topNotif

برای عمل لیفتینگ صورت با عجله تصمیم نگیرید

1715 بازدید
04 اردیبهشت 97
سمانه
بروزرسانی شده در تاریخ 27 آذر 1400

برای عمل لیفتینگ صورت با عجله تصمیم نگیرید

برای عمل لیفتینگ صورت با عجله تصمیم نگیرید !

یکی از متداول ترین عمل های جراحی زیبایی لیفتینگ صورت است. این عمل بی خطر نیست و امکان دارد به عمل های جراحی جدی دیگر بینجامد. پس عجولانه تصمیم نگیرید.

عمل لیفتینگ چگونه است ؟!

جراح، پوست را برش می دهد، بافت عضلانی سطحی را به سوی بالا و کناره های صورت می کشد و سپس پوست اضافی را بر می دارد. معمولا عمل به وسیله بی هوشی عمومی یا بعضی اوقات بی حسی موضعی همراه با خواب آورهای قوی صورت می گیرد. مدت عمل معمولا در حدود دو و نیم تا چهار ساعت است و باید در بیمارستان انجام شود.

بیمار را به طور معمول در حدود 24 ساعت در بیمارستان نگه می دارند. پس از جراحی صورت مدتی حالت متورم، دارای خون مردگی، درد و سفتی خواهد داشت. اگر همه چیز به خوبی پیش رود صورتتان پس از یک ماه بهبود پیدا می کند و جای بخیه ها در زیر موها پنهان می شود، پس از دو ماه جای بخیه ها نیز کم کم بهبود می یابد.

نتیجه این عمل چیست ؟!

عمل جراحی لیفتینگ شما را ده سال جوان تر نشان می دهد و اثر آن نیز در حدود هشت تا ده سال باقی می ماند، در آن زمان شما مایلید چهره جدید خود را بپذیرید یا عمل لیفتینگ مجددی را انجام دهید، با این همه اگر این عمل جدید موثر واقع شود شما فقط درد بی مورد کشیده و پول خود را دور ریخته اید.

گذشته از این چه فایده ای دارد که صورتی لطیف داشته باشید در حالی که بقیه بدنتان، عضلات و سینه تان شل شده است. به خاطر داشته باشید که جوانی از فکرتان سرچشمه می گیرد. انجام دادن لیفتینگ صورت در مورد زنانی که تعلق خاطر و کشمکش بیرونی نداشته و یا اینکه تنها مشغله معمولی روزانه داشته باشند باعث جوان تر شدن نمی شود.

آیا می دانستید؟

شما باید در مورد انتخاب جراح دقت کامل به خرج دهید، بهترین راه برای پیدا کردن جراح خوب دیدن کارهایش است. شما هنگامی می توانید به جراح اطمینان کنید که یکی از دوستان یا نزدیکان شما را عمل کرده باشند، همچنین با چند نفر از کسانی که این عمل را انجام داده اند گفت و گو کنید و بعد تصمیم نهایی خود را بگیرید.

به برکت عمل موثر فینگ که برنامه ی رایانه ای برای شبیه سازی چهره پس از عمل است می توانید نتیجه پس از عمل خود را کاملا دقیق ببینید. سن مناسب برای انجام دادن صورت 45 تا 50 سال است. برنامه ریزی کنید که پس از انجام دادن عمل لیفتینگ صورت مدتی استراحت کنید و دست کم دو هفته به سرکار نروید. لیفتینگ صورت به وسیله آندوسکوپی عمل کوچک تری است و برای فردی که پوست جوان و نرم تری دارند مناسب تر است.

برای عمل لیفتینگ صورت با عجله تصمیم نگیرید

برای عمل لیفتینگ صورت با عجله تصمیم نگیرید

جایگزین های لیفتینگ صورت !

روش های دیگری جدا از لیفتینگ صورت وجود دارد که همان نتیجه سفت شدن و بهبود حالت صورت و کاهش خطوط و چین و چروک را در پی خواهد داشت.

با لیزر درمانی پوست خود را جوان کنید !

