topNotif

از موهای سر خود به خوبی مراقبت کنید

1584 بازدید
10 اسفند 96
سمانه

از موهای سر خود به خوبی مراقبت کنید !

بیشتر خانم ها در حدود پنجاه سالگی مایل اند تغییری به موهایشان بدهند پیش از تصمیم گرفتن برای تغییر دادن مدل یا رنگ موهایتان اطمینان حاصل کنید موادی را که مورد استفاده قرار می دهید برای تغییرات مورد نظرتان مناسب باشد، سپس موهایتان را تقویت کنید در ادامه مواردی برای داشتن موهای زیبا را به خانم های 50 سال به بالا یادآوری خواهم کرد پس اگر به تقویت و زیبایی موهایتان علاقه مند هستید این موارد را از دست ندهید.

موی درخشان جوان تر به نظر می رسد !

از موهای سر خود به خوبی مراقبت کنید

از موهای سر خود به خوبی مراقبت کنید

با گذشت زمان از درخشندگی، مقدار و حالت کشسانی موها کاسته می شود. بنابراین بهتر است موهای خود را کوتاه کنید و برای جلوگیری از ریزش آن مواد تقویتی مناسب سن خود را که درخشندگی و حیات دوباره به موهایتان می بخشد مورد استفاده قرار دهید، برای تقویت موهای خود از مواد تقویتی طبیعی مانند جوانه گندم تقویتی، روغن بادام تلخ برای تقویت موها، میوه و مرکبات به عنوان ویتامینه، روغن هویج برای درمان عمیق ساقه مو و روغن های ضروری برای تعادل مجدد مو استفاده کنید.

مواد گیاهی در حقیقت بیشتر از مواد شیمیایی جذب می شوند، کراتین مو را بیشتر تحت تاثیر قرار می دهد، یک هفته در میان از ماسک های زیبایی ویژه مو استفاده کنید تا مشکلات مو برطرف شود. ماسک مو  را در حدود بیست دقیقه روی سر خود بگذارید و با حوله گرم آن را بپوشانید اگر این کار را منظم انجام دهید از نتایج شگفت آور آن تعجب خواهید کرد.

موهای رنگ شده و دارای ته رنگ روشن !

برای محافظت از موهایتان و تقویت آن همیشه از مواد دارای کارکرد مخصوص استفاده کنید. برای محافظت از رنگدانه ها در مقابل آب یا مواد شست و شو دهنده از پیش شامپو استفاده کنید، پس از آن شامپوی بسیار ملایم ویژه موهای رنگ شده و در پایان نیز نرم کننده به موهای خود بزنید، تا موهایتان لخت و درخشان شوند.

 

همچنین بخوانید:  اگر موهایتان را دوست دارید این مطلب را بخوانید

 

آیا می دانستید !؟

وراثت مهم ترین عامل در کیفیت مو و مقدار آن است. در بعضی از زنان در طول عمر خود از موهای بسیار زیبایی برخوردارند، درحالی که بعضی دیگر موهای ظریف و شکننده دارند. افزون بر عامل وراثت، عامل تغذیه نیز مهم است. مو انرژی خود را از مویرگ های پوست به دست می آورد. مو به مواد غذایی و ویتامین های ب، ای، اف، روی، سلیسیوم، سولفور، آهن و مواد معدنی همچون منیزیم و کلسیم و اسیدهای آمینه نیاز دارد. مکمل های غذایی بسیار مفیدند و کمبود آن ها باید جبران شود، بعضی از انواع مکمل ها در بازار وجود دارد که برای درمان ریزش مو بسیار موثر است. بعضی از زنان پس از یائسگی دچار ریزش مو می شوند.

نکات کلیدی !

هر فر در حدود 120000 تار مو در سر خود دارد که در سال 30000 تار آن می ریزد، یعنی روزانه به طور متوسط 50 الی 100 عدد تار مو را شامل می شود. آفتاب به موها آسیب می رساند به ویژه از میان سالی به بعد با بر سر گذاشتن کلاه یا روسری از آن ها مراقبت کنید.

 

از شما متشکریم که تا انتهای این مقاله با ما همراه بودید. سوالات خود را در قسمت “نظرات” با ما در میان بگذارید، همچنین اگر ایده یا نظری در رابطه با این مطلب دارید، خوشحال می شویم آن را با ما در میان بگذارید.

 

روغن بادام تلخ را با خواص تقویت اعصاب، رفع بی خوابی، پرپشت شدن ابرو و مژه، رفع التهاب معده، تمیزکننده پوست و مو، رفع لک و صاف شدن چین و چروک پوست، از بین بردن جوش های میکروبی، بدون هيچ اسانس و افزودنی شيميايی، از فروشگاه عطارک تهيه نماييد.

توجه

وب سایت عطارک در قبال نسخه های پیشنهادی و داروهای گیاهی ذکر شده، مسئولیتی نداشته و بهتر است قبل از استفاده، با پزشک و یا مشاور طب سنتی در تماس باشید.

پستهای مرتبط

هیچ
نظر ارسال شده است. لطفا شما هم نظری ارسال کنید.

0