topNotif

کدام حرف ها را نباید به همسرتان بگویید؟

1303 بازدید
08 اسفند 97
سمانه
,,
بروزرسانی شده در تاریخ 3 دی 1400
کدام حرف ها را نباید به همسرتان بگویید؟

کدام حرف ها را نباید به همسرتان بگویید؟

 

کدام حرف ها را نباید به همسرتان بگویید؟

شما و همسرتان زمان زیادی را با هم گذرانده اید و تقریبا همه چیز را به هم می گویید. اما این به معنای این نیست که چون شما زمان زیادی را با یکدیگر می گذرانید احترام را کنار بگذارید. در ادامه شش جمله که می توانند رابطه شما را در طولانی مدت خراب کنند گفته می شود، از گفتن این جملات به همسر یا نامزدتان خودداری کنید.

از یک مسئله کوچک چیز بزرگی می سازی.

خب ممکن است حق با شما باشد، اما وقتی ما خسته، مریض، ناراحت و یا روز کلافه کننده ای داشته ایم ممکن است برخی چیزها به نظرمان بیشتر خسته کننده و عذاب آور برسند. در اینجور موارد استراحت کنید و یا از همسرتان بخواهید شنونده جملاتتان باشد و نظری ندهد.

کدام حرف ها را نباید به همسرتان بگویید؟

کدام حرف ها را نباید به همسرتان بگویید؟

من زمانی برای این ندارم.

همه زوج ها زمان های بد در رابطه شان دارند اما به جای فکر کردن به وقایع و اتفاقات تلخ و ناراحت کننده به زمان های خوب با هم بودنتان فکر کنید، خب حالا با خود می گویید چرا که نه؟ برای همسرتان زمانی کنار خواهید گذاشت.

همیشه این کارو میکنی.

حتی اگر سر یک مسئله بارها جروبحث داشته اید هرگز کارت “همیشه” یا “هرگز” را رو نکنید. به جای این که کارها و اعمال بد همسرتان را به او بگویید، بد نیست به آن ها راجع به احساسی که کارهایشان برای شما ایجاد می کند، بگویید. و چقدر کمک کننده است اگر آن ها جور دیگری کارهایشان را انجام دهند. بر روی لحظه حال و آینده زندگیتان تمرکز کنید.

 

همچنین بخوانید:  با مردان وابسته به مادر چگونه رفتار کنیم

 

من بدون تو نمی توانم زندگی کنم.

این جمله گاهی شیرین و دلپذیر به نظر می رسد اما تفاوت زیادی بین پشتیبانی کردن و وابسته بودن وجود دارد. اگر احساس می کنید کاملا به پارتنر خود تکیه کرده اید و بدون او کاری را انجام نمی دهید وقتش است قدمی به عقب بگذارید و به خود یادآوری کنید شما یک فرد کامل هستید بدون نیاز داشتن به فردی دیگر، شما به تنهایی مستقل و کامل هستید.

مشکلی نیست، فراموشش کن.

شما و همسرتان سر مسئله کوچک جروبحث تان می شود و وقتی او متوجه می شود موضوع بی اهمیت است جروبحث را ادامه می دهد و دعوایی راه می اندازد، زیرا نمی خواهد بگوید اشتباه کرده است و شما آن فردی هستید که همیشه می گویید فراموشش کن و کوتاه می آیید. لازم است راجع به این مسئله با همسرتان صحبت کنید و تمام تقصیرات را گردن نگیرید.

چرا آنقدر سخته؟

از هرکسی که دلتان می خواهد بپرسید، ولی روابط همیشه خوش و خرم و عالی نیستند. به جای این که انتظار یک رابطه این چنینی داشته باشید بهتر است رابطه تان را با سختی هایش بپذیرید. راجع به مسائل و مشکلاتتان با همسرتان صحبت کنید و با هم برای زندگی بهتر تلاش کنید.

 

از شما متشکریم که تا انتهای این مقاله با ما همراه بودید. سوالات خود را در قسمت “نظرات” با ما در میان بگذارید، همچنین اگر ایده یا نظری در رابطه با این مطلب دارید، خوشحال می شویم آن را با ما در میان بگذارید.

 

مهرگیاه را با خواص دافع امواج منفی، نماد عشق و محبت میان زن و مرد، بدون هيچ اسانس و افزودنی شيميايی، از فروشگاه عطارک تهيه نماييد.

توجه

وب سایت عطارک در قبال نسخه های پیشنهادی و داروهای گیاهی ذکر شده، مسئولیتی نداشته و بهتر است قبل از استفاده، با پزشک و یا مشاور طب سنتی در تماس باشید.

پستهای مرتبط

هیچ
نظر ارسال شده است. لطفا شما هم نظری ارسال کنید.

0