topNotif

آیا جراحی سینه الزامی است

1594 بازدید
18 اسفند 96
آلاله
بروزرسانی شده در تاریخ 2 دی 1400

آیا جراحی سینه الزامی است

گذشت زمان، حاملگی ها و شیر دهی همه این ها باعث از بین رفتن حالت سینه و افتادگی و پیر شدن آن ها می شود. فکر بزرگ کردن یا بالا بردن سینه ها درک کردنی است، با این همه پیش از قدم به این کار همه جوانب آن را در نظر بگیرید.

روش های متفاوت عمل جراحی سینه

کاشت سینه :

این روش برای سینه هایی که بر اثر کوچک شدن غدد پستان (به دلیل کمبود استروژن) و یا از دست دادن وزن شدید بسیار کوچک شده اند مناسب است. این کار به وسیله پروتزهای سیلیکونی که با نرمال سالین فیزیولوژی پر شده اند صورت می گیرد. جراح با ایجاد برش هایی در زیر بغل یا زیر سینه پروتز را در آنجا جایگزین می سازد. پروتز را می توان در زیر یا بالای عضله پکتورال جای داد. این عمل در حدود یک تا یک و نیم ساعت انجام می شود و مدت بستری شدن در بیمارستان 24 ساعت است.

لیفتینگ :

این روش برای سینه های افتاده موثر است که ضمن آن با عمل جراحی، پوست اضافی سینه برداشته می شود. برش معمولا به طور افقی و در زیر توده پستان ایجاد می شود در صورت نیاز به طور همزمان یک پروتز هم در زیر عضله پکتورال قرار داده می شود. عمل در حدود دو تا دو و نیم ساعت طول می کشد. مدت بستری شدن در بیمارستان 24 تا 48 ساعت است.

آیا جراحی سینه الزامی است

آیا جراحی سینه الزامی است

خطرهای عمل سینه کدامند ؟!

دو درصد احتمال دارد که بدن وجود جسم خارجی را نپذیرد، در محل زخم سفت و ضخیم شود و به پروتز فشار وارد کند. مشکلات احتمالی متفاوت اند یا سفت شدن سینه هاست که جراح می تواند با ماساژ آن را کاهش دهد، حالتی است که یک یا هر دو سینه به جراحی محدود نیاز داشته باشد. و یا این که در یک درصد موارد جای پروتز کاشته شده ورم می کند که باعث می شود یکی از سینه ها از دیگری بزرگ تر به نظر برسد.

 

همچنین بخوانید: بیماری های پستان و درمان های گیاهی

 

فراموش نکنیم :

تعداد عمل زیبایی سینه هر روز رو به افزایش است، در نتیجه مهارت های بیشتری در این زمینه به دست آمده است. اگر جای زخم زیر بغل باشد بدون دقت زیاد دیده نمی شود. به نظر منطقی نمی رسد که انسان بازوهای چروک افتاده، گردن پر چین و چروک با سینه های برجسته و گرد داشته باشد، گذشته از همه اینها مسئله زیبایی مسئله هماهنگی داشتن است. پس مراقب اختلافی که تاثیر عمل را خراب می کند باشید و سعی کنید دارای اندامی متناسب باشید.

نکات کلیدی !

پس از عمل جراحی سینه لازم است تا یک ماه از سینه بندهای طبی استفاده کنید. اندازه همیشگی سینه ها یک ماه پس از عمل جراحی مشخص می شود. اگر محل عمل جراحی در زیر بغل باشد آثار بخیه ها دیده نخواهد شد. با انجام برخی از ورزش ها می توانید سینه های خود را سفت کنید که این روش از عمل کردن بی ضررتر به نظر می رسد.

 

از شما متشکریم که تا انتهای این مقاله با ما همراه بودید. سوالات خود را در قسمت “نظرات” با ما در میان بگذارید، همچنین اگر ایده یا نظری در رابطه با این مطلب دارید، خوشحال می شویم آن را با ما در میان بگذارید.

 

گل پنیرک را با خواص نرم کننده، ضد سوختگی، ضد سرفه، کاهش آبریزش بینی، ملین، پادزهر قوی گزش، صاف کننده صدا، خلط آور، بدون هيچ اسانس و افزودنی شيميايی، از فروشگاه عطارک تهيه نماييد.

توجه

وب سایت عطارک در قبال نسخه های پیشنهادی و داروهای گیاهی ذکر شده، مسئولیتی نداشته و بهتر است قبل از استفاده، با پزشک و یا مشاور طب سنتی در تماس باشید.

پستهای مرتبط

هیچ
نظر ارسال شده است. لطفا شما هم نظری ارسال کنید.

0