topNotif

آینه را طبق اصول فنگ شویی کجا قرار دهیم!؟

1815 بازدید
05 اسفند 97
سمانه
,
بروزرسانی شده در تاریخ 3 دی 1400

آینه را طبق اصول فنگ شویی کجا قرار دهیم!؟

لوازم خانگی هایی در خانه وجود دارند که می توانند به افزایش فراوانی، قدرت، وضوح تصویر خود و زندگی بهتر منجر شوند. که اغلب از آن ها استفاده درست نمی شود یا اصلا استفاده نمی شوند. آینه یکی از ابزار قدرتمند در فنگ شویی است.

آینه ها با ویژگی های آب، رقصنده های باد، سازندگان صدا در ارتباطند که باعث افزایش انرژی چی در اتاق می شوند. مثلا بلورهای تیره استفاده شده در منزل در نظر بگیرید، آن ها نه تنها انرژی را ایجاد بلکه هدایت می کنند. آینه ها اگر درست استفاده شوند باعث افزایش انرژی چی و مثبت داخل منزل می شوند.

بهترین آینه ها در فنگ شویی

بهترین قدم برای اینکه مطمئن شوید آینه شما باعث افزایش انرژی چی می شود تمیز نگه داشتن آینه است. انرژی چی بر سطح آینه تابیده می شود و بازگشت می یابد حال تصور کنید آینه کثیف، لک دار، ترک خورده باشد قطعا انرژی درست بازگشت داده نمی شود.

این خیلی معمول نیست که از آینه بزرگی که خود از آینه های کوچکتر تشکیل شده در خانه استفاده شود، مجموعه از این قطعات ممکن است ترکیب شوند تا آینه زیباتری شکل دهند، انعکاس آینه ها به ما باز می گردد، اینگونه آینه ها باعث خرد کردن دیدگاه ما نسبت به خودمان می شود. این یکی از علت هایی است که آینه های سقف اغلب حس دلسردکنندگی را در افراد ایجاد می کنند. ترجیحا از یک آینه یا آینه های کامل در خانه خود استفاده کنید.

 

آینه ها را چگونه آویزان یا قرار دهیم تا انرژی فنگ شویی به خوبی در جریان باشد؟

این مهم است که آینه ها را آویزان کنید یا طوری قرار دهید که تمام افراد بالغ داخل خانه سر خود را در آینه ببینند. گاهی آینه ها به گونه قرار می گیرند که همه افراد نمی توانند صورت خود را در آن ببینند.

آینه ها به ما قیافه اصلی مان را نمایش می دهند. به لحاظ علمی، اگر ما در حین پوشیدن لباس برای دیدن خودمان در آینه سعی کنیم در بهترین حالت قرار گیریم و تمام تلاش خود را کنیم تا مورد پسند همه باشیم، این مسئله در گذر زمان باعث کمبود اعتماد به نفس می شود.

فنگ شویی به صورت سمبلیک به ما اخطار می دهد که فقط دیدن قسمتی از بدنمان در آینه و تلاش برای این که فقط قسمتی از بدن خود را دوست داشته باشیم، مانند دیدی محدود کننده عمل می کند و باعث می شود ما نتوانیم تمام پتانسیل خود را ببینیم و فقط درگیر ظاهرمان شویم. تمام آینه های خود را چک کنید تا آینه ها در ارتفاعی قرار گیرند که افراد بتوانند تمام بدن خود را ببینند و این نمادی از دیدن تمام زندگی فرد است.

آینه را طبق اصول فنگ شویی کجا قرار دهیم!؟

آینه را طبق اصول فنگ شویی کجا قرار دهیم!؟

6 راه برای استفاده درست از آینه طبق اصول فنگ شویی

آینه ها خیلی راحت انرژی چی را جذب می کنند، در ادامه برخی از راهکارهای قرار دادن درست آینه در خانه و جذب انرژی چی در فنگ شویی گفته می شود.

