topNotif

دارویی معجزه آسا به نام اکسیژن

1810 بازدید
27 اسفند 96
سمانه
بروزرسانی شده در تاریخ 2 دی 1400

دارویی معجزه آسا به نام اکسیژن

تمام قرص ها و داروها عوارض جانبی دارند. داروها عوارض جانبی مضری دارند. انسان نمی تواند بدون داشتن اطلاع کافی، چیزی را به بدن سرازیر کن (نه آب، نه فیبر، نه هر چیز دیگر)، بی آن که بدن اصلاحات مناسب را انجام ندهد. اکسیژن هم عوارض جانبی دارد. می دانید چه عوارضی؟ پوست شفاف و درخشان، شفافیت ذهن، افزایش فعالیت ورزشی توام با انرژی، و البته روشن بینی معنوی.

در واقع بسیاری از پزشکان، اعتقاد دارند که تنفس نقشی بارز در هنر شفابخشی انسان در قرن بیست و یکم ایفا می کند. اما فعلا بهتر است مزایای کشف شده ی این قرن را بررسی کنیم.

افزایش انرژی :

تنفس عمیق آن قدر به شما انرژی جسمانی می دهد که قادر نیستید بنشینید. وقتی شما به طور مناسب نفس بکشید، به قدری انرژی پیدا می کنید که دل تان می خواهد کارهایی را که از مدت ها قبل کنار گذاشته اید را باز انجام دهید. همچنین ناگهان به قدری انرژی و بنیه پیدا می کنید که می توانید اهداف دراز مدت رها شده تان را کامل کنید. با ذوق و شوق از تخت بیرون بپرید و زندگی تان سرشار از شور و هیجان می شود.

دارویی معجزه آسا به نام اکسیژن

دارویی معجزه آسا به نام اکسیژن

وقتی اکسیژن کافی به سلول های شما نرسد، آن ها به حد کافی سوخت ندارند تا از شر مواد سمی خلاص شوند و چون این یکی از فعالیت های اساسی سلول هاست، آن ها خسته و کسل می شوند و چرخه های خود را به طور ناقص به حرکت در می آورند و با همان سوخت ناچیز قابل دسترس، سعی خود را می کنند. البته بدانید که سلول ها، به این راحتی تسلیم نمی شوند، ولی بدون اکسیژن مناسب، تلاش و کشمکش آن ها برای خلاصی از آلودگی سلولی بیهوده است. آن ها دائم در عذاب و رنج هستند، که در نهایت انرژی شما را تحلیل می برند. یادتان باشد شما هم به اندازه سلول هایتان تندرست هستید.

خبر خوش این است که اگر اکسیژن کافی به سلول هایتان برسانید، وظیفه آن ها در دفع مواد سمی به سهولت آب خوردن است و مقدار زیادی انرژی برایتان باقی می ماند.

 

همچنین بخوانید:  علایم و نشانه های مسمومیت از طریق اکسیژن

 

هماهنگی جسم و روان :

تنفس باعث می شود شما همیشه در زمان حال باشید. فکر کردن در مورد این که سال دیگر برای مهمانی نوروز چه بپوشید، کاری دشوار می شود و در اغلب موارد همین عمل ساده توجه به زمان حال است که دکمه شفا بخشی شما را فعال می کند. فایده دیگر اتحاد بدن و روان وقتی به عنوان سیستمی واحد کار کنند، این است که معجزاتی رخ می دهد. برای مثال اگر در مسیر رژیم غذایی بوده اید، احتمالا به کتاب هایی برخورده اید که می گوید : تصور کن لاغر هستی. در این گونه کتاب ها اهمیت تجسم ذهنی تاکید می شود. اگر ذهنت به طور مداوم تو را سرکوب کند و به شما بازنده بگوید، بدنت چه طور ممکن است کاری پر ثمر انجام دهد؟

و این خود یک زور آزمایی مداوم است. به همین دلیل است که افرادی که از روی عقیده ی راسخ عبارات تاکیدی را به کار می برند و تجسم می کنند که زیبا و خوش هیکل هستند، در واقع هم همین طور می شود. در این حالت ذهن و بدن با یکدیگر متحد می شوند و بین هر دو ارتباط برقرار می شود.

تنفس عمیق و آهسته

فایده تنفس عمیق و آهسته این است که ذهنت را آرام و نگرانی های بی سر و سامان را مهار می کند. تنها کاری که لازم است انجام دهید، این است که چند دقیقه ای را صرف تنفس عمیق و آهسته ی شکمی کنید. در این صورت تمام فشارهای عصبی از بدنتان بیرون می رود.

 

از شما متشکریم که تا انتهای این مقاله با ما همراه بودید. سوالات خود را در قسمت “نظرات” با ما در میان بگذارید، همچنین اگر ایده یا نظری در رابطه با این مطلب دارید، خوشحال می شویم آن را با ما در میان بگذارید.

 

گیاه پاخری را با خواص خلط آور و مفید برای بیماری های ریه، تقویت کننده قلب، افزاینده فشار خون و محرک سیستم ایمنی بدن، برطرف کننده یبوست و رفع کننده سرماخوردگی و برونشیت مزمن و آسم، بدون هيچ اسانس و افزودنی شيميايی، از فروشگاه عطارک تهيه نماييد.

توجه

وب سایت عطارک در قبال نسخه های پیشنهادی و داروهای گیاهی ذکر شده، مسئولیتی نداشته و بهتر است قبل از استفاده، با پزشک و یا مشاور طب سنتی در تماس باشید.

پستهای مرتبط

هیچ
نظر ارسال شده است. لطفا شما هم نظری ارسال کنید.

0