topNotif

خواص و مزایای نگهداری سنگ نمک در خانه

11113 بازدید
05 بهمن 96
سمانه
بروزرسانی شده در تاریخ 4 دی 1400

آخرین به روزرسانی 12 مهر 1398

خواص و مزایای نگهداری سنگ نمک در خانه که جالب است بدانیم

سنـگ نمک دارای انرژی های بسیاری است که جهت درمان انواع درد ها همچون پا، زانو، مچ، دست، کمردرد که همراه با ورم و یا کبودی هستند و درمان بیماری های ریوی، آسم و سرفه مفید می باشد، همچنین به جهت انرژی زا و یا شفا بخش نمودن گیاهان و سنگ ها، ایجاد آرامش در افراد و کاهش استرس، اضطراب و عصبانیت مفید می باشد.

طریقه استفاده :

مقداری بلور نمک را بر روی تعدادی برگ آلو به مدت ده دقیقه قرار دهید تا انرژی های مثبت و شفا بخش برگ ها را جذب کند، سپس بلور های نمک را بر روی محل درد به مدت بیست دقیقه قرار دهید. در این مدت باید زیر نور آفتاب دراز بکشید.

توجه داشته باشید که بلور نمک بسیار حساس است و خیلی سریع انرژی های منفی محیط اطراف خود را جذب می نماید. بنابراین می بایست آنها را به دور از امواج منفی نگهداری نمایید. بلور نمک امواج منفی را از فاصله ی پنج متری حتی با وجود مانع جذب می کند. بهتر است همیشه قبل و بعد از استفاده از بلور های نمک، آن ها را مدتی زیر نور آفتاب قرار دهید تا امواج منفی خارج شوند، حتی می توانید برای خارج کردن انرژی منفی، آن ها را بشویید.

خواص و مزایای نگهداری سنگ نمک در خانه

خواص و مزایای نگهداری سنگ نمک در خانه

انرژی زا و یا شفابخش نمودن گیاهان و سنگ ها

چنان چه یک قطعه بلور نمک را به مدت ده دقیقه در آفتاب گذاشته و سپس به مدت یک ساعت در کنار گیاه، میوه و یا یک قطعه سنگ قرار دهید، انرژی های مثبت و مفید موجود در بلورنمک به آن منتقل می گردد.

توجه داشته باشید که قرار گرفتن بلور نمک در کنار میوه هایی همچون : سیب، موز و هندوانه، مقدار انرژی موجی آنها را تقویت می نماید. چنان چه مقداری از آن میوه را میل کنید، علاوه بر کسب انرژی های مثبت و انرژی زا بودن، با قرار دادن مقدار کمی از آن میوه بر روی چشم سوم خویش (وسط پیشانی)، انرژی آن را نیز کاملا احساس خواهید نمود. این انرژی که از بلور نمک دریافت می شود، فقط به مدت یک ساعت در میوه و یا جسم باقی می ماند و سپس نابود می شود.

 

همچنین بخوانید:  خواص نمک هیمالیا (نمک صورتی) برای سلامتی بدن

 

ایجاد آرامش در افراد و کاهش استرس، اضطراب و عصبانیت

کافیست یک قطعه بلور نمک را به مدت ده دقیقه بر روی چشم سوم خو ش قرار دهید. نمک دارای هاله ای به صورت موجی بوده و دارای حدود سی سانتی متر ارتفاع است که به رنگ های سرد مانند : سبز، آبی، یشمی، فیروزه ای، لاجوردی، بنفش، نیلی و … می باشد.

توصیه ها :

  • بهتر است خانم های باردار قبل از سه ماهگی به هیچ عنوان سنگ نمک را لمس نکنند.
  • بلور نمک باید فقط بر روی خاک قرار داشته و با اجسام دیگر و گیاهان حداقل پنج متر فاصله داشته باشد.

 

 

از شما متشکریم که تا انتهای این مقاله با ما همراه بودید. سوالات خود را در قسمت “نظرات” با ما در میان بگذارید، همچنین اگر ایده یا نظری در رابطه با این مطلب دارید، خوشحال می شویم آن را با ما در میان بگذارید.

 

نمک هیمالیا را با خواص درمان آکنه و جوش صورت، لایه برداری پوست صورت و بدن، درمان شوره سر، درمان قطعی میگرن، درمان گرفتگی بینی و سینوزیت، رفع بوی بد دهان، درمان بی خوابی شبانه، کاهش قند خون در افراد مبتلا به دیابت، درمان پا درد و کمر درد، بهبود گردش خون در بدن، جلوگیری از ابتلا به بیماری های قلبی، درمان پوکی استخوان، درمان فشار خون بالا، لاغری و کاهش وزن، بهبود عملکرد غده تیروئید، بدون هيچ اسانس و افزودنی شيميايی، از فروشگاه عطارک تهيه نماييد.

توجه

وب سایت عطارک در قبال نسخه های پیشنهادی و داروهای گیاهی ذکر شده، مسئولیتی نداشته و بهتر است قبل از استفاده، با پزشک و یا مشاور طب سنتی در تماس باشید.

پستهای مرتبط

1
نظر ارسال شده است. لطفا شما هم نظری ارسال کنید.

0