درمان پرانیک چیست ؟ 5 راه افزایش پرانا را روزانه انجام دهید

2860 بازدید
24 دی 99
مروارید

درمان پرانیک چیست ؟ 5 راه افزایش پرانا را روزانه انجام دهید!

درمان پرانیک یک علم و هنر باستانی در زمینه انرژی درمانی است که از Prana ، Ki یا انرژی زندگی برای بهبود جسمی، عاطفی و ذهنی استفاده می کند و یک درمان ایمن و ملایم است که با پاکسازی انرژی جسم و آزاد سازی انرژی یا نیروی حیات بخش، روند بهبودی صورت می گیرد. در این مقاله درمورد درمان پرانیک و راه های افزایش پرانا خواهیم گفت پس با ما ما همراه باشید؛

 

درمان پرانیک چیست ؟ 5 راه افزایش پرانا را روزانه انجام دهید

درمان پرانیک چیست ؟ 5 راه افزایش پرانا را روزانه انجام دهید

 

درمان پرانیک یا شفا بخشی چگونه صورت می گیرد

درمان پرانیک یک سیستم بهبود انرژی قدرتمند و موثر است که می گوید با افزایش انرژی که به راحتی از خورشید، هوا و زمین بدست می آید، می توان یماری ها را درمان کرد. پروفسور چوا کوک سوئی می گوید، انرژی زندگی یا پرانا در اطراف ما، همه کاره است. در واقع ، ما به معنای واقعی کلمه در اقیانوس انرژی شناور هستیم. با در نظر گرفتن این اصل، هر درمانگر می تواند انرژی پرانیک یا انرژی حیاتی لازم را از محیط استخراج کند.

پرانا چیست

پرانا انرژی است که در همه ما وجود دارد. همه چیز از پرانا ساخته شده است اما با چشم غیر مسلح قابل مشاهده نیست، بدن انسان توسط پرانا احاطه شده است که ” انرژی بدن” نامیده می شود و با تمرین بهبود پرانیک، ما می توانیم ساختار بدن انرژی بدن فرد را به راحتی درمان کنیم. بیماری ها عمدتا در انرژی بدن ظاهر می شوند. برای جلوگیری از بیماری، لازم است ساختار انرژی بدن را بازیابی کرده و پرانا را بهبود بخشید .

ویژگی های درمان پرانیک (شفابخشی) 

1. علاوه بر جنبه جسمی، درمان پرانیک بر جنبه های روحی، عاطفی و روانی سلامت تاثیر می گذارد. 2. درمان پرانیک نه تنها با علائم، بلکه با ریشه بیماری غلبه می کند، بنابراین یک درمان جامع تر می باشد. 3. درمان پرانیک همچنین می تواند به عنوان یک درمان پیشگیری استفاده شود. 4. درمان پرانیک هیچ عارضه ای ندارد. 5. روند درمان بدون لمس انجام می شود، بنابراین بدون درد است. 7. درمان پرانیک می تواند به تعادل زندگی جسمی و معنوی ما کمک کند.

 

همچنین بخوانید: نکاتی کلیدی در موثر بودن درمان با سنگ ها

 

تاریخچه درمان پرانیک

درمان پرانیک از قدیم الایام در همه فرهنگ ها شناخته شده است. به عنوان مثال، یوگی های هندی، تائوئیست های چینی و راهبان تبتی از پرانا یا انرژی برای بهبود بیماری ها استفاده می کردند. با این حال، این دانش قرن ها محرمانه بود و به صورت پنهانی آموزش داده می شد و افراد معدودی آموزش می دیدند، تا از سوءاستفاده از آن جلوگیری شود.

وجود “هاله” در دوران باستان شناخته شده بوده و کاملا مشهود است که تصاویر خدایان و مقدسین در هر نژاد و مذهبی یک درخشش طلایی دارد که سر و بدن آن ها را احاطه کرده و حتی از کف دست آن ها بیرون می آید. این ها همه تصاویر انرژی هستند.

۵ روش برای افزایش پرانا که بهتر است از همین الان انجام بدهید

کلمه “پرانا” به معنی “انرژی” است و انرژی زندگی یا نیروی زندگی می باشد طبق سنت هندوها، پرانا و انرژی بیکران در همه جا حاضر است، و اصلی ترین منبع زندگی است. این انرژی است که بدن را زنده و سالم نگه می دارد. مفهوم انرژی زندگی در بسیاری از فرهنگ های دیگر یافت می شود. این ماده در ژاپنی “ki”، در چینی “qi”، در یونانی “pneuma” و در عبری “rua” شناخته می شود. منابع اصلی پرانا هوا، نور خورشید و زمین می باشند.