1.وقتی که وارد خانه می شوید

وضعیت ایده آل این است یک دیدگاه کلی از اتاقی که به آن وارد می شوید، داشته باشید. وقتی که ما وارد خانه شویم و با فضای بسته مانند دیوار مواجهه شویم قطعا انرژی خوبی نخواهیم گرفت، دقیقا همین اتفاق برای انرژی چی هم می افتد و از راهی که وارد شده خارج می گردد. در اینطور مواقع آینه ها می توانند به کمک شما بیایند.

2.آیا خانه شما کاملا مربع یا مستطیل شکل است؟

اگر نه، این بی نظمی را با یک آینه تزئینی روی دیوار مجاور جبران کنید. این آینه باعث ایجاد انرژی کامل در خانه می شود.

 

همچنین بخوانید:  توصیه های فنگ شویی در مورد آینه ها در منزل

 

3.اجاق گاز در خانه یکی از سمبل های قدرت در فنگ شویی است

زمانی که ما در حال آشپزی هستیم بهتر است بتوانیم درب ورودی آشپزخانه را ببینیم، اگر اجاق گاز در مقابل دیوار قرار گرفته باشد، در مکانی که دارای قدرت باشد، قرار نگرفته است.

یکی از راهکارهای فنگ شویی استفاده کردن از آینه در بالای اجاق گاز است. آینه به طور نمادین تعداد مشعل ( سمبل قدرت و ثروت در فنگ شویی) را بر روی اجاق گاز دو برابر می کند، چیزی که باعث دریافت انرژی بیشتر می شود.

4.گذاشتن آینه در اتاق غذاخوری باعث می شود فراوانی افزایش یابد.

مطمئن شوید آینه در اتاق غذاخوری نصب کنید اینگونه بازخورد میز غذاخوری را می بینید. در چین باستان، خانواده که به خوبی سیر می شدند موفق بودند، برای این است که فنگ شویی تمرکز قابل توجهی به میز غذاخوری و اجاق گاز دارد.

5.آینه همینطور می تواند بالای شومینه برای تعادل انرژی قرار بگیرد.

در فنگ شویی عنصر آتش سوزی توسط عنصر آب (آینه نماد آب است ) کاهش می یابد.

6.در فنگ شویی قرار دادن آینه در اتاق خواب پیشنهاد نمی شود.

آینه می تواند افراد را از خواب عمیق بیدار کند. هر کسی که در اتاق دراز کشیده است می تواند بسیار گیج و ناراحت کننده شود، از این که تصویر فرد دیگری را در اتاق خواب ببیند یا حتی دیدن تصویر ناگهانی خودش می تواند این حس را القا کند. قرار دادن آینه در اتاق خواب می تواند باعث افزایش انرژی چی در اتاق خواب شود حال آن که همان آینه در دیگر اتاق های خانه باعث ایجاد آرامش می شود.

یک استثنا وجود دارد که شاید تصمیم بگیرید از آینه در اتاق خوابتان استفاده کنید. اگر راهی وجود ندارد که تخت خواب خود را در موقعیت قدرت مند طبق اصول فنگ شویی قرار دهید، آینه را طوری قرار دهید که مقابل درب ورودی قرار گیرد و اینگونه درب در آینه انعکاس پیدا می کند.

آینه ها ابزار بسیار جذاب در فنگ شویی هستند. اگر آن ها را طبق اصول فنگ شویی در خانه قرار دهید باعث چرخش متعادل انرژی چی در خانه می شوید.

 

از شما متشکریم که تا انتهای این مقاله با ما همراه بودید. سوالات خود را در قسمت “نظرات” با ما در میان بگذارید، همچنین اگر ایده یا نظری در رابطه با این مطلب دارید، خوشحال می شویم آن را با ما در میان بگذارید.

 

شمع وارمر 10 عددی را با بهترین کیفیت ساخت، بدون رایحه، با شعله روشن و یکنواخت، بدون اشک و بدون دود در هنگام سوختن، از فروشگاه عطارک تهیه نمایید.

توجه

وب سایت عطارک در قبال نسخه های پیشنهادی و داروهای گیاهی ذکر شده، مسئولیتی نداشته و بهتر است قبل از استفاده، با پزشک و یا مشاور طب سنتی در تماس باشید.

پستهای مرتبط

هیچ
نظر ارسال شده است. لطفا شما هم نظری ارسال کنید.

0