در درمان جدید با لیزر بافت صورت جابه جا نمی شود، فقط تحریک کلاژن سازی طبیعی پوست و تحریک ساخت فیبروبلاست ها به وسیله گرم کردن درمیس (دومین لایه پوست) بدون هیچ آسیبی به اپی درم (لایه خارجی پوست) صورت می گیرد و به مراقبت های پس از لیزر نیازی نیست، بنابراین شما می توانید پس از انجام دادن عمل لیزر به سرکار خود باز گردید. معمولا سه جلسه درمان ماهی یک بار مورد نیاز است. شما می توانید همزمان با انجام دادن لیزر از پوست برداری (پیلینگ) شیمیایی به کمک موادی همچون گلیکولیک اسید یا کریسال آلومینا استفاده کنید. تنها مشکل این است که احتمال آسیب های عوارض جانبی هنوز کاملا مشخص نشده چون این روش بسیار جدید است.

تزریق میکروسکوپی مزولیفتینگ (مزوتراپی) !

تزریق میکروسکوپی : در این روش ماده درمان کننده مستقیم داخل چروک ها تزریق می شود. ماده تزریق شونده هیالورونیک سید نام دارد. بوتاکس نیز اغلب برای کاهش چین و چروک های پیشانی به کار می رود بوتاکس از سم بوتولیسم تهیه می شود که عضلات محل چین و چروک را به طور موقت فلج می کند. برای گرفتن نتیجه بهتر، سال اول سه بار تزریق و سال دوم دو بار تزریق مورد نیاز است.

مزو لیفتینگ یا نیروبخشی از داخل : به جای تزریق در چین و چروک این نوع درمان شامل بارها تزریق ژل هیالورونیک اسید در درمیس پوست صورت است. برای این کار از سرنگ های مخصوصی استفاده می شود. مزولیفتینگ باعث باز گرداندن حالت و لطافت و نرمی بافت صورت می شود، چهار جلسه – هر دو هفته یک بار سپس سه جلسه به فاصله یک ماه ماندگاری آن طولانی تر از تزریقات میکروسکوپی است.

 

همچنین بخوانید:  انواع جراحی زیبایی

 

سرما درمانی !

در این روش امواج الکتریکی با سرمای شدید همراه است که به نفوذ بهتر ماده تزریقی کمک می کند.

آیا می دانستید !؟

با استفاده از ماسک های دارای اسید ویتامین آ می توانید پوست خود را نرم کنید و خطوط آن را کاهش دهید. این ماسک ها کلاژن سازی را تحریک می کنند. پس از مالیدن یک تیوپ اسید ویتامین آ به پوست خود از ماسک گرم استفاده کنید. به این ترتیب ویتامین آ به عمق پوست شما نفوذ می کند.

توصیه می شود شش نوبت ماسک استفاده کنید، هر هفته یک بار، سپس ماهی یک بار و پس از آن دو الی سه ماه یک بار از آن استفاده کنید. اگر از پیلینگ های شیمیایی یا درم ابریژن استفاده می کنید، مواظب باشید لایه برداری در سنین بزرگسالی سیستم دفاعی پوست را ضعیف می کند. محصولات هر چه قوی تر باشند مانند اسید ویتامین آ خطر آن بیشتر است.

نکات کلیدی !

این روش ها بسیار گران هستند، چون نیاز به چندین جلسه تکرار دارند. خطر نداشتن کارایی یا آلرژی در این مواد بسیار کم است اما همیشه احتمال آن وجود دارد.

جراحی پلک چشم را در نظر بگیرید !

بلفاروپلاستی یا جراحی پلک چشم عملی بسیار ظریف است. این عمل را می توان همراه با لیفتینگ اندوسکوپی قسمت بالای صورت انجام داد.

بالای چشم ها !

خلاص شدن از چروک های سنگین پلک به هدف باز شدن چشم ها، چین های طبیعی پلک و برداشتن چربی و پوست اضافی به وسیله جراحی است. در این عمل جای بخیه دیده نمی شود. این شیوه اغلب با تزریق بوتاکس برای شل کردن عضلات و جلوگیری از منقبض شده آن ها همراه است. مدت عمل در حدود یک تا دو ساعت است که با بی حسی موضعی انجام می شود. مدت لازم برای بستری شدن در بیمارستان شش تا دوازده ساعت است.

زیر چشم ها !

برداشتن کیسه های چربی داشتن کیسه چربی زیر چشم، اغلب ارثی و کاملا زشت است. جراح اغلب چربی ها را بیرون می آورد و گاهی از همان چربی ها برای پر کردن خط زیر کیسه استفاده می کند. جراح برای برداشتن پوست اضافی زیر چشم اغلب نزدیک به خط مژه برشی ایجاد می کند و از آن محل پوست اضافی را بر می دارد. درمان عمل و بستری بودن در بیمارستان مانند عمل بالای چشم است.

