topNotif

بهترین ورزش برای شخصیت شما چیست ؟

1720 بازدید
14 بهمن 97
سمانه
,,
بروزرسانی شده در تاریخ 2 دی 1400

بهترین ورزش برای شخصیت شما چیست؟

آیا ایده بودن در کلاس یک ساعته پیلاتس برای شما سخت است؟ آیا خواستید بدویید اما هر بار انرژی کم آورده و مریض شده اید؟ این مسائل ربطی به شما ندارد اگر از کلاس ورزشی که انتخاب کرده اید خسته شده، یا انرژی و توان انجام ورزش مدنظر خود را ندارید و یا فکر می کنید سطح کلاس بسیار پایین تر از توان شماست و حوصله تان سر می رود، مشکلی ندارد.

در واقع هر فرد مطابق با نوع شخصیتی که دارد می تواند از نوعی ورزش لذت ببرد و در آن موفق شود که شاید برای دیگری آن ورزش جوابگو نباشد. طبق تحقیقات انجام شده زمانی که ورزش انتخاب شده فرد با نوع شخصیت آن فرد هم خوانی داشته باشد فرد از آن لذت برده و تاثیرات مثبت بیشتری بر روح و جسمش مشاهده می کند. در این مطلب به متناسب ترین ورزش افراد طبق شخصیت شان درون گرا، برون گرا و… پرداخته می شود.

بهترین ورزش برای شخصیت شما چیست ؟

بهترین ورزش برای شخصیت شما چیست ؟

اگر برون گرا هستید ….

شما در شرایط رقابتی و با انرژی بالا رشد می کنید، و می توان حدس زد از ورزش کردن در باشگاه بزرگ در کنار افراد زیاد احساس لذت می کنید. کلاس های ورزشی همچون ورزش های هیت، زومبا و کمپ های ورزشی را امتحان کنید. شما در کنار هم باشگاهی های خود عرق ریخته و از آن ها انرژی می گیرید و به آن ها انرژی می دهید و لذت می برید.

اگر درون گرا هستید….

افرادی که ترجیح می دهند وقت خود را به تنهایی و در محیطی آرام بگذرانند، ورزش هایی که باعث آرامش ذهن می شوند مانند پیاده روی، دویدن، دوچرخه سواری در محیط بیرون از خانه، شنا به آن ها پیشنهاد می شوند. اگر شما دوست ندارید در کنار افراد زیادی باشید و مربی به شما بگوید چه ورزشی را انجام دهید و همچنین فردی نیستید که به برنامه های خود متعهد بمانید و از این ماجرا احساس گناه می کنید، بهتر است کلاس خصوصی با مربی شخصی یا محیطی آرام همچون کلاس های یوگا و پیلاتس را امتحان کنید.

 

همچنین بخوانید:  تسکین درد پایین کمر با 7 حرکت

 

اگر نه برون گرا و نه درون گرا هستید …

شما مطلقا برون گرا نیستید اما 100 درصد هم درون گرا نیستید، شما فردی مابین این دو هستید. اگر شخصیت شما چیزی مابین است، ورزشی را امتحان کنید که متناسب شما باشد ورزشی گروهی که بر فعالیت های گروهی افراد توجه زیادی ندارد. کلاسی مثل دوچرخه سواری درون سالن برای شما انتخابی عالیست، جایی که با افراد زیادی احاطه شده و شما توسط آن ها انگیزه می گیرید اما کار تیمی نیز دارای اهمیت چندانی نیست.

اگر فردی خلاق هستید ….

شما فردی هستید که تمایل دارد با ایده های جدید کار کند و خارج از جعبه عادات فکر کند، شما عاشق انجام دادن ورزش های خارج از محیط خانه هستید. اگر ورزش های روتین باشگاه را با ورزش های خارج از محیط خانه همچون دوچرخه سواری، دویدن، پیاده روی مقایسه کنید، ورزش های خارج از باشگاه برایتان لذت بخش تر هستند. همینطور ورزش های خارج از محیط خانه خلاقیت شما را گسترش می دهند و ممکن است کلی ایده جدید در مورد کتاب بعدی یا نقاشی بعدی تان پیدا کنید.

 

از شما متشکریم که تا انتهای این مقاله با ما همراه بودید. سوالات خود را در قسمت “نظرات” با ما در میان بگذارید، همچنین اگر ایده یا نظری در رابطه با این مطلب دارید، خوشحال می شویم آن را با ما در میان بگذارید.

 

پودر آشواگاندا را با خواص افزایش دهنده حجم عضلات در بدنسازی، مقوی میل جنسی، نیرو دهنده جسمی و فکری، آرام کننده ذهن، کمک به خواب راحت و عمیق و کاهش استرس، کاهش کلسترول، بدون هيچ اسانس و افزودنی شيميايی، از فروشگاه عطارک تهيه نماييد.

توجه

وب سایت عطارک در قبال نسخه های پیشنهادی و داروهای گیاهی ذکر شده، مسئولیتی نداشته و بهتر است قبل از استفاده، با پزشک و یا مشاور طب سنتی در تماس باشید.

پستهای مرتبط

هیچ
نظر ارسال شده است. لطفا شما هم نظری ارسال کنید.

0