با درمان های سالانه فنگ شویی خود چه باید کرد

2303 بازدید
06 خرداد 97
سمانه
,

با درمان های سالانه فنگ شویی خود چه باید کرد

 اگر شما یک فرد مشتاق و پیگیر در زمینه فنگ شویی هستید قطعاً با آپدیت های سالانه فنگ شویی آشنایی دارید. با دنبال‌کردن جنبش‌های ستاره های خوب و بد در فنگ شویی یا انرژی ها، مدرسه کلاسیک فنگ‌شویی به نام مدرسه ستاره ی پرنده در سال جدید مکان خاصی از درمان‌های فنگ شویی را در خانه یا اداره ی یک نفر توصیه می کند تا از انرژی پتانسیل منفی جلوگیری به عمل آورد و همچنین از انرژی مساعد و فرخنده استقبال کند.

ستاره های فنگ شویی یا انرژی ها از یک الگوی معین حرکتی که از قبل محاسبه می شوند، استفاده می کنند و درمان ها نیز پیش از سال جدید چینی (سال قمری نه