topNotif

انرژی مثبت را با فنگ شویی به خانه خود بیاورید

1485 بازدید
19 بهمن 97
سمانه
,
بروزرسانی شده در تاریخ 2 دی 1400

با فنگ شویی انرژی مثبت را به خانه خود بیاورید.

انرژی مثبت را با فنگ شویی به خانه خود بیاورید

انرژی مثبت را با فنگ شویی به خانه خود بیاورید

 

داشتن انرژی مثبت در خانه به بیش از این که آدم مثبت با افکار مثبت باشید نیاز دارد. با فنگ شویی می توانیم انرژی مثبت را به خانه مان وارد کنیم که باعث می شود بیشتر احساس راحتی و ریلکس بودن کرده و موفقتر شویم. در ادامه راهکارهای اساسی وارد کردن انرژی مثبت با  فنگ شویی به منزل گفته می شود، انرژی مثبت را در خانه افزایش دهید زیرا زندگی از خانه شروع می شود.

ورودی خانه خوبی داشته باشیم.

داشتن یک ورودی خوش آمدگو اولین قدم برای ورود انرژی مثبت به خانه است. اولین جایی که مهمان شما با آن برخورد می کند ورودی خانه شماست. با اضافه کردن چیزهای تمیزی مانند فرشی کوچک در ورودی خانه، گل و گلدان و اگر جای زیادی دارید صندلی هایی آنجا قرار دهید تا مهمان ها یا افرادی که به خانه وارد می شوند از آن ها استفاده کنند. اطمینان حاصل کنید ورودی منزل شما تمیز و عاری از هر کثیفی یا وسایل دکوری گرفته شده از فرهنگی جز فرهنگ شماست. حتی اگر مهمان زیادی ندارید داشتن ورودی زیبا، تمیز باعث می شود فضای خانه به شما و انرژی مثبت خوش آمد گوید.

 

انرژی مثبت را با فنگ شویی به خانه خود بیاورید

انرژی مثبت را با فنگ شویی به خانه خود بیاورید

 

درخت بامبو در خانه داشته باشید.

بامبو نشانه خوشبختی است. داشتن گیاهان سبز همچون بامبو در خانه باعث افزایش انرژی‌مثبت می شوند. بامبو خود را می توانید کنار حمام یا آشپزخانه قرار دهید، این اماکن به دلیل داشتن آب باعث می شوند تعادل در انرژی خانه برقرار باشد. توجه داشته باشید بامبو یا گیاه سبزی که در خانه استفاده می کنید قوی و بلند باشد.

لامپ نمک هیمالیایی

داشتن لامپ نمک در خانه راهی فوق العاده برای وارد کردن انرژی مثبت زمین به خانه است. درخشش صورتی رنگ این لامپ به خانه انرژی مثبت می افزاید، و نمک موجود در این لامپ یون های منفی را در هوا آزاد می کند، کمک کننده به تمیزی هوای خانه نیز هست. اتاق خواب و نشیمن جز بهترین اماکن مورد استفاده برای این لامپ هستند.

 

همچنین بخوانید:  15 اصل مهم فنگ شویی برای خانه

 

از روغن های ضروری استفاده کنید.

با استفاده از این روغن ها در فضای خانه می توانید انرژی‌مثبت را وارد خانه کرده و فضای خانه را با عطری مطبوع پر کنید. روغن های طبیعی باعث تمیزی هوای داخل خانه شده و زمانی که اعضایی از اعضای خانواده سرما خورده است به او برای بهبود سرماخوردگی کمک می کند و او راحتتر به خواب می رود.

خانه باید مکانی سرشار از آرامش و انرژی مثبت باشد، جایی که از استرس شما بکاهد و با آغوشی گرم به شما خوش آمد گوید. با انجام دادن حتی یکی دو مورد از راهکارهای بالا شما می توانید انرژی‌مثبت را در فضای خانه خود احساس کنید و از فواید فنگ شویی انرژی نهایت استفاده را ببرید. حتی اگر به فنگ شویی انرژی اعتقاد ندارید موارد بالا باعث زیبایی، تمیزی، سلامت و بوی خوش خانه تان خواهد شد.

 

از شما متشکریم که تا انتهای این مقاله با ما همراه بودید. سوالات خود را در قسمت “نظرات” با ما در میان بگذارید، همچنین اگر ایده یا نظری در رابطه با این مطلب دارید، خوشحال می شویم آن را با ما در میان بگذارید.

 

حسن لبه را با خواص ضد سرفه های عفونی و خلط دار، پاکسازی سر از بلغم و رطوبت، دافع امواج منفی، بدون هيچ اسانس و افزودنی شيميايی، از فروشگاه عطارک تهيه نماييد.

توجه

وب سایت عطارک در قبال نسخه های پیشنهادی و داروهای گیاهی ذکر شده، مسئولیتی نداشته و بهتر است قبل از استفاده، با پزشک و یا مشاور طب سنتی در تماس باشید.

پستهای مرتبط

هیچ
نظر ارسال شده است. لطفا شما هم نظری ارسال کنید.

0