topNotif

خواص شگفت انگیز روغن کرچک برای کاهش وزن و از بین بردن چربی های شکم

4599 بازدید
22 آذر 97
بهاره
,,
بروزرسانی شده در تاریخ 26 آذر 1400

خواص شگفت انگیز روغن کرچک برای کاهش وزن و از بین بردن چربی های شکم

اگر شما در مورد افزایش وزن یا مشکلات چاقی نگران هستید و یا به دنبال راهی بی خطر جهت کاهش وزن می گردید، روغن کرچک، می تواند به کاهش وزن شما کمک کند. فواید روغن کرچک برای پوست و مو شناخته شده است، اما اغلب مردم نمی دانند که استفاده از این روغن می تواند چربی های ذخیره شده در بدن را سریعا از بین ببرد. حال با خواص شگفت انگیز روغن کرچک برای کاهش وزن و از بین بردن چربی های شکم آشنا شوید.

خوردن روغن کرچک جهت کاهش وزن

با مصرف روغن کرچک، چربی بدن به سرعت کاهش می یابد. می توانید این روغن را به قبل از صبحانه یا همراه با سالاد بخورید. علاوه بر این، با اضافه کردن دو تا سه قاشق روغن کرچک به شیر کم چرب و نوشیدن روزانه آن، علاوه بر کاهش وزن، باعث بی اشتهایی می شود به طوری که شما از خوردن غذا اجتناب می کنید.

خواص شگفت انگیز روغن کرچک برای کاهش وزن

خواص شگفت انگیز روغن کرچک برای کاهش وزن

ماساژ با روغن کرچک

شما همچنین می توانید روزانه روغن کرچک را بر روی نواحی چربی و تمام بدن خود ماساژ دهید تا چربی ها، و سلولیت ها از بین بروند. برای این منظور ابتدا روغن کرچک را در یک ظرف ریخته و بر روی حرارت گذاشته و بعد از گرم شدن، به مدت 10 تا 20 دقیقه با دست و به آرامی ماساژ دهید. این روغن همچنین مشکل ترک های پوستی ناشی از بارداری و تغییر وزن را از بین می برد. توصیه می شود، قبل از ورزش از این روغن استفاده کنید تا نتیجه بهتری دریافت کنید.

دمنوش روغن کرچک و زنجبیل

می توانید با استفاده از روغن کرچک یک نوشیدنی خوشمزه برای کاهش وزن تهیه کنید برای تهیه این دمنوش، به یک تکه زنجبیل (یک اینچ)، یک کیسه چای سبز (یا یک قاشق چای خوری چای سبز خشک)، یک قاشق غذا خوری روغن کرچک و یک فنجان آب نیاز است.

 

همچنین بخوانید: کرچک و خواص و مضرات آن

 

برای تهیه دمنوش ابتدا یک قطعه کوچک زنجبیل را به یک فنجان آب اضافه کنید و اجازه دهید، آب بجوشد. پس از 3 دقیقه آن را از روی حرارت بردارید. حالا کیسه چای سبز را برای 1 دقیقه داخل آن قرار دهید و سپس یک قاشق روغن کرچک را مخلوط کنید. این دمنوش را دو بار در روز، یک ساعت قبل از غذا بنوشید. این باعث می شود وزن شما سریعتر کاهش یابد.

سایر خواص روغن کرچک

مصرف روغن کرچک برای بدن شما مفید است زیرا مصرف آن مواد سمی در بدن کاهش می دهد. بنابراین، اگر روزانه،یک قاشق روغن کرچک را به رژیم غذایی خود اضافه کنید، در برابر انواع بیماری ها محافظت شده و بدن در سلامت کامل باقی می ماند. همچنین روغن کرچک برای آرتروز، فلج مغزی، یبوست، عفونت پوست، ریزش مو، آفتاب سوختگی، درمان عفونت قارچی، پارکینسون، تسکین دردهای روماتیسمی، جلوگیری از کمردرد و درد مفاصل، جلوگیری از سفید شدن مو، جلوگیری از شل شدن پوست، درمان لکه های پوست، قارچ پوستی، تصلب بافت چندگانه یا ام ‌اس، ساییدگی پوست، درخشش و شفاف شدن پوست، کاهش جوش صورت، رشد سریع ناخن، تقویت سیستم ایمنی بدن، میگرن، سوءهاضمه و درمان آلرژی بسیار مفید است.

 

از شما متشکریم که تا انتهای این مقاله با ما همراه بودید. سوالات خود را در قسمت “نظرات” با ما در میان بگذارید، همچنین اگر ایده یا نظری در رابطه با این مطلب دارید، خوشحال می شویم آن را با ما در میان بگذارید.

 

روغن کرچک را با خواص درمان یبوست، تقویت معده، تسکین درد آرتروز، رشد مژه ها، درد زانو و تسکین دل درد، بدون هيچ اسانس و افزودني شيميايي، از فروشگاه عطارک تهيه نماييد.

توجه

وب سایت عطارک در قبال نسخه های پیشنهادی و داروهای گیاهی ذکر شده، مسئولیتی نداشته و بهتر است قبل از استفاده، با پزشک و یا مشاور طب سنتی در تماس باشید.

پستهای مرتبط

هیچ
نظر ارسال شده است. لطفا شما هم نظری ارسال کنید.

0