به ندای درون خود اعتماد کنید

1933 بازدید
04 آبان 97
سمانه

چگونه به ندای درون خود اعتماد کنید ؟

شم به یک گیرنده رادیویی شباهت دارد که از طریق آن نقطه نظرها، برنامه ها یا افکار به ذهن هشیار می رسد. این نداها را حرف دل، ندای درون یا الهام نام داده اند.

گاهی ندایی از درون به شما می گوید که جهت خود را تغییر دهید. گاه این احساس برخاسته از آرامش است که می گوید وضع درست می شود. از میان بسیاری از چیزهای دیگر شم شما ممکن است به شما بگویید آرام بگیر، رها کن، جواب نه بده، مشکلی وجود ندارد توجه کن، همین حالا دست به کار شو، آرام بگیر، اشکالی در کار است، همه چیز به خیر و خوشی تمام می شود، ساکت باش و… همه انسان ها این امکان را دارند.

به ندای درون خود اعتماد کنید

به ندای درون خود اعتماد کنید

شم از کجا می آید؟

شم از مکانی در درون شما می آید و حکایت از حقیقت دارد و کاملا قابل دسترسی است. برخی افراد شم را ندای خداوند در درون افراد می دانند و یا صدای فرشته ای که در گوش شما زمزمه می کند. شم شبیه الکتریسیته است. کلید را فشار دهید و برق همه جا را روشن می کند. نیازی نیست که از سیم کشی اطلاعی داشته باشید. کلید خود را فشار دهید تا به شم خود دسترسی پیدا کنید. آیا در 100 درصد مواقع شم حرف درست را می زند؟ نه، گاه احساسات و خودتردیدی ها بر سر راه قرار می گیرند.

چگونه با شم خود ارتباط برقرار می کنید؟

آرام باشید، سکوت کنید، نفس عمیقی بکشید و شتاب به خرج ندهید. اینگونه می توانید افکار یا ایده ها، یا ندای شم را بشنوید.

 

همچنین بخوانید: علامت هایی که در روابط عاطفی حاکی از مشکلاتند

 

شاید خجالت آور باشد!؟

گاهی پیروی از شم می تواند اسباب خجالت گردد مثلا در میانه خیابان راه می روید تا به سایه های پنهان بیش از اندازه نزدیک نباشید و یا فرصت بسیار مناسب شغلی را رد می کنید. کدام بدتر است اینکه به توصیه شم خود اقدام به ازدواج نکنید یا ازدواج کنید و کارتان به طلاق بکشد؟ گرفتار سوء تفاهم نشوید و از ازدواج کردن خودداری نورزید، کاملا طبیعی است که برای تن دادن به تعهد ازدواج عصبی یا هیجان زده شوید، اما در حال حاضر صحبت در مورد ندایی است که از درونتان فریاد برمی آورد پرچم، پرچم قرمز، این کار را نکن.

به غرایز خود اعتماد کنید.

از کجا می دانید در مکانی از درون خود هستید که علم و آگاهی دارد؟ به قصد و نیت خود توجه کنید، نیت نیرویی است که شما را به پیش می راند. همان طور که می توانید به خود فرمان بدهید که بایستید، راه بروید یا بنشینید، می توانید برای انجام دادن کار درست به خود فرمان بدهید. شم شبیه به یک نیایش درونی است. گوش کنید و اعتماد نمایید.

شم مراحل آری و نه دارد. اغلب اوقات مرحله آری شم به قدری نرم و آرام به سراغ شما می آید که دوست دارید آن را نادیده بگیرید و یا در ابتدای کار می خواهید چنین کنید. سعی بر این ندارد که شم را متقاعد به انجام دادن کاری بکند. اما معمولا اگر آن را نادیده بگیرید همین ندا دوباره و چندباره به سر وقت شما می آید تا از آن آگاه شوید.

مرحله نه شم اغلب محکم تر و مستدل تر است. زمانی که دچار بی قراری، ناراحتی و نارضایتی می شوید شم شما در حال فریاد کشیدن است. مرحله نه شم اغلب رساتر، بلندتر و موکدتر است. به شما احساس ناخوشایندی می دهد که تا جواب نه ندهید به آرامش نمی رسید.

شم می تواند شما را از خطر برهاند، می تواند در زمان تغییر به شما آرامش بدهد. شم می تواند به شما این امکان را بدهد که از خویشتن واقعی خود پیروی کنید. شم تصمیم گیری را آسان نمی کند و به آن سرعت نمی بخشد. بعضی از گزینه ها را ساده تر می کند. وقتی می دانید شم با شما صحبت می کند به صدایش گوش بدهید و به آن توجه کنید.

 

از شما متشکریم که تا انتهای این مقاله با ما همراه بودید. سوالات خود را در قسمت “نظرات” با ما در میان بگذارید، همچنین اگر ایده یا نظری در رابطه با این مطلب دارید، خوشحال می شویم آن را با ما در میان بگذارید.

 

روغن اسطوخودوس را با خواص رفع استرس و افسردگی، آرامش بخش، ضد تشنج، رفع بد خوابی، برطرف کننده سرفه، تقویت حافظه، درمان کننده آرتروز، درمان سردرد، بدون هیچ اسانس و افزودنی شیمیایی، از فروشگاه عطارک تهیه نمایید.

توجه

وب سایت عطارک در قبال نسخه های پیشنهادی و داروهای گیاهی ذکر شده، مسئولیتی نداشته و بهتر است قبل از استفاده، با پزشک و یا مشاور طب سنتی در تماس باشید.

پستهای مرتبط

هیچ
نظر ارسال شده است. لطفا شما هم نظری ارسال کنید.

0