آیا می دانستید !؟

امروزه عمل پلک چشم و از بین بردن چروک های پنجه کلاغی اطراف چشم با لیزر نیز میسر است. جراحی به وسیله لیزر برای خارج کردن چربی های اضافی نیز انجام می شود که اغلب بدون آثار برش و کبودی یا خون مردگی است. این روش عوارض جانبی عمل که شامل گرد و بی حالت شدن چشم هاست و اغلب به وسیله جراحان کم تجربه به وجود می آید را در پی ندارد.

نکات کلیدی !

باید تا ده روز پس از عمل از عینک دودی تیره استفاده کنید. حلقه های کبود دور چشم با هیالورونیک اسید نیز درمان می شود و اثر آن هفت الی هشت ماه باقی می ماند.

برای عمل لیفتینگ صورت با عجله تصمیم نگیرید

برای عمل لیفتینگ صورت با عجله تصمیم نگیرید

رها شدن از شر غبغب !

عبغب بی تردید زیبا و جذاب نیست و سن را هم بیشتر نشان می دهد. اگر بخواهید می توانید همزمان با سفت کردن پوست گردن آن را نیز از بین ببرید.

آندوسکوپی ، روشی بسیار جدید !

جراح با ایجاد برشی کوچک در زیر چانه و وارد کردن اندوسکوپ با نوک بسیار ظریف دوربین دار، می تواند همه چیز را در حین کار ببیند. سپس برش کوچک دیگری ایجاد می کند وسیله ای بسیار ظریف را به داخل می فرستد و چربی های اضافی را بیرون می آورد. این روش بسیار جدید این امکان را در اختیار جراح می گذارد که تنها روی قسمت های مورد نیاز کار انجام دهد.

اولتراسونیک لیپوساکشن !

در این روش سلول های چربی به شکل مایع در آمده و به وسیله لوله مکیده می شود، این کار با بی حسی موضعی انجام می گیرد و به بستری شدن در بیمارستان نیازی نیست. این روش برای پوست بسیار مناسب است و پوست به دلیل حالت ارتجاعی خود دوباره به شکل اولیه باز می گردد.

آیا می دانستید !؟

گاهی اوقات وقتی به پنجاه سالگی می رسید گردن شما مشکل ساز می شود، اگر نمی توانید وضعیت گردنتان را بیش از این تحمل کنید روش جراحی اندوسکوپی گردن و غبغب در دسترس شما قرار دارد. جراح برای جراحی غبغب برش کوچکی به آن می دهد که سعی دارد جای زخم را به حداقل ممکن برساند.

روش اندوسکوپی هم برای گردن و هم برای غبغب کارایی دارد. پس از عمل معمولا با بی حسی موضعی انجام می شود، احساس سفت شدن در محل زخم به وجود می آید.

 

از شما متشکریم که تا انتهای این مقاله با ما همراه بودید. سوالات خود را در قسمت “نظرات” با ما در میان بگذارید، همچنین اگر ایده یا نظری در رابطه با این مطلب دارید، خوشحال می شویم آن را با ما در میان بگذارید.

 

 

روغن آرگان را با خواص مرطوب کننده طبیعی پوست، ضد چروک پوست و جوان سازی صورت، درمان پوست خشک صورت، درمان جوش صورت، لایه برداری و پاک سازی پوست، درمان ترک بارداری، ضد آفتاب طبیعی،رفع التهاب پوست بعد از اصلاح و اپیلاسیون، درمان شوره سر، نرم کننده بعد از حمام، محافظت از مو در برابر حرارت، مراقبت مو در زمان شنا، درمان ریزش مو، مراقبت از مو در برابر خورشید، بدون هیچ اسانس و افزودنی شیمیایی از فروشگاه عطارک تهیه فرمایید.

توجه

وب سایت عطارک در قبال نسخه های پیشنهادی و داروهای گیاهی ذکر شده، مسئولیتی نداشته و بهتر است قبل از استفاده، با پزشک و یا مشاور طب سنتی در تماس باشید.

پستهای مرتبط

هیچ
نظر ارسال شده است. لطفا شما هم نظری ارسال کنید.

0