topNotif

بهترین مکمل های گیاهی

2448 بازدید
07 آذر 96
سمانه

با بهترین مکمل های گیاهی آشنا شویم

طبق تعریف سازمان غذا و داروی آمریکا مکمل های غذایی – رژیمی فرآورده هایی هستند که حاوی مواد مغذی بوده، فقدان یا کمبود یک یا چند ماده مغذی اولیه را در رژیم غذایی تکمیل می نمایند و از طریق ارتقا عملکرد و یا پیشگیری از اختلالات دستگاه های مختلف بدن موجبات افزایش سلامت را فراهم می کنند. ضمنا هیچ گونه ادعای پیشگیری و درمان بیماری خاصی را ندارند و شامل ویتامین ها، املاح، گیاهان و مواد طبیعی، اسیدهای آمینه و هر ماده رژیمی دیگری می شوند، در این مطلب برخی از این مکمل ها و خواصشان را به شما معرفی می کنم، پس اگر به مکمل های گیاهی و مصرف آن ها علاقه مند هستید حتما این مطلب را مطالعه کنید.

قطره خوراکی لیمو ترش :

این قطره که ضد چاقی بوده و برای افرادی که تمایل به کاهش وزن و داشتن وزن متناسب می باشند مفید است، طریقه مصرف آن به این صورت است که آن را باید روزانه 3 بار و هر بار 10-20 قطره بعد از غذا و همراه با یک لیوان آب مصرف کرد.

شربت جالینوس :

این شربت که برای تقویت معده، کمک به هضم غذا، رفع تهوع و استفراغ نافع است را می توان بسته به نیاز روزانه هر فرد روزی 2 تا 3 قاشق مصرف کرد.

بهترین مکمل های گیاهی

بهترین مکمل های گیاهی

شربت اشتها آور (مخلوطی از نعنا، عسل و انار) :

این قطره خوراکی برای تقویت معده و افزایش اشتها مفید است، مصرف آن برای بزرگسالان روزانه 3 بار و هر بار یک قاشق غذاخوری و در کودکان روزانه 3 بار و هر بار یک قاشق چای خوری می باشد پس حواستان به طریقه مصرف آن طبق نیاز فرد مورد نظر باشد.

قطره خوراکی ترخون :

این قطره که اشتها آور و از بین برنده سکسکه است، را می توان روزانه 3 بار 10 قطره در یک استکان آب حل کرد و قبل از غذا مصرف گردد.

شربت آلوئه ورا (یا همان صبر زرد) :

این شربت که مربوط به تقویت سیستم ایمنی بدن است را روزانه یک قاشق غذا خوری قبل از صبحانه مصرف کنید برای تقویت قوا و بنیه بدن بسیار موثر است.

 

 

همچنین بخوانید:  اختلال پر خوری، بی اشتهایی و پر اشتهایی عصبی

 

قطره خوراکی پرتقال :

این قطره که ضد افسردگی است، روزانه 3 بار هر بار 10-20 قطره همراه با یک استکان آب بعد از غذا مصرف شود.

قطره خوراکی گل سرخ :

قطره خوراکی گل سرخ، ضد افسردگی، نشاط آور و باعث افزایش میل جنسی می شود، روزانه 2 بار هر بار 10-20 قطره در یک استکان آب حل کرده و بعد از غذا مصرف کنید.

قطره خوراکی زیره :

از خواص قطره خوراکی زیره می توان به خاصیت ضد نفخ و ضد اسپاسم گوارشی بودن این قطره اشاره کرد همینطور برای جلوگیری از اشتهای کاذب بسیار مفید است، روزانه 3 بار هر بار 10-20 قطره در روز مصرف شود.

قطره های خوراکی که بالا ذکر شد را می توانید در داروخانه ها و فروشگاه های گیاهان دارویی اینترنتی و موجود در بازار پیدا کنید، حتما به طریقه مصرف هر قطره خوراکی توجه داشته باشید و طبق آن، قطره را مصرف کنید.

 

 

از شما متشکریم که تا انتهای این مقاله با ما همراه بودید. سوالات خود را در قسمت “نظرات” با ما در میان بگذارید، همچنین اگر ایده یا نظری در رابطه با این مطلب دارید، خوشحال می شویم آن را با ما در میان بگذارید.

   

ریشه جینسینگ قرمز را با خواص درمان کم خونی، ضعف، کمبود تعرق، بی نظمی تنفس، فراموشی و نسیان، تشنگی مداوم، بی میلی جنسی، خستگی شدید، درمان سوءهاضمه، دردهای ناحیه قلب و تهوع، بدون هيچ اسانس و افزودنی شيميايی، از فروشگاه عطارک تهيه نماييد.

توجه

وب سایت عطارک در قبال نسخه های پیشنهادی و داروهای گیاهی ذکر شده، مسئولیتی نداشته و بهتر است قبل از استفاده، با پزشک و یا مشاور طب سنتی در تماس باشید.

پستهای مرتبط

هیچ
نظر ارسال شده است. لطفا شما هم نظری ارسال کنید.

0