بهترین غذا برای سیاه شدن مو

1864 بازدید
28 فروردین 97
سمانه

بهترین غذا برای سیاه شدن مو که باید آن را به رژیم غذایی خود اضافه کنیم :

بهترین غذا برای سیاه شدن مو ویتامین های ب می باشند و طبق امتحانات متعددی، هیچ غذا و دارویی تاثیرش به خوبی و سرعت چلتوک برنج (شلتوک)‌ نیست. ولی با این وجود ما برنج را پوست کنده و بدون شلتوک می خوریم و زیاد هم می خوریم و آن چه در چلتوک برنج موجود است کسر داریم، برای این کار بهتر است روزانه نیم سیر پوست چلتوک را با لیمو عمانی دم کرده و میل نمائید.

سبوس چلتوک : سبوس چلتوک نیز دارای مقدار زیادی ویتامین ب می باشد، چینی ها که برنج را پوست نکنده می خورند موی سرشان نمی ریزد و سفید نمی گردد و مبتلا به زیادی کلسترول نمی شوند.

ویتامین های موجود در شلتوک برنج:

در بین ویتامین ها، ویتامین های ب و ب1، طاقت حرارت را ندارد و در عوض به سرعت در آب حل می شود. اگر چلتوک برنج را در آب گرم خیس کرده و بگذارید، ویتامین های آن حل شود می توانید آن را بنوشید. بقیه پوست برنج را در کمی آب بجوشانید و آن را مجددا صاف کرده آب آن را با هر غذایی که میل دارید مخلوط کرده، بخورید. در موقع غذا خوردن غذا ماست را هم فراموش نفرمایید زیرا ماست هم کمک خوبی است.

پلو و چلوهایی که ما می پزیم و می خوریم، معایب و مفاسد زیاد دارد، زیرا ما برنج را پوست می کنیم و بهترین و پر ارزش ترین قسمت های آن را دور می ریزیم. همان طور که پوست برنج مخزن ویتامین های ب می باشد، ویتامین های ب بدن ما را رسوب می دهد و از این رو برنج انسان را چاق می کند و موی سر را سفید می نماید و هزاران معایب دیگر دارد. پیشینیان ما به تجربه دریافته اند که چنان چه برنج را صاف نمایند، از مضار فوق الذکر، کمی کاسته خواهد شد.

بهترین غذا برای سیاه شدن مو

بهترین غذا برای سیاه شدن مو

ویتامین های پ پ برنج :

ویتامین های پ پ برنج نیز در آب حل شده، پس از صاف شدن دور ریخته می شود. ویتامین های پ پ عروق جلدی بدن را باز می کند و شخص را زیبا می سازد. کمبود این ویتامین شخص را مبتلا به بیماری برص می سازد و پوست بدن شما را زشت می نماید و تولید اختلالات عصبی کرده، دست و پا را مستعد به سرمازدگی می نماید.

این ویتامین عوامل زنده ی خون را تقویت می نماید و ترشحات و حرکات معده را زیاد می کند. عمل ما یعنی صاف کردن برنج سبب نابودی و کمبودی این ویتامین ها می گردد، این ویتامین ضد سم ویتامینهای ب و ث می باشد، افراط در خوردن این ویتامین ها، با فوائد زیادی که دارند، بدون ضرر نیست، زیادی آن ها مثل سایر غذاها خاصیت سمی دارد و از این جهت، طبیعت مراعات این اصل را کرده و در تمام خوراکی ها مقداری از این ویتامین ها را قرار داده است.

در مورد برنج، ما ویتامین های ب مفید آن را با پوست کندن دور می ریزیم و ویتامین پ پ آن را با صاف کردن خارج می کنیم و در نتیجه غذایی می خوریم که جز نشاسته چیز دیگری ندارد.

 

همچنین بخوانید:  گیاهان مفید برای درمان ریزش مـو

 

تذکرات :

در صورت احساس کمبود ویتامین ب در بدن، به سمت تزریق ویتامین ب نروید، در این اواخر عده ای از بانوان در اثر تزریق ویتامین ب تلف شده اند، علت این امر این است که ویتامین های پ پ در بدن ما ایرانیان کم است، زیرا برنج را صاف کرده می خوریم، سبزیجات را هم پخته، آب مفید و پر ارزش آن ها را دور می ریزیم. بنابراین وقتی مقدار زیادی ویتامین ب از طریق خوراکی وارد بدن ما شود، چون در جوار آن مقدار کمی ویتامین پ  پ است، اگر آن را دفع کنیم، ویتامین های ب را هم خارج کرده ایم، یعنی هر دو در آب حل می شوند، اما تزریق ویتامین ب چون فاقد ویتامین های پ پ می باشد، مسمومیت می آورد.

 

از شما متشکریم که تا انتهای این مقاله با ما همراه بودید. سوالات خود را در قسمت “نظرات” با ما در میان بگذارید، همچنین اگر ایده یا نظری در رابطه با این مطلب دارید، خوشحال می شویم آن را با ما در میان بگذارید.

 

عرق شلتوک را با خواص تقویت موی سر، جلوگیری از سفید شدن مو و ریزش آن، تقویت پیاز مو و رویش مجدد مو، بدون هيچ اسانس و افزودنی شيميايی، از فروشگاه عطارک تهيه نماييد.

توجه

وب سایت عطارک در قبال نسخه های پیشنهادی و داروهای گیاهی ذکر شده، مسئولیتی نداشته و بهتر است قبل از استفاده، با پزشک و یا مشاور طب سنتی در تماس باشید.

پستهای مرتبط

هیچ
نظر ارسال شده است. لطفا شما هم نظری ارسال کنید.

0