topNotif

درمان های طبیعی سرطان

1557 بازدید
19 آذر 97
سمانه
,,
بروزرسانی شده در تاریخ 26 آذر 1400

درمان های طبیعی سرطان

سرطان (Cancer) موحشترین بیماری امروزی است. بیماری ای که هر گاه از آن گفتگو شود نفس ها را در سینه ها خفه می سازد. این بیماری یک تازیانه سفید حقیقی  است و به طوری که آمار نشان می دهد. با وجود تلاش علم پزشکی در جلوگیری از پیشرفت آن این بیماری در همه کشورهای متمدن دایما رو به افزایش است. با این که همه ساله مبالغ هنگفتی برای تحقیق و بررسی در مورد این بیماری به مصرف می رسد با این حال هنوز علم پزشکی نتوانسته است علت آن را کشف کند و حتی اگر مبالغ بیشتری نیز برای این کار خرج شود باز هم تا موقعی که از راه کنونی به سوی مقصد رهسپارند هیچ گاه به سر منزل منظور و هدف مطلوب نخواهند رسید.

درمان های طبیعی سرطان

درمان های طبیعی سرطان

علت سرطان کشف

هر قدر تحقیق و بررسی در آزمایشگاه ها، در لوله های آزمایش و روی حیوانات آزمایشگاهی بی سر و صدا انجام گیرد علت سرطان کشف نخواهد شد. باید علت این بیماری را در سابقه و تاریخچه و شرح زندگی مبتلایان به این بیماری جستجو کرد. سرطان نتیجه عفونت میکروبی و یا معلول یک حادثه و اتفاق نیست بلکه محصول مستقیم زندگی غلط، تغذیه ناصحیح و بعضی از عوامل دیگر همراه با درمان بازدارنده پزشکی، مصرف دارو و تحمل چاقوی جراحی به سبب ابتلای به بیماری های قبلی است. اگر کسی به سرطان مبتلا شود باید مطمئن باشد که بیماری او در نتیجه درهم شکستگی قوای دفاعی بدنش به سبب حملات مداوم و مخفی عوامل مخرب و زیان  آور زیر است.

  1. یک عمر سو تغذیه مصرف بیش از حد معمول مواد غذایی عاری از مواد معدنی و حیات بخش مانند نان سفید، قند، غذاهای پخته و تصفیه شده امروزی.
  2. یبوست مزمن که برای رفع آن مقادیر زیادی داروهای ملین و مسهل مصرف شده باشد.
  3. تحلیل رفتن قوای بدنی در نتیجه کار زیاد، نگرانی مفرط، ترس و وحشت، افکار پریشان و هر نوع افراط.
  4. درمان های بازدارنده و اعمال جراحی.
  5. عدم مراقبت از بدن و اعضای مختلف و وظایف عمومی آن ها و به خصوص عدم توجه به وظایف اعضای تناسلی در مورد زنان.

در نتیجه ترکیب علل فوق است که بذر سرطان در دستگاه هایی از بدن که مستعدترند و در معرض آسیب بیشتری قرار گرفته اند کاشته می شود.

درمان سرطان :

سرطان خواه در مقعد یا معده و یا کبد و غیره ایجاد شده باشد با یکدیگر مشابه است و درمان از طریق عمل جراحی یا با کمک اشعه ایکس اقدامی کاملا بیهوده و بی ثمر  خواهد بود. اینگونه روش ها هرگز بیمار را از علت حقیقی بیماری رهایی نمی بخشد و فقط به طور موقت تسکین یا تخفیفی در بیماری می دهد.

یکی از اقدامات اشتباهی روش درمانی و عمل جراحی کنونی برداشتن گره های لنفی اطراف عضو مبتلا به سرطان است برخی افراد که این گره ها را وسیله انتقال و سرایت سرطان به عضوهای دیگر می دانند در حالی که این کار کاملا بی معنی است زیرا گره ها خود عامل دفاعی بدن بر علیه بیماری ها هستند. نتیجه این کار آن است که دستگاه دفاعی بدن ضعیف شده قادر به انجام وظیفه به طور رضایت بخش نخواهد بود.

 

همچنین بخوانید: سرطان تیروئید را بیشتر بشناسید

 

سرطان سینه

سرطان پستان یگانه نوعی از سرطان است که به نظر می رسد به عمل جراحی جواب مثبت می دهد و حال بیمار پس از عمل نسبتا بهتر خواهد شد. لیکن اگر علت اساسی پیشرفت بیماری را می دانستند در می یافتند که عمل جراحی در اینجا قدمی در راه بهبود وضع مزاجی و سلامت بیمار بر نمی دارد و از پیشرفت بیماری در عضوهای دیگر نیز جلوگیری نمی کند. اگر بخواهیم سرطان را به طور واقعی درمان کنیم تنها راه چاره آن توسل به روش های درمان طبیعی است که می توان از آن نتیجه مطلوب گرفت.

با از بین بردن علل بیماری البته اگر این کار امکان پذیر باشد امید بهبود خیلی زیاد نخواهد شد زیرا شرایط مساعد ابتلای به بیماری قبلا کار خود را کرده است ولی اگر بیماری در مراحل اولیه باشد می توان از درمان های طبیعی نتایج رضایت بخشی به دست آورد. امساک در غذا و غیره بهترین وسیله درمان سرطان در موسسات درمان طبیعی است. در غیر این صورت بیمار باید خود را کاملا در اختیار متخصص درمان طبیعی بگذارد.

درمان خود به خود سرطان به دلایل بی شماری در خانه امکان پذیر نیست. مدارک و شواهد بسیاری دال بر معالجه سرطان به وسیله درمان طبیعی در دست است لیکن بی گمان این مدارک مربوط به مواردی است که این بیماری پیشرفت چندانی نداشته باشند.

 

از شما متشکریم که تا انتهای این مقاله با ما همراه بودید. سوالات خود را در قسمت “نظرات” با ما در میان بگذارید، همچنین اگر ایده یا نظری در رابطه با این مطلب دارید، خوشحال می شویم آن را با ما در میان بگذارید.

 

گیاه افسنطین را با خواص تسکین سوءهاضمه، رفع مشکلات گوارشی، درمان و کاهش تب، درمان کم خونی، درمان قاعدگی نامنظم، درمان عفونت گوش، مقوی قلب، ضد کرم های لوله ای و انگل های دیگر، اشتها آور، درمان اسهال های سرد مزاج، دفع صفرا، رفع تصلب شرایین، تقویت افکار معنوی ، بدون هیچ اسانس و افزودنی شیمیایی، از فروشگاه عطارک تهیه نمایید.

توجه

وب سایت عطارک در قبال نسخه های پیشنهادی و داروهای گیاهی ذکر شده، مسئولیتی نداشته و بهتر است قبل از استفاده، با پزشک و یا مشاور طب سنتی در تماس باشید.

پستهای مرتبط

هیچ
نظر ارسال شده است. لطفا شما هم نظری ارسال کنید.

0