درخشش پوست صورت با استفاده منظم از 6 ماده غذایی، تنها در 2 روز

2088 بازدید
11 آذر 97
بهاره
,,

درخشش پوست صورت، تنها در 2 روز!

اغلب مردم به دلیل مشغله کاری و زندگی، به چهره هایشان توجه نمی کنند، در حالی که یک چهره تمیز و درخشان، خواسته هر کسی است. رسیدگی به پوست شاید در نظر بیشتر افراد پر هزینه و وقت گیر باشد. اما در حقیقت این طور نیست. اگر شما یک صورت درخشان می خواهید و به کالاهای زیبایی اعتقاد ندارید، امروز خواهم گفت که چگونه با استفاده منظم از 6 ماده غذایی، تنها در 2 روز، باعث درخشش پوست صورت خود شوید.

 

درخشش پوست صورت با استفاده منظم از 6 ماده غذایی، تنها در 2 روز

درخشش پوست صورت با استفاده منظم از 6 ماده غذایی، تنها در 2 روز

 

ماساژ با روغن بادام

بادام نه تنها مواد غذایی است، بلکه روغن بادام نیز کار زیادی را انجام می دهد. روغن بادام برای صورت بسیار مفید است. پس از 2 روز، ماساژ صورت با روغن بادام، پوستی درخشان و شفاف خواهید داشت. بر اساس تحقیقات انجام شده، روغن بادام جریان خون و درخشش به صورت را افزایش می دهد.

استفاده از ماسک آرد نخود و لیمو

چهره خود را تنها با آرد نخود و آب لیمو، درخشان کنید. تقریبا 2 قاشق چای خوری آرد نخود و چند قطره آب لیمو مخلوط کرده و روی پوست صورت خود بگذارید. همچنین می توانید عسل را به آن اضافه کنید. بهتر است که این ماسک را دو بار در روز استفاده کنید. در واقع پس از 4 بار استفاده از این ماسک در 2 روز، درخشش پوست خود را احساس خواهید کرد.

 

همچنین بخوانید: انواع ماسک برای محافظت از صورت

 

نوشیدن مقدار زیادی آب

بسیاری از مردم نوشیدن آب آشامیدنی را برای داشتن صورتی درخشان، باور ندارند. اما اگر برنامه غذایی هر شخص مشهور را ببینید، مطمئنا حداقل بین 10تا 12 لیوان آب در روز در برنامه خود دارند. آب آشامیدنی واقعا درخشش صورت را ایجاد می کند. بنابراین، اگر از مشکلات پوستی یا از استفاده از انواع مختلف محصولات زیبایی برای پوست زیبا خسته شده اید، آب بهترین گزینه برای شماست.

خوردن خیار

خوردن خیار درخشش پوست صورت را به ارمغان می آورد. همچنین، کمبود آب در بدن را درمان می کند. با خیار، موها به همراه صورت ظاهری زیبا پیدا می کنند. خوردن خیار در تابستان شبیه دارو است. اگر فقط روزانه خیار بخورید، مقدار زیادی ویتامین دریافت خواهید کرد. علاوه بر دریافت ویتامین روزانه، پوست خیار نیز حاوی ویتامین ث است. شما می توانید آب خیار را بنوشید و همچنین، از انواع ماسک های خیار برای پوست صورت خود بهره ببرید.

استفاده از ماسک ماست و توت فرنگی

توت فرنگی نه تنها خوشمزه است، بلکه ثابت کرده است که عنصر خوبی برای درخشش پوست است. وقتی با ماست مخلوط شود، بهترین ماسک صورت برای روشن شدن پوست می شود. 3 تا 4 قاشق پوره توت فرنگی را در یک کاسه ریخته و یک قاشق چای خوری ماست و یک قاشق چای خوری عسل به آن اضافه کنید. سپس آن را روی صورت بگذارید و بعد از گذشت 10 تا 15 دقیقه، صورت را با آب سرد بشویید. تنها بعد از دو روز درخشش پوست صورت خود را لمس خواهید کرد.

نوشیدن آب نارگیل

نوشیدن آب نارگیل مزایای بسیاری دارد. آب نارگیل چهره را درخشان می کند و همچنین فواید زیادی برای سلامتی بدن دارد. آب نارگیل علاوه بر درخشش پوست، انرژی زیادی به بدن می دهد و ضعف جسمانی را از بین می برد. کلسیم در آب نارگیل فراوان است که به واسطه آن، استخوان ها قوی می شوند. همچنین، خواص ضد باکتریایی آن، از عفونت ادراری جلوگیری می کند.

 

از شما متشکریم که تا انتهای این مقاله با ما همراه بودید. سوالات خود را در قسمت “نظرات” با ما در میان بگذارید، همچنین اگر ایده یا نظری در رابطه با این مطلب دارید، خوشحال می شویم آن را با ما در میان بگذارید.

 

روغن بادام شیرین را با خواص تسکین دردهای عضلانی، درمان یبوست، تقویت اعصاب، تقویت مو، درمان ریزش مو، موخوره و شوره سر،کاهش چین و چروک پوست، تقویت مژه و پرپشت شدن ابرو، درمان خشکی و ترک خوردگی لب ها، درمان سرفه های خشک و باز شدن صدا، پیشگیری و درمان ترک های پوست در دروان بارداری، بدون هیچ اسانس و افزودنی شیمیایی، از فروشگاه عطارک تهیه نمایید.

توجه

وب سایت عطارک در قبال نسخه های پیشنهادی و داروهای گیاهی ذکر شده، مسئولیتی نداشته و بهتر است قبل از استفاده، با پزشک و یا مشاور طب سنتی در تماس باشید.

پستهای مرتبط

3
نظر ارسال شده است. لطفا شما هم نظری ارسال کنید.

  1. تربیت
    5 آبان 1400

    نوشیدن آب عالیه و خیلی خیلی تاثیر داره

  2. سعیدی
    23 مهر 1400

    ممنون برای مقاله عالیتون

  3. آرزو
    14 مهر 1400

    واقعا راه حل هایی که نوشته شده ، موثر هستند

0