topNotif

آهن ربایی کردن آب و خواص آن

10255 بازدید
27 اسفند 96
سمانه
بروزرسانی شده در تاریخ 2 دی 1400

با آب مغناطیسی یا آهن ربایی کردن آب و خواص آن آشنا شویم

اکثر افراد فعال در امور آهن ربا درمانی نوشیدن آب مغناطیسی را همراه با کاربرد آهن ربا توصیه می کنند. به این ترتیب درمان کامل می شود. آب آهن ربایی شده را می توان برای مقاصد پیشگیری از بیماری یا ادامه رژیم غذایی پس از درمان مصرف کرد. وقتی آب یا مایع دیگری برای مدتی در ارتباط با آهن ربای دائمی باشد، خاصیت آهن ربایی وارد آب می شود. آب را می توان به شیوه های گوناگون آهن ربایی کرد.

آهن ربایی کردن آب :

یک روش آن است که یک آهن ربا را روی ظرف خالی آویزان کنید و بعد آب را به صورت جریان باریکی روی آهن ربا بریزید تا در ظرف جمع شود. این روش زیاد توصیه نمی شود زیرا نقایصی دارد. روش دیگر آن است که آهن ربایی را به مدت چند ساعت در ظرف پر از آب قرار دهید. به این ترتیب آب به تدریج آهن ربایی می شود. این روش نیز محدودیت های مخصوص به خود را دارد.

روش سوم که بهترین روش است این است که آب را داخل دو لیوان یا دو ظرف با کف صاف بریزید. یک ظرف باید روی مرکز آهن ربایی قرار بگیرد که قطب شمال آهن ربا در آن قرار داده شده است و ظرف دیگر باید روی ظرفی گذاشته شود که در آن معرض نیروی قطب جنوب آهن ربا قرار دارد. آهن رباها باید از نوع دیسکی، صاف و گرد با قطر حدودا ده سانتیمتر باشند. کف ظرف باید سطح آهن ربای مورد استفاده را بپوشاند. ظرف ها باید از جنس شیشه، فولاد، ضد زنگ یا پلاستیک باشند. این امر به جریان آزاد نیروی آهن ربا کمک خواهد کرد.

آهن ربایی کردن آب و خواص آن

آهن ربایی کردن آب و خواص آن

آب دو قطبی :

می توانید ظرف ها را ساعت ها روی آهن رباها قرار دهید. پس از برداشتن ظرف ها از روی آهن رباها، می توانید آب هر دو ظرف را مخلوط کنید و یا جداگانه نگه دارید. اگر آب ها را با هم مخلوط کنید، تبدیل به آب دو قطبی می شوند و اگر مخلوط نکنید می توانید از هر کدام به عنوان آب آهن ربایی شده با قطب شمال یا جنوب به طور جداگانه استفاده کنید.

وقتی آب آهن ربایی می شود، میزان مغناطیسی شدن و کارایی درمانی خاصیت آهن ربایی دو قطبی یا تک قطبی آن باید بررسی شود. میزان آهن ربایی شدن آب بستگی به مقدار آب مورد استفاده، قدرت آهن ربا و طول مدت تماس با آب دارد. قدرت آهن رباها را می توان اندازه گرفت ولی هیچ راهی برای میزان آهن ربایی شدن آب وجود ندارد.

مصرف آب مغناطیسی برای تکمیل روند آهن ربا درمانی توصیه می شود. انواع متخصصان آهن ربا درمانی برای درمان بیماری های گوناگون مقادیر مصرف متنوعی را تجویز می کنند. هیچ معیار یا ضابطه استانداردی وجود ندارد و تغییر مقدار مصرف بستگی به نظر درمان گر، نوع بیماری و وضعیت بیمار دارد.

 

همچنین بخوانید: همه آنچه که در مورد آب خوردن باید بدانید

 

آهن ربایی کردن مایعات :

غیر از آب، می توان مایعات دیگری را نیز با نتایج خوبی آهن ربایی کنید. اگر شیر را حدود نیم ساعت روی قطب جنوب آهن ربا قرار دهید و بعد هر روز آن را بیاشامید، می تواند درمان عالی برای رفع خستگی باشد. آب میوه و حتی آب جو نیز با آهن ربایی شدن، خواص بهتری پیدا می کنند. روغن طبی آهن ربایی شده به خصوص در درمان رماتیسم موثر است.

فواید آب آهن ربایی شده :

آب آهن ربایی شده حرکات داخل دل و روده را منظم می کند و بدن را از شر مواد سمی خلاص می کند. افراد سالم نیز می توانند آن را برای پیشگیری استفاده کنند.

می توانید آبی را که حدود شش ساعت در یک ظرف آهن ربایی نگه داشته شده است، هر روز مصرف کنید. برخی فواید آن عبارتند از : کمک به تنظیم فشار خون، کمک به عادی کردن جریان خون، کمک به برطرف کردن لخته های داخل رگ ها. همچنین برای درمان تنگی نفس، آماس جدار نایژه، سرفه و سرماخوردگی نیز مفید است.

آب مغناطیسی شده را می توانید برای شستن ورم ها، زخم ها، چشم های خسته و برخی بیماری های پوستی نیز به کار برید. شستن مرتب چشم ها با آب مغناطیسی یک شیوه درمان پیشگیرانه عالی است.

 

از شما متشکریم که تا انتهای این مقاله با ما همراه بودید. سوالات خود را در قسمت “نظرات” با ما در میان بگذارید، همچنین اگر ایده یا نظری در رابطه با این مطلب دارید، خوشحال می شویم آن را با ما در میان بگذارید.

 

عرق خرفه سنتی را با خواص رفع تشنگی، کاهش صفرا، افزایش توان و قدرت حافظه، بهبود عملکرد دستگاه گوارش، از بین بردن سنگ های مجاری ادرار، بهبود التهاب چشم، ضدعفونی کردن بدن، تقویت معده، درمان سردرد و میگرن، بند آمدن خونریزی، تقویت قلب، کلیه و کبد، کاهش تب، بدون هيچ اسانس و افزودنی شيميايی، از فروشگاه عطارک تهيه نماييد.

توجه

وب سایت عطارک در قبال نسخه های پیشنهادی و داروهای گیاهی ذکر شده، مسئولیتی نداشته و بهتر است قبل از استفاده، با پزشک و یا مشاور طب سنتی در تماس باشید.

پستهای مرتبط

هیچ
نظر ارسال شده است. لطفا شما هم نظری ارسال کنید.

0