بهترین چای های چربی سوز / 9 چای لاغری برای چربی سوزی

1819 بازدید
25 مهر 00
مروارید

بهترین چای های چربی سوز / 9 چای لاغری برای چربی سوزی

تجمع چربی یکی از مشکلاتی است که سلامت بدن را تحت تاثیر قرار می دهد، زیرا  می تواند منجر به بسیاری از بیماری ها مانند لخته شدن خون، انسداد عروق و بیماری های قلبی شود، بنابراین درکنار اجتناب از غذاهایی که درصد بالایی چربی دارند، گیاهان و نوشیدنی هایی را که برای چربی سوزی مفیدند بیشتر مصرف کنید. در میان این گیاهان برخی از چای ها هستند که به طور موثر چربی می سوزانند. این مقاله درمورد بهترین چای های چربی سوز و 9 نوع چای لاغری برای چربی سوزی می باشد، با ما همراه باشید؛

 

بهترین چای های چربی سوز / 7 نوع چای لاغری برای چربی سوزی

بهترین چای های چربی سوز / 9 چای لاغری برای چربی سوزی

 

9 چای لاغری برای چربی سوزی

1. چای سفید

چای سفید یکی از مهمترین و مفیدترین انواع چای برای سلامتی بدن است. حاوی مقدار زیادی پروتئین، مواد معدنی، قندها، پلی فنول های تئوبرومین و بسیاری از اسیدهای آمینه است. این چای به طور قابل توجهی چربی سوزی می کند که منجر به کاهش وزن اضافی می شود و می تواند معادل هفتاد کالری در روز بسوزاند. از بسیاری از بیماری های سرطانی و آنژین صدری جلوگیری می کند و علائم پیری را کند می کند. زیرا حاوی آنتی بیوتیک های بسیاری است.

2. چای سبز

چای سبز بهترین چای چربی سوز می باشد که فواید دیگری نیز دارد، از جمله:

  • چای سبز آنزیم های مسئول حل تری گلیسیریدها را تنظیم می کند.
  • سطح کلسترول خون را تنظیم می کند.
  • عملکرد مغز را بهبود می بخشد.
  • از تشکیل سلول های سرطانی در بدن جلوگیری می کند.

3. چای سیاه

یکی از پرکاربردترین و مطلوب ترین انواع چای در بین مردم چای سیاه می باشد، زیرا درصد زیادی چربی می سوزاند، از چاقی و اضافه وزن جلوگیری می کند، زیرا حاوی آنتی اکسیدان های بسیاری می باشد، روی جریان خون را تنظیم می کند و به بهبود سلامت عمومی کمک می کند. سیستم عصبی و گوارشی را بهبود داده و همچنین باعث کاهش بروز برخی از بیماری های قلبی و انسداد شریانی می شود.

 

همچنین بخوانید: 5 دمنوش (چای) لاغری که به کنترل و کاهش وزن کمک می کند

 

4. چای پوئر

چای پوئر از نوعی تخمیر خاص چای سبز حاصل می‌شود و تخمیر آن حدود 6 ماه تا یک سال به طول می‌انجامد. در نهایت این چای به شکل قالب های گرد یا مربعی فشرده می شوند که برای نگهداری به مدت طولانی (بیشتر از 10 سال) مناسب است. چای پوئر حاوی فواید زیادی است، از جمله موارد زیر:

  • برای کاهش وزن و سوزاندن چربی های اضافی در بدن
  • جوگیری از تصلب شرایین، بیماری های قلبی
  • جلوگیری از پیری زودرس
  • جلوگیری از تومورهای سرطانی
  • نمک های باقی مانده در بدن را دفع می کند.
  • از پوسیدگی دندان جلوگیری می کند.
  • موارد مزمن اسهال را درمان می کند.
  • سطح قند خون را تنظیم می کند.

5. چای زرشک

این چای علاوه بر چربی سوزی یکی از گیاهانی است که بسیاری از بیماری ها را درمان می کند و چینی ها مدتهاست که از آن برای درمان عفونت های روده ای و موارد اسهال باکتریایی استفاده می کنند. این چای حاوی آنتی بیوتیک های زیادی است که بدن را در برابر انواع باکتری ها، ویروس ها و میکروب ها مقاومت می کند.

 

همچنین بخوانید: لاغری با چای سیاه

 

6. چای اولونگ

ترکیبات پلی فنولی و کاتچین ها موجود در این چای می توانند توانایی بدن برای متابولیسم سلول های چربی را بهبود بخشیده و سریعتر چربی بسوزانند. علاوه بر این، چای اولونگ فشار خون را کاهش می دهد که  می تواند به کاهش وزن بسیار کمک کند.

7. چای رویبوس

رویبوس یا بوته قرمز نوعی دمنوش یا چای است که به طور سنتی از تخمیر برگ های یک درختچه گلدار به نام Aspalathus linearis تهیه می شود. این چای به طور بسیار عالی به کاهش وزن کمک می کند و هورمون هایی در بدن شما که مسول احساس گرسنگی هستند را سرکوب می کند، همچنین این چای فشار خون و کلسترول را کاهش می دهد.

8. چای زردچوبه افزایش دهنده متابولیسم بدن

چای زردچوبه متابولیسم را تحریک می کند و موجب بهبود هضم و افزایش گردش خون می شود.

9. چای زنجبیل

این چای از بهترین انواع چای لاغری می باشد. براساس شواهد موجود چای زنجبیل برای کاهش وزن و کاهش چربی بدن بسیار موثر است.

 

 

از شما متشکریم که تا انتهای این مقاله با ما همراه بودید. سوالات خود را در قسمت “نظرات” با ما در میان بگذارید، همچنین اگر ایده یا نظری در رابطه با این مطلب دارید، خوشحال می شویم آن را با ما در میان بگذارید.

 

چای سفید را با خواص درمان سردرد، کاهش علائم سندروم پیش از قاعدگی، افزایش انسولین، پیشگیری از آلزایمر، پیشگیری از پوکی استخوان، کاهش وزن، پیشگیری و درمان سرطان، بدون هیچ اسانس و افزودنی شیمیایی، از فروشگاه عطارک تهیه نمایید.

توجه

وب سایت عطارک در قبال نسخه های پیشنهادی و داروهای گیاهی ذکر شده، مسئولیتی نداشته و بهتر است قبل از استفاده، با پزشک و یا مشاور طب سنتی در تماس باشید.

پستهای مرتبط

1
نظر ارسال شده است. لطفا شما هم نظری ارسال کنید.

  1. مهران
    9 آبان 1400

    از همه بهتر و خوشمزه تر چای زرشک هست????????

0