1. با فشار دادن نوک زبان به کام سطح انرژی (پرانا) خود را افزایش دهید

سطح انرژی را می توان با فشار دادن نوک زبان به سقف دهان به طور موقت و آسان افزایش داد. در نتیجه کانال های انرژی، که منجر به فعال شدن و افزایش گردش انرژی بیرون می شود، فعال می شده و خود را با افزایش اندازه هاله داخلی نشان می دهد. به عنوان مثال، وقتی کلید برق روشن است، چراغ روشن می شود و مدار بسته باشد لامپ خاموش شده و هیچ نوری نیست. به همین ترتیب، فشار دادن زبان به کام نیز باعث افزایش جریان انرژی خارج می شود. وقتی زبان به کام فشرده نشود، گردش انرژی کاهش می یابد. فشار دادن زبان به کام انرژی بیشتری به درمانگر می بخشد و روند بهبود را موثرتر می کند. بنابراین، در حالی که حساسیت چاکراهای دست و انگشتان را افزایش می دهید، پاک و تمیز می کنید و دوباره شارژ می کنید، باید زبان خود را به سقف دهان فشار دهید. این روش همچنین می تواند در هنگام خواندن، مطالعه، مراقبه و سایر فعالیتهایی که انرژی زیادی را مصرف می کنند، استفاده شود.

 

درمان پرانیک چیست ؟ 5 راه افزایش پرانا را روزانه انجام دهید

درمان پرانیک چیست ؟ 5 راه افزایش پرانا را روزانه انجام دهید

 

2. برای افزایش پرانا ورزش کنید

ورزش های کششی برای برای جریان یافتن پرانا بسیار عالی هستند. برای تسهیل روند فعال سازی چاکراها برای دست ها، لطفا مجموعه ای از تمرینات را انجام دهید که جریان انرژی ستون فقرات، شانه ها، بازوها و انگشتان را تمیز و باز کند:

1. ورزش ستون فقرات

بازوها را در سطح قفسه سینه به سمت جلو بلند کنید. عملکرد و بدن را متناوبا به چپ و راست بچرخانید. این تمرین را 10 بار انجام دهید.

2. ورزش برای باسن

10 بار حرکت دایره ای باسن را در جهت عقربه های ساعت انجام دهید، سپس 10 بار در خلاف جهت عقربه های ساعت انجام دهید.

3. ورزش گردن

گردن را 10 بار در جهت عقربه های ساعت بچرخانید و سپس 10 بار در خلاف جهت عقربه های ساعت بچرخانید. این ورزش توسط افرادی که انسداد شریان کاروتید دارند نباید انجام شود.

4. ورزش شانه

حرکات دورانی را با دستان خود 10 بار به جلو و سپس 10 بار به عقب انجام دهید.

5. مفاصل آرنج و مچ را تمرین دهید

آرنج را نزدیک به سینه خم کنید، و کف دست خود را در مشت بگیرید. بازوهای خود را با حرکت رو به جلو صاف کرده، و همزمان مشت های خود را صاف کنید. این تمرین را 10 بار انجام دهید.

6. ورزش مچ دست

حرکات دایره ای مچ دست را انجام دهید، ابتدا 10 بار برای سمت راست و 10 بار برای سمت چپ حرکت کنید.

 

همچنین بخوانید: حرکات یوگا دو نفره که می توان در خانه انجام داد

 

سایر راه های افزایش پرانا و انرژی

3. برای افزایش پرانا با آدمای پر انرژی معاشرت کنید. از آدمای عصبی و حسود دوری کنید چون انرژی افراد دیگر روی شما هم تاثیر می گذارد.

4. هر هفته به دل طبیعت بروید و چند دقیقه بدون کفش قدم بزنید!  سریعا متوجه افزایش پرانا و انرژی خود می شوید.

5. مراقب تغذیه خود باشید! از فراورده های صنعتی دوری کنید و تا حد امکان تغذیه ارگانیک و گیاهی داشته باشید!

 

از شما متشکریم که تا انتهای این مقاله با ما همراه بودید. سوالات خود را در قسمت “نظرات” با ما در میان بگذارید، همچنین اگر ایده یا نظری در رابطه با این مطلب دارید، خوشحال می شویم آن را با ما در میان بگذارید.

 

مروارید را با خواص جذب انرژی مثبت و دفع انرژی های منفی، بندآوردن خونریزی زخم، تصفیه کننده خون، تقویت معده، دفع سنگ صفرا، بدون هیچ اسانس و افزودنی شیمیایی، از فروشگاه عطارک تهیه نمایید.

توجه

وب سایت عطارک در قبال نسخه های پیشنهادی و داروهای گیاهی ذکر شده، مسئولیتی نداشته و بهتر است قبل از استفاده، با پزشک و یا مشاور طب سنتی در تماس باشید.

پستهای مرتبط

2
نظر ارسال شده است. لطفا شما هم نظری ارسال کنید.

  1. شهرزاد
    9 بهمن 1401

    سلام

    به نظرم بدترین آسیب رو آدمهای موج منفی به آدم میزنن. باید تا میتونیم با آدمهای شاد و امیدوار معاشرت کنیم. بیدار شدن صبح زود و استفاده بیشتر از زمان، انرژی خوبی میده.

  2. ناشناس
    30 آذر 1401

    سلام
    چشم زخم هم یکی از موارد رد وبدل شدن انرژی منفی هست که پیامبر از قبرستانی گذر میکردن وبه یارانشان فرمودند بیشتر اهل این قبرستان بخاطر چشم زخم فوت کردند

0