topNotif

از عینک به عنوان وسیله تزیینی استفاده کنید

1998 بازدید
10 اسفند 96
سمانه
بروزرسانی شده در تاریخ 2 دی 1400

از عینک به عنوان وسیله تزیینی استفاده کنید !

شما نمی توانید پس از چهل و پنج سالگی از دوربین شدن چشم هایتان جلوگیری کنید، این پدیده روند طبیعی و بخشی از زندگی است. زنانی که هیچ گاه عینک استفاده نکرده اند، برای شان کمی عجیب است پس اهمیت دارد که هزینه بیشتری صرف عینک های شیک کنید تا ظاهر شما را از آنچه می خواهید بهتر نشان داده شود.

گه گاه یا همیشه !؟

اگر عینک های دو کانونی را نمی پسندید، دو حق انتخاب دیگر در پیش رو دارید. عینک های مولتی فوکال که با آن می توانید در فاصله های متفاوت ببینید و عینک مطالعه که تنها برای فاصله های نزدیک به کار می رود. عینک های دو کانونی گران تر است. از آن جا که چشمان شما دوربین است می توانید آن را در طول روز استفاده کنید و به تعویض عینک در طول روز نیازی ندارید. هر چند ممکن است بدون عینک احساس ناراحتی کنید حتی هنگام تعویض لباس عصر و یا زمان ورزش چون این عینک ها برای شما تازگی دارند، می توانید گاهی اوقات آن ها را از چشمتان بردارید.

البته گاهی اوقات باید دنبالشان بگردید پس بهتر است چند بند عینک با رنگ و طرح های متفاوت تهیه کنید و آن ها را با توجه به رنگ لباس هایتان مورد استفاده قرار دهید. به این ترتیب همیشه عینک شما دور گردنتان آویزان است و هر لحظه می توانید آن را در دسترس داشته باشید. پذیرش دوربین شدن چشم نخستین گام برای پذیرش سن خودتان است.

از عینک به عنوان وسیله تزیینی استفاده کنید

از عینک به عنوان وسیله تزیینی استفاده کنید

اهمیت انتخاب قاب عینک !

برای انتخاب قاب عینک ارزش دارد که وقت بگذارید، عینکی که با چهره تان جور نباشد سن شما را بیشتر نشان می دهد. طرح و رنگ آن حتما باید با فرم چهره و خصوصیات فردی شما جور در آید. وقتی آن را امتحان می کنید در آینه ابتدا از نزدیک و سپس از دور خود را نگاه کنید تا ببینید دیگران از فاصله دور شما را چطور می بینند. بهتر است از یکی از دوستانتان بخواهید هنگام خرید عینک همراهتان باشند، چون همراهی یک نفر دیگر به سود شماست. اگر از لحاظ مالی برای تان مشکل نیست بیش از یک عینک بخرید تا در مراسم و وضعیت های گوناگون از آن ها استفاده کنید.

 

همچنین بخوانید:  دانستنی هایی در مورد ساختمان دستگاه بینایی

 

آیا می دانستید !؟

بین سال های چهل تا چهل و پنج سالگی نشانه هایی از دوربینی در چشمان شما پدید می آید. در این سنین از حالت ارتجاعی عدسی چشم کاسته می شود که عدم تطابق کامل دید را در پی دارد. هنگامی که از نزدیک به چیزی نگاه کنید، اجسام را به طور واضح و شفاف نمی بینید این روند تا شصت سالگی افزایش پیدا می کند و پس از آن تقریبا ثابت می ماند. در حال حاضر لنزهای چشمی موجود است که می تواند به شما کمک کند که البته روز به روز در حال پیشرفت است.

جلد عینک های خود را سفت و محکم تهیه کنید تا عینکتان در آن محفوظ بماند، رنگ های روشن تر را انتخاب کنید پیدا کردن آن در کیف تان برای تان راحت تر می باشد.

 

از شما متشکریم که تا انتهای این مقاله با ما همراه بودید. سوالات خود را در قسمت “نظرات” با ما در میان بگذارید، همچنین اگر ایده یا نظری در رابطه با این مطلب دارید، خوشحال می شویم آن را با ما در میان بگذارید.

 

هلیله سیاه را با خواص رفع بواسیر، قولنج، یبوست، آسم، برطرف کردن سیاهی دور چشم، تقویت چشم، لاغرکننده، ضد یبوست و مقوی معده، رفع سفیدی مو، بدون هيچ اسانس و افزودنی شيميايی، از فروشگاه عطارک تهيه نماييد.

توجه

وب سایت عطارک در قبال نسخه های پیشنهادی و داروهای گیاهی ذکر شده، مسئولیتی نداشته و بهتر است قبل از استفاده، با پزشک و یا مشاور طب سنتی در تماس باشید.

پستهای مرتبط

1
نظر ارسال شده است. لطفا شما هم نظری ارسال کنید.

0