اگر به زیبایی پاهایتان اهمیت می دهید بخوانید

1640 بازدید
19 فروردین 97
سمانه

حفظ کردن زیبایی پاهایتان !

پاهای قوس دار و لطیف، ران های ظریف و زانوی لاغر از دارایی های با ارزش جوانی است که به هر قیمتی باید از آن ها مراقبت کرد. وقتی که شیوه درست زندگی کافی نباشد دارو و جراحی برای نگه داشتن پاها به کمک شما می آیند.

از مشکلات گردش خون پیشگیری کنید !

بعضی از افراد به طور ارثی مستعد ابتلا به واریس یا عروق زیر سطحی هستند. وزن بالا، ورزش نکردن و عادت های غذایی نادرست در پاهای شما تاثیر می گذارد. پس لاغری خود را حفظ و ورزش کنید، پیاده روی، دوچرخه سواری و شنا، سیگار را ترک کنید، آب زیاد بنوشید و غذاهای پر فیبر بخورید. افزون بر این ها فراموش نکنید که هنگام خواب پاهای خود را بالاتر از سطح بدن قرار دهید، به طوری که روی هم قرار نگیرند. زمانی که در محل کار هستید هرازگاه پاهای خود را حرکت دهید. به مصرف داروهای تقویت کننده رگ ها وابسته نشوید، تاثیر آن ها هنوز مورد تردید قرار دارد.

اگر به زیبایی پاهایتان اهمیت می دهید بخوانید

اگر به زیبایی پاهایتان اهمیت می دهید بخوانید

چگونه واریس را درمان کنیم !؟

واریس به شکل قرمز یا بی رنگ شدن شبکه عنکبوتی و یا رگ های ظریف و عروق یا ورم و پیچ و تاب خوردگی رگ ها گویند. متخصصان برای درمان واریس، راه های گوناگونی را توصیه می کنند که به شدت و جدی بودن مشکل بستگی دارد.

انعقاد حرارتی : برای درمان رگ های عنکبوتی و مشکلات جزئی تر کاربرد دارد. سوزن نیکلی متصل گرمای ایجاد شده به وسیله دستگاه را به رگ های خونی قرمز یا آبی رنگ می رساند. این کار بدون هیچ گونه آسیب رسیدن به بافت های اطراف صورت می گیرد.

اسکلروتراپی : ماده ای تحریک کننده را با نرمال سالین مستقیم به داخل رگ تزریق می کنند. پس از آن محل مورد درمان را با نوار زخم بندی محکم می بندند. هدف بستن رگ با ایجاد التهاب در دیواره رگ و لخته خون موضعی است.

لیزر بخارمس : این لیزر اغلب با اسکلروتراپی همراه می شود.

استریپینگ : روشی بسیار اساسی که ضمن آن جراح پس از بی حسی موضعی یا عمومی برشی ظریف ایجاد و کل رگ را از بدن بیرون می آورد.

 

همچنین بخوانید:  درمان های طبیعی واریس

 

آیا می دانستید ؟!

شما با استفاده از دو نوع عمل جراحی می توانید شکل پاها یتان را تغییر دهید. با لیپوساکشن می توانید در اندازه باسن چاق خود تغییر ایجاد کرده و چربی های زیر پوست را از زیر زانو خارج سازید. با این همه اگر این کار برای قسمت های داخلی باسن و ساق پاها – به دلیلی خطر بالا مشکلات بعدی آن – انجام نشود بهتر است. پس از ایجاد برشی کوچک ابتدا چربی ها را به مایع تبدیل و سپس به وسیله دستگاه مکیده می شود.

لیپوتومی : روشی بسیار ملایم تر است که نیازی به جراحی ندارد. سرم فیزیولوژیکی سالین در سلول های چربی تزریق می شود. این کار آن ها را متورم می کند که قرار گرفتن در برابر تابش پرتوهای فرا قرمز سبب متلاشی شدنشان می شود با این همه چنین روشی در بسیاری از کشورها رایج نیست.

روی اسکالپچر یا شکل دادن دوباره : اندازه کردن بدن با مالش به وسیله گلیکولیک اسید و الکتروتراپی است برای درمان هفت هفته لازم است.

 

از شما متشکریم که تا انتهای این مقاله با ما همراه بودید. سوالات خود را در قسمت “نظرات” با ما در میان بگذارید، همچنین اگر ایده یا نظری در رابطه با این مطلب دارید، خوشحال می شویم آن را با ما در میان بگذارید.

 

خاک چینی را با خواص درمان آکنه، کاهش تعریق بدن، درمان بیماری های پوستی، بدون هيچ اسانس و افزودنی شيميايی، از فروشگاه عطارک تهيه نماييد.

توجه

وب سایت عطارک در قبال نسخه های پیشنهادی و داروهای گیاهی ذکر شده، مسئولیتی نداشته و بهتر است قبل از استفاده، با پزشک و یا مشاور طب سنتی در تماس باشید.

پستهای مرتبط

هیچ
نظر ارسال شده است. لطفا شما هم نظری ارسال کنید.

0