می کند آن ها را عوض نکنید و مجدد به تختخواب خود باز گردید، اما لباس هایتان را عوض کنید مخصوصا اگر در خانه کار می کنید. زمانی که در خانه کار می کنید و در اجتماع حضور فیزیکی ندارید، ممکن است باعث شود لباس خوابتان را عوض نکنید اما پیشنهاد می کنم حتما آن ها را عوض کنید تا روز فعالتری داشته باشید. اینگونه آماده کار کردن و فعالتر بودن خواهید شد تا در لباس گرم و نرمتان به استراحتی که می توانستید داشته باشید فکر کنید.

3. صورتتان را بشویید

شستن صورتتان پس از بیدار شدن اثرات خواب آلودگی را از بین می برد و صورتتان را تمیز می کند.

4. آب بنوشید

مهم نیست چه برنامه برای روز کاری خود دارید چیزی که مهم است نوشیدن آب است. مطمئن شوید عادت نوشیدن آب را در برنامه هر روزه خود قرار دهید، زیرا فواید زیادی دارد. نوشیدن آب باعث بیدار شدن بدن، افزایش سوخت و ساز بدن، آب رسانی به بدن و علی الخصوص پوست و از بین بردن مواد سمی بدن می شود. زمانی که 2 تا 4 لیوان آب را ناشتا می نوشید، انرژی بیشتری خواهید داشت.

 

همچنین بخوانید:  صرفه جویی در زمان با چند راهکار موثر که بد نیست بدانیم

 

5. مناجات خود را صبح انجام دهید

زمانی که روز خود را با عبادت و آرامش حاصل از آن شروع می کنید حس بهتری دارید و کارهایتان را با آرامش بیشتر و استرس کمتری انجام می دهید. داشتن مناجات صبح با خداوند روز شما را سرشار از آرامش و طراوت می کند و حال خوبی در شما ایجاد می کند. سعی کنید مناجات روزانه خود را اول صبح انجام دهید.

6. آشپزخانه تان را مرتب کنید

اگر ظرف های کثیفی از دیشب در آن باقی مانده آن ها را بشویید، اگر میز آشپزخانه نیاز به مرتب کردن دارند آن را مرتب کنید تا بعدا نگران نباشید. حتی اگر غذای ظهر را باید آماده کنید چه کاری بهتر از اینکه صبح شروع به آماده کردن آن بکنید.

7. لباس های کثیف خود را بشویید

 چه کاری بهتر از اینکه اول صبح تا آماده شدن برای کار روزانه لباس های کثیف تان را در ماشین لباسشویی ریخته و بشویید، قبل از بیرون رفتن از خانه آن ها را بر روی بند رخت پهن کنید و سراغ کار و مشغله هر روز خود بروید و شب قبل از خواب لباس های تمیز را در کمد خود قرار دهید.

8. لیستی از کارهای روزانه تان تهیه کنید

 لیستی از کارهای روزانه تان آماده کنید تا در آخر شب لیستتان را کامل کرده باشید. داشتن لیست کارهای روزانه باعث کاهش استرس و داشتن روزی فعالانه می شود.

سعی کنید این 8 کار را روزانه به صورت روتین انجام دهید. داشتن یک برنامه مدون و دقیق باعث کاهش هدر رفتن زمان و وقت شما در طول روز می شود و همچنین، احساس رضایت مندی بیشتری در شما ایجاد می کند. در نتیجه شما وقت بیشتری برای کار و فعالیت های مورد علاقه خود خواهید داشت.

 

از شما متشکریم که تا انتهای این مقاله با ما همراه بودید. سوالات خود را در قسمت “نظرات” با ما در میان بگذارید، همچنین اگر ایده یا نظری در رابطه با این مطلب دارید، خوشحال می شویم آن را با ما در میان بگذارید.

 

سیاه توسه (سیاه توسکا) را با خواص درمان یبوست، ملین، محرک، صفرا آور، درمان بیماری های دهان و پوست سر، دافع کرم و مسهل، ضد سرطان، ضد ویروس و قی آور، بدون هيچ اسانس و افزودنی شيميايی، از فروشگاه عطارک تهيه نماييد.

توجه

وب سایت عطارک در قبال نسخه های پیشنهادی و داروهای گیاهی ذکر شده، مسئولیتی نداشته و بهتر است قبل از استفاده، با پزشک و یا مشاور طب سنتی در تماس باشید.

پستهای مرتبط

هیچ
نظر ارسال شده است. لطفا شما هم نظری ارسال کنید.

0