جوش های صورت نشان دهنده چه مشکلاتی هستند

1659 بازدید
04 اسفند 96
آلاله

جوش های ناحیه های مختلف صورت نشان دهنده چه مشکلاتی هستند؟

حتما برای شما هم پیش آمده است به ناگاه قبل از رفتن به جشن ها، مراسم ها و مهمانی ها یا پس از مصرف شیرینی جات و برخی از غذاها، دچار جوش شده باشید و این جوش ها در نواحی های مختلفی به وجود آمده است که علت آن را نمی دانید و این باعث کنجکاوی شما می شود، که علت چیست؟ در این مطلب علل جوش های مختلف در نواحی مختلف بدن را برای شما عزیزان شرح خواهم داد تا بدانید با جوش های نواحی مختلف بدن خود چگونه برخورد کنید.

جوش ها و کورک ها

جوش ها و کورک ها نشانه های پر خونی یا عدم تعادل عضوی از بدن هستند. بسته به محل پیدایش جوش در بدن می توان پی برد کدام عضو دچار عدم تعادل و نابسامانی شده است.

بینی : ناحیه قلب

راه حل

از زلزالک به میزان 500 میلی گرم، روزی دو بار و 100 میلی گرم کوآنزیم 10 استفاده کنید. روزی یک قاشق چای خوری علف جو بخورید. روزی دو فنجان دم کرده زالزالک بنوشید.

فک : ناحیه کلیوی

راه حل

کینوآ بخورید. دم کرده گل قاصد بنوشید. از مکمل های منیزیم روزی 1000 میکرو گرم و ب کمپلکس روزی 100 میلی گرم استفاده کنید.

شانه ها : ناحیه دستگاه گوارش

راه حل

با هر وعده غذا، مکمل آنزیم گوارشی بخورید. قبل از هر وعده یک قاشق سوپ خوری عصاره آلوئه ورا بنوشید.

جوش های صورت نشان دهنده چه مشکلاتی هستند

جوش های صورت نشان دهنده چه مشکلاتی هستند

پیشانی : ناحیه روده

راه حل

هر روز روده هایتان را با خوردن یک قاشق سوپ خوری بارهنگ کتانی پاک کنید. به طور منظم از تنقیه استفاده کنید یا حتی آب درمانی روده ای شوید.

گونه ها : ریه ها و ناحیه سینه ای

راه حل

روزی سه بار دم کرده گل ماهور بنوشید و از مارچوبه استفاده کنید. روزی 1000 میلی گرم روغن گل پامچال بخورید. شربت اکیناسه روزی دو بار 20 قطره بخورید. از مصرف فرآورده های شیر گاو، چربی های اشباع شده و گوشت قرمز اجتناب کنید.

 

همچنین بخوانید: درمان های طبیعی آکنه

 

قفسه سینه : ناحیه ریوی و قلبی

راه حل

از دم کرده های جینکوبیلوبا و علف ماهور به طور مرتب بنوشید. از مکمل های کوآنزیم 10 روزی 100 میلی گرم بخورید. دانه های لسیتین را روی سالاد و حبوبات بریزید و مصرف کنید.

قسمت بالای پشت : ناحیه ریوی

راه حل

روزی دو بار 500 میلی گرم مارچوبه بخورید. مصرف مکمل ژرمانیوم روزی 200 میلی گرم در برنامه غذایی خود بگنجانید. در تهیه و پخت غذاها از ریحان، فلفل قرمز، رازیانه، شنبلیله، سیر، زنجبیل، گزنه، علف ماهور، نعنا صحرایی استفاده کنید. آب کرفس و دم کرده علف ماهور بنوشید. از غذاهای ساده که به راحتی هضم می شوند استفاده کنید و از مصرف لبنیات، شکر و شیرینی خودداری کنید. تا مدتی از مصرف بادام زمینی خودداری کنید.

اطراف دهان : ناحیه تناسلی

راه حل

مصرف علف اثلق به برقراری تعادل هورمونی کمک می کند، عدم تعادل هورمون ها، موجب ایجاد جوش های اطرف دهان می شود، از این مکمل روزی دو بار استفاده کنید.

 

از شما متشکریم که تا انتهای این مقاله با ما همراه بودید. سوالات خود را در قسمت “نظرات” با ما در میان بگذارید، همچنین اگر ایده یا نظری در رابطه با این مطلب دارید، خوشحال می شویم آن را با ما در میان بگذارید.

 

جینسینگ قرمز را با خواص درمان کم خونی، ضعف، کمبود تعرق، بی نظمی تنفس، فراموشی و نسیان، تشنگی مداوم، بی میلی جنسی، خستگی شدید، درمان سوءهاضمه، دردهای ناحیه قلب و تهوع، بدون هيچ اسانس و افزودنی شيميايی، از فروشگاه عطارک تهيه نماييد.

توجه

وب سایت عطارک در قبال نسخه های پیشنهادی و داروهای گیاهی ذکر شده، مسئولیتی نداشته و بهتر است قبل از استفاده، با پزشک و یا مشاور طب سنتی در تماس باشید.

پستهای مرتبط

هیچ
نظر ارسال شده است. لطفا شما هم نظری ارسال کنید.

0