انرژی فنگ شویی در جاهای مختلف خانه

1826 بازدید
01 خرداد 97
سمانه

پنج نکته فنگ شویی برای آشپزخانه ای روبروی حمام

اگر درب آشپزخانه و سرویس بهداشتی روبه‌روی هم باشند این یک فنگ شویی بد است. کسی که اطلاعات زیادی از فنگ شویی نداشته باشد، به طور مستقیم فکر می‌کند که این چینش برای یک خانه سالم خوب نیست.

زمانی که دو درب مخالف هم هستند انرژی های فنگ شویی بسیار سریع به درون و خارج از فضاهایی که توسط دو در پوشانده شده است جریان می‌یابند. به همین دلیل است که تراز مستقیم درها -در روبرویی هم تراز با در پشتی- یک فنگ شویی بد است.

زمانی که درب سرویس بهداشتی روبه‌روی درب آشپزخانه باشد، انرژی سرویس بهداشتی (انتشارات، تصفیه سازی، رهاسازی و غیره) با انرژی ارزشمند آشپزخانه (تغذیه، آشپزی، گرما، عشق و حمایت) در می‌آمیزد.

به بیانی خاص انرژی های سرویس بهداشتی شما دارای عطرهایی نامطبوع است که بر انرژی آشپزخانه که قلب خانه است تاثیر می‌گذارد. به بیانی پیچیده‌تر، شما دارای انرژی های عنصر آب فنگ شویی از سرویس بهداشتی هستید که در برابر عنصر آتش فنگ شویی آشپزخانه قرار دارد.

سخت است که بتوان سطوح ارتباطات عاشقانه و سلامتی را با خانه ای با چنین چینشی در سطح بهینه نگه داشت اما این بدین معنی نیست که شما نمی توانید برای بهبود این موقعیت تلاش کنید.

 

انرژی فنگ شویی در جاهای مختلف خانه

انرژی فنگ شویی در جاهای مختلف خانه

پنج نکته ساده فنگ شویی درب آشپزخانه و سرویس بهداشتی

هدف شما این است که تا جایی که بتوانید بین آشپزخانه و سرویس بهداشتی را جدا کنید. در اینجا پنج نکته ساده فنگ شویی، در صورتی که نمی توانید نقشه خانه تان را عوض کنید و یا بنایی کنید آورده شده است :

  • همیشه درب سرویس بهداشتی را ببندید، این باعث می شود که انرژی های آن در کل خانه پخش نشود، به خصوص در آشپزخانه.
  • اطمینان حاصل کنید که سرویس بهداشتی همیشه تمیز است و بودن در آن لذت بخش است، بدین معنی که دارای انرژی فنگ‌شویی خوبیست.
  • راهی خلاقانه برای ایجاد یک مرز بین دستشویی و آشپزخانه پیدا کنید

 برای مثال می‌توانید با یک صفحه جدا کننده، یک گیاه بلند یا یک پرده بامبو در صورتی که آشپزخانه شما اپن باشد استفاده کنید و یا از درهای بدون شیشه کمک بگیرید (اگر درهای آشپزخانه دارای جایی برای شیشه باشد).

 

همچنین بخوانید:  باید و نباید های فنگ شویی درب ورودی منزل

 

  • از رنگ های دیوار متفاوتی روی دو دیوار مقابل هم استفاده کنید. دیوار درب آشپزخانه و دیوار درب سرویس بهداشتی. این باعث می‌شود که این دو ناحیه از نظر انرژی با هم متمایز باشند.
  • یک نقطه محلی بین این دو ناحیه ایجاد کنید این کار باعث می شود انرژی دیگر ترکیب نشود و حس زیبایی نیز منتقل شود. از هنر کمک بگیرید و رنگ‌ها و تصاویری را مطابق با الزامات باگوای فنگ شویی برای هر ناحیه خاص استفاده کنید.

زمانی که متوجه شدید باید چه کاری صورت پذیرد و راه‌حل‌های متعددی را آزمایش کردید، ممکن است راهی برای بهبود وضعیت کنونی تان بیابید. اگر مالک خانه ای هستید به دنبال این موضوع باشید که برای حل این مشکل بازسازی کوچکی را اجرا کنید و اگر خانه شما اجاره ای است بهتر است که چنین خانه ای را انتخاب نکنید. درک اینکه چه چیزی باعث می شود نقش زمینی فنگ شویی خوب باشد و بهترین مکان تمام اتاق ها در خانه کجاست به شما کمک می کند تصمیم خوبی در آینده بگیرید.

 

از شما متشکریم که تا انتهای این مقاله با ما همراه بودید. سوالات خود را در قسمت “نظرات” با ما در میان بگذارید، همچنین اگر ایده یا نظری در رابطه با این مطلب دارید، خوشحال می شویم آن را با ما در میان بگذارید.

 

شمع وارمر ۱۰ عددی را با بهترین کیفیت ساخت، بدون رایحه، با شعله روشن و یکنواخت، بدون اشک و بدون دود در هنگام سوختن، از فروشگاه عطارک تهیه نمایید.

     
توجه

وب سایت عطارک در قبال نسخه های پیشنهادی و داروهای گیاهی ذکر شده، مسئولیتی نداشته و بهتر است قبل از استفاده، با پزشک و یا مشاور طب سنتی در تماس باشید.

پستهای مرتبط

هیچ
نظر ارسال شده است. لطفا شما هم نظری ارسال کنید.

0