گام های عملی برای دستیابی به رویاهایمان

1423 بازدید
26 خرداد 97
سمانه

گام های عملی برای دستیابی به رویاهایمان

رویای شما کدام است ؟ آیا در طول زندگی خود به این رویا دست می یابید ؟ شکی ندارم که دلتان می خواهد این اتفاق بیفتد. مطمئنم امید دارید که اینگونه شود اما آیا به واقع می توانید به این خواسته خود برسید ؟ فکر می کنید چقدر احتمال دارد موفق شوید ؟ یک در پنج ؟یک در صد ؟ یک در میلیون ؟ از کجا می فهمید که شانس موفقیتتان زیاد است یا رویایتان همیشه یک رویا باقی خواهد ماند ؟ آیا حاضرید بخت خود را امتحان کنید ؟

اغلب کسانی که می شناسیم رویایی در سر دارند، در واقع اگر نگوییم از هزاران نفر حداقل از صدها نفر درباره رویاهایشان سوال کرده و پرس و جو کرده ایم ؟ بعضی ها مشتاقانه از جزییات آن حرف می زنند بعضی دیگر از بحث کردن در این باره اکراه دارند به نظر می رسد خجالت می کشند که با صدای بلند درباره رویایشان حرف بزنند. این ها هرگز رویایشان را امتحان نکرده اند. نمی دانند آیا دیگران به آن ها خواهند خندید یا نه ؟ مطمئن نیستند که رویایشان بیش از اندازه بلند پروازانه است یا پیش پا افتاده ؟ نمی دانند آیا به واقع می توانند به رویایشان برسند یا محکوم به شکست خواهند بود ؟ آن ها نظری ندارند که چگونه می توانند به رویاهایشان برسند، آنچه می دانند برداشتی مبهم از هدف مورد علاقه یا خود ایده آل و آرمانی است. اما نمی دانند که چگونه می توانند به این خواسته خود برسند. اگر این توصیفات در مورد شما نیز صدق می کند باید خوشحال باشید که همیشه جای امیدواری وجود دارد.

گام های عملی برای دستیابی به رویاهایمان

گام های عملی برای دستیابی به رویاهایمان

تصویر درست یا نادرست یک رویا !

بسیاری از مردم درباره رویاها برداشت اشتباهی دارند، گاها مردم چیزهایی را دنبال می کنند و آن ها را رویاهای زندگی خود می پندارند همانند خیال پردازی که در واقع فاصله گرفتن از کار و واقعیت فعلی است، بلند پروازی داشتن ایده های بزرگ بدون این که راهکاری برای آن داشته باشند.

  • رویاهای بد نگرانی هایی که تولید هراس و فلج شدن می کنند
  • رویاهای آرمان گرایانه اینکه اگر سرنوشت دنیا را به شما می سپردند دنیا به بهشتی برین تبدیل می شد
  • رویاهای وکالتی رویاهایی که از سوی دیگران تحقق می یابد
  • رویاهای عاشقانه این باور که کسی شما را خوشبخت خواهد کرد
  • رویاهای شغلی این باور که اگر در کارتان موفق شوید خوشبخت می شوید
  • رویاهای مقصدی این باور که سمت، عنوان یا جایزه ای شما را خوشبخت می کند
  • رویاهای مادی این باور که ثروت و دارایی شما را خوشبخت می کند.

 

 

همچنین بخوانید: راهنمای دستیابی به رویاهایتان

 

 

رویا چیست؟

اگر این ها رویاهای خوبی نیستند پس رویاهای خوب کدامند ؟ تعریفتان از رویای خوبی که می توان آن را امتحان کرد و موفق شد چیست ؟ رویا تصویری الهام بخش از آینده ای است که با تقویت اراده و احساساتتان شما را توانا می سازد تا در زندگی خود به آنچه می خواهید برسید. رویایی که ارزش پیگیری دارد تصویر و پیش طرحی از هدف و توانمندی های یک شخص است و یا آن طور شارون هال می گوید : رویا بذر مکانی است که در روح و روان انسان کشت می شود و سبب می گردد تا او مسیر منحصر به فردی را طی کند تا هدفش را محقق سازد.

 

از شما متشکریم که تا انتهای این مقاله با ما همراه بودید. سوالات خود را در قسمت “نظرات” با ما در میان بگذارید، همچنین اگر ایده یا نظری در رابطه با این مطلب دارید، خوشحال می شویم آن را با ما در میان بگذارید.

 

عرق بابونه را با خواص ضد امراض عصبي، رفع سردرد و کمردردهاي عصبي، رفع ورم روده و اختلالات يائسگي، رفع قاعدگي هاي دردناک، مقوي معده، روشن و شفاف کننده مو، درمان سرفه کودکان، بدون هيچ اسانس و افزودنی شيميايی، از فروشگاه عطارک تهيه نماييد.

توجه

وب سایت عطارک در قبال نسخه های پیشنهادی و داروهای گیاهی ذکر شده، مسئولیتی نداشته و بهتر است قبل از استفاده، با پزشک و یا مشاور طب سنتی در تماس باشید.

پستهای مرتبط

هیچ
نظر ارسال شده است. لطفا شما هم نظری ارسال کنید.

0