کاهش ابتلا به سرطان با افزایش مصرف 7 ادویه

2191 بازدید
03 اسفند 97
بهاره
,

کاهش ابتلا به سرطان با افزایش مصرف 7 ادویه

ادویه ها جز طعم دهنده های اصلی غذا محسوب می شوند که خواص درمانی بسیاری نیز دارند. اکثر ادویه ها حاوی مواد معدنی و آنتی اکسیدان های قوی هستند که سیستم ایمنی بدن را تقویت می کنند و به هنگام بیماری، مقاومت بالایی در برابر بیماری ها، نشان می دهند. یکی دیگر از خواص ادویه ها، خاصیت ضد سرطانی آن ها است. آن ها سلول های بدن را از آسیب رادیکال های آزاد مضر، مصون نگاه می دارند و رشد سلول های سرطانی را متوقف می کنند. حال به شما خواهیم گفت که با افزایش مصرف 7 ادویه، خطر ابتلا به سرطان را کاهش دهید.

 

کاهش ابتلا به سرطان با افزایش مصرف 7 ادویه

کاهش ابتلا به سرطان با افزایش مصرف 7 ادویه

 

کاهش ابتلا به سرطان با افزایش مصرف 7 ادویه

کاهش ابتلا به سرطان با زیره سبز و سیاه

زیره یک ادویه خوش طعم است که به دلیل فراوانی آنتی اکسیدانی به نام تیموکوئینون، به پیشگیری و توقف رشد سلول های سرطانی کمک می کند. بر اساس تحقیقات انجام شده، زیره سبز از رشد سلول های سرطانی پروستات جلوگیری می کند. همچنین، زیره سیاه برای کاهش رشد سلول های سرطانی روده بزرگ (کولون) بسیار موثر است. بنابراین، اگر از دانه های زیره سبز و سیاه در رژیم غذایی خود استفاده کنید، بدنی سالم و دور از سرطان خواهید داشت.

کاهش ابتلا به سرطان با زردچوبه

زردچوبه علاوه بر عطر و طعم قوی، خواص ضد التهابی دارد. این ادویه، به دلیل داشتن آنتی اکسیدان های قوی، توانایی مبارزه با بیماری هایی مانند سرطان را دارد. زردچوبه حاوی عنصری به نام کورکومین یا دی فرولوئیل متان است که مانع از رشد سلول های سرطانی از قبیل سرطان پروستات، سرطان پستان، تومورهای مغزی، سرطان پانکراس (لوزالمعده) و لوسمی (سرطان خون) می شود. همچنین، باعث کاهش قابل ملاحظه در اندازه و تکثیر تومورها نیز می شوند.

کاهش ابتلا به سرطان با دارچین

این ادویه برای کاهش تومورهای سرطانی بسیار موثر است. استفاده روزانه از دارچین یا مصرف یک لیوان شیر با عسل و دارچین، به عنوان یک داروی قوی برای سرطان عمل می کند. دارچین خاصیت ضد التهاب و میکروب کشی قوی دارد که بدن را در برابر هرگونه بیماری تقویت می کند.

 

همچنین بخوانید:  4 خوراکی ضد سرطان که از رشد سرطان جلوگیری می کنند را بشناسید

 

کاهش ابتلا به سرطان با رازیانه

رازیانه سرشار از آنتی اکسیدان های قوی  است که خطر ابتلا به سرطان را کاهش می دهد. رازیانه حاوی مقادیر بالایی از آنتی اکسیدانت سلنیم (سلنیوم) است. این عنصر سلول های بدن را در برابر آسیب رادیکال های آزاد و تنش‌های اکسیداتیو عامل سرطان‌ها، محافظت می کند. اضافه کردن رازیانه به سوپ گوجه فرنگی همراه با کمی سیر یک سلاح نیرومند در برابر انواع سرطان است.

کاهش ابتلا به سرطان با زعفران

زعفران یک ادویه فوق العاده خوش طعم با خواص دارویی فراوان، سرشار از کروستین یک عنصر اصلی برای مبارزه با سرطان است. زعفران نه تنها از رشد سرطان جلوگیری می کند، بلکه باعث کاهش اندازه تومورها  می شود. تحقیقات نشان داده است که، مصرف زعفران گسترش تومورهای سرطانی به ویژه سلول های سرطانی کبد را تا حد قابل ملاحظه ای متوقف می کند.

کاهش ابتلا به سرطان با زنجبیل

زنجبیل را به عنوان یک داروی کم کالری، برای افزایش سوخت و ساز بدن می شناسند، اما به دلیل وجود آنتی اکسیدان های قوی در این ادویه جهت پیشگیری از سرطان نیز معرفی شده است.  با قرار دادن زنجبیل به رژیم غذایی روزانه خود بدن را از انواع مختلف بیماری ها محافظت کرده و با سرطان خداحافظی کنید. این ادویه برای کنترل انواع سرطان ها به ویژه سرطان تخمدان و سرطان های دستگاه گوارش بسیار مفید است.

کاهش ابتلا به سرطان با پونه کوهی (آویشن شیرازی)

پونه کوهی تنها در غذاها کاربرد ندارد بلکه منبع غنی از آنتی اکسیدان های قوی است که سلول های بدن را از آسیب رادیکال های آزاد مصون نگاه می دارد در نتیجه مقاومت بدن را در برابر انواع بیماری ها و سرطان ها بالا می برد.

 

از شما متشکریم که تا انتهای این مقاله با ما همراه بودید. سوالات خود را در قسمت “نظرات” با ما در میان بگذارید، همچنین اگر ایده یا نظری در رابطه با این مطلب دارید، خوشحال می شویم آن را با ما در میان بگذارید.

 

مرو تلخ را با خواص درمان ناراحتی های گوارشی، درمان سوزش معده، آنتی باکتریال، درمان سرماخوردگی، رفع درد مفاصل، درمان سردرد، بدون هيچ اسانس و افزودنی شيميايی، از فروشگاه عطارک تهيه نماييد.

توجه

وب سایت عطارک در قبال نسخه های پیشنهادی و داروهای گیاهی ذکر شده، مسئولیتی نداشته و بهتر است قبل از استفاده، با پزشک و یا مشاور طب سنتی در تماس باشید.

پستهای مرتبط

هیچ
نظر ارسال شده است. لطفا شما هم نظری ارسال کنید.

0