topNotif

درمان طبیعی تب یونجه و آلرژی با عسل خالص

2006 بازدید
27 بهمن 96
آلاله
بروزرسانی شده در تاریخ 3 دی 1400

درمان طبیعی تب یونجه و آلرژی با عسل خالص که شما را شگفت زده خواهد کرد

روش طبیعی درمان معجزه آسای تب یونجه و ناراحتی های ناشی از حساسیت و آلرژی با خوردن عسل خام با موم حاوی گرده تلقیح گل ها :

تب یونجه یک بیماری ناشی از حساسیت است که موجب ریزش آب از بینی و مجاری فوقانی آن می شود و ممکن است با علائم آبریزش از چشم و بینی، التهاب چشم و بینی، نزله، احساس سرما در سر انسان، سر درد و ناراحتی های تنفسی شبیه آسم همراه باشد. به طوری که دیده شده، هر وقت بیماری تب یونجه در فصل شیوع آن (بهار و پاییز) مطرح باشد، شاید بیش از بیست درصد مردم کم و بیش بدان مبتلا می شوند و دچار خارش و آب ریزش چشم و گرفتگی صدا و عطسه مکرر و بالاخره زکام می شوند. این بیماران برای رهایی از ناراحتی های خود غالبا دست به دامن داروهای ضد حساسیت آنتی هیستامین و نظایر آن می شوند که خود دارای عوارض جانبی است.

داروی طبیعی و معجزه آسای ضد آلرژی و حساسیت :

یک داروی طبیعی دیگر وجود دارد که ممکن است به طور معجزه آسایی برای رفع این بیماری و تمام ناراحتی های ناشی از آن موثر باشد و عده زیادی در دنیا، چون اثر شفابخش آن را دیده اند، از آن استقبال می کنند. این داروی معجزه گر، پولن (گرده) گل ها مخلوط با عسل و موم است و ارزش دارد که هر کسی آن را امتحان کند.

درمان طبیعی تب یونجه و آلرژی با عسل خالص

درمان طبیعی تب یونجه و آلرژی با عسل خالص

 

تاثیر عسل در درمان آلرژی ها :

ظاهرا پولن عسل شخص را در برابر آلرژی ها غیر حساس می کند؛ یعنی اثری شبیه به تاثیر آمپول های ضد آلرژی. هر وقت که بدن در معرض حمله مقدار کمی عوامل بیماری زا و یا آنتی ژن قرار می گیرد، پولن عسل کمک می کند تا سیستم دفاع بدن و یا به عبارت دیگر آنتی بادی ها در برابر دشمن آلرژی زا صف آرایی کنند و به این طریق مانع می شود که بدن عکس العمل هایی به شکل ناراحتی تنفسی یا گرفتگی صدا و … در برابر عامل آلرژی زا از خود ظاهر سازد. ولی در این جدال، اجزای گوناگون ساختمان پولن از جمله پروتئین های پولن عسل چه نقشی ممکن است داشته باشند؟

این امر ناشناخته است. نظر پزشکان این است که این شفابخشی این داروی طبیعی (پولن عسل) نتیجه ترکیبی از مجموعه ترکیبات موجود در ساختمان پولن عسل است و عملا در کوتاه مدت، پولن عسل توقفی در فعالیت زنجیره ی هیستامین ایجاد می کند. که در نتیجه علائم آلرژی ناگهان رفع می شود. این علائم بعدها هم دیگر ظاهر نمی شوند، زیرا پولن عسل کمبود سیستم دفاعی بدن را که علت آلرژی است رفع کرده و آن را بازسازی می کند.

 

 

همچنین بخوانید: درمان سریع آلرژی با گیاهان دارویی

 

 

اثر خوردن شانه عسل با موم در رفع آلرژی به جای قرص های تجارتی پولن عسل :

اشخاصی که به قرص های ساخته شده ی تجارتی پولن عسل دسترسی ندارند می توانند با خوردن شانه ی طبیعی عسل خام خود را درمان کنند. بهترین روش، خریداری آن از فروشگاه های سنتی محلی است و نه از کارخانه های عسل سازی. زیرا در این فروشگاه ها می توان شانه های عسل طبیعی که مملو از پولن است خریداری کرد. پس از خارج کردن قسمت عمده عسل از آن ها، شانه مومی عسل آلود را به قطعات مکعبی کوچک برش داده و در هر روز سه بار و در هر بار یک تکه از آن را کامل بجوید.

دقت داشته باشید با استفاده از این روش می توانید از حساسیت رهایی یابید، حتی در برخی افراد تا آخر عمر این علایم حساسیت زا باز نمی گردند. همچنین دارای خواص دیگری است که در این راستا به تقویت سیستم دفاعی بدن، در برابر آلرژی می توان اشاره کرد. همه می توانند این روش را روی خود امتحان کنند، و به احتمال زیاد، این روش بسیار موثر خواهد بود.

البته پولن در صورتی درمان گر خواهد بود که بعد از تست، نشان دهنده حساسیت به خود پولن در فرد نباشد.

 

از شما متشکریم که تا انتهای این مقاله با ما همراه بودید. سوالات خود را در قسمت “نظرات” با ما در میان بگذارید، همچنین اگر ایده یا نظری در رابطه با این مطلب دارید، خوشحال می شویم آن را با ما در میان بگذارید.

 

گرده گل را با خواص سم زدا، بهبود عملکرد کبد، کاهش التهاب و تورم، تقویت سیستم ایمنی بدن، ضد عفونت و ضد میکروب، ضد سرطان، تسکین علائم یائسگی، افزایش متابولیسم بدن، بدون هيچ اسانس و افزودنی شيميايی، از فروشگاه عطارک تهيه نماييد.

توجه

وب سایت عطارک در قبال نسخه های پیشنهادی و داروهای گیاهی ذکر شده، مسئولیتی نداشته و بهتر است قبل از استفاده، با پزشک و یا مشاور طب سنتی در تماس باشید.

پستهای مرتبط

هیچ
نظر ارسال شده است. لطفا شما هم نظری ارسال کنید.

0