topNotif

آداب معاشرت خانم ها با دوستانشان

1360 بازدید
22 مرداد 97
سمانه
بروزرسانی شده در تاریخ 24 آذر 1400

آداب معاشرت خانم ها با دوستانشان

یک خانم وقتی به دیدن دوستانش می رود تابع عادات و شیوه زندگی آنان است. اگر میزبان او سحر خیز است تا دیر وقت در منزل او نمی ماند. وقتی شب را در منزل دوستش می خوابد صبح روز بعد تختش را مرتب می کند. هرگز چیزی نمی گوید یا کاری انجام نمی دهد که کسی احساس حقارت کند. هرگز فرض نمی کند که همه یکدیگر را می شناسند، او همیشه خودش را معرفی و اسمش را اعلام می کند.

چگونه دیگران را به هم معرفی می کند؟

حتی در جامعه ما که به تدریج آداب و رسوم را به دست فراموشی میسپارند، یک خانم به سنت های دیرینه ای که مردم هنگام معرفی افراد به یکدیگر رعایت می کنند احترام می گذارد. یک خانم همیشه فرد جوان تر را به فرد مسن تر معرفی می کند. حتی اگر آداب معرفی کردن را ندانید همیشه نهایت تلاشتان را برای آشنا کردن مردم با یکدیگر کنید، بنابراین اگر اشتباه کوچکی نیز از شما سر بزند دست کم اشتباه جدی تری مثل بی نزاکتی را مرتکب نمی شوید.

وقتی نمی دانید چگونه با فرد مقابلتان رفتار کنید همیشه به خاطر داشته باشید که به گونه ای با دیگران رفتار کند که انتظار دارید با شما رفتار شود. دوستانتان را با ایمیل ها و پیام های بیهوده آزار ندهید. چون خودتان علاقه مند به داشتن گفت و گوهای طولانی هستید نباید فرض کنید دوستانتان نیز اینطور هستند.

آداب معاشرت خانم ها با دوستانشان

آداب معاشرت خانم ها با دوستانشان

یک خانم چگونه در اجتماع رفتار می کند !

  • یک خانم وقتی متوجه می شود زیر دامنی خانم دیگری پیداست یا تکه ای کاغذ به پاشنه کفش او چسبیده با احتیاط او را از موضوع مطلع می کند.
  • همیشه وقت شناس است. می داند برای آماده شدن چه قدر وقت نیاز دارد و دیگران را منتظر نمی گذارد.
  • اگر قرار است دیر به مهمانی برود تماس می گیرد و از میزبان خواهش می کند بدون او غذا را صرف کنند.
  • فقط در صورت بیماری، مرگ یا نزول فاجعه آسمانی است که قرارش را لغو می کند.
  • اگر ناچار به لغو قرارش شود از قبل و در اسرع الوقت اطلاع می دهد.
  • به دیگران فرصت می دهد تا افکار و نظرات خود را کاملا بیان کنند.
  • از انتشار شایعات کاذب درباره دوستانش جلوگیری می کند.
  • از رفتار مطلوب دوستان صمیمی اش سپاسگزاری می کند.
  • نیازهای خاص افراد سالخورده و معلولان جسمی را برآورده می کند.
  • وقتی عاشق می شود دوستانش را فراموش نمی کند و در کنار رابطه ای که دارد خودش را هم فراموش نمی کند.
  • این توانایی را دارد که بدون خدشه دار کردن روابط دوستانه اش ارتباطش را با کسی قطع کند، شغلش را ترک و با دوستانش مخالفت کند.

 

همچنین بخوانید:  یک خانم چگونه باید صحبت کند؟

 

یک خانم چگونه با دوستان مطلقه اش رفتار می کند ؟

یک خانم از بهم خوردن روابط عاشقانه متاسف می شود به ویژه اگر هر دو طرف دوستان او باشند. البته تاسف او نه به خاطر خودش بلکه به خاطر آن هاست. او در جر و بحث های خانوادگی آنان طرف هیچ یک را نمی گیرد و سخن چینی نمی کند. اگر دوستانش به تازگی از هم متارکه کرده اند سعی نمی کند آنان را در شرایطی مثل مهمانی شبانه رو در روی هم قرار دهد.

او می کوشد ارتباط خود را با هر دو نفر حفظ کند اما این را می داند که اکنون با دو نفر دوست است نه با یک زوج، چنین دوستی هایی ممکن است به تلاش و وقت مضاعف نیاز داشته باشند. اگر هر دو دوست خود را به مهمانی دعوت می کند افراد دیگری را نیز دعوت کند، البته برای اجتناب از هر گونه اضطراب حتما از قبل طرفین را از حضور یکدیگر مطلع می کند. همچنین افراد مجرد دیگری را نیز دعوت می کند تا فرد طلاق گرفته احساس تنهایی نکند.

 

از شما متشکریم که تا انتهای این مقاله با ما همراه بودید. سوالات خود را در قسمت “نظرات” با ما در میان بگذارید، همچنین اگر ایده یا نظری در رابطه با این مطلب دارید، خوشحال می شویم آن را با ما در میان بگذارید.

 

لبان الذکر را با خواص دفع انرژی های منفی، بدون هيچ اسانس و افزودنی شيميايی، از فروشگاه عطارک تهيه نماييد.

توجه

وب سایت عطارک در قبال نسخه های پیشنهادی و داروهای گیاهی ذکر شده، مسئولیتی نداشته و بهتر است قبل از استفاده، با پزشک و یا مشاور طب سنتی در تماس باشید.

پستهای مرتبط

هیچ
نظر ارسال شده است. لطفا شما هم نظری ارسال کنید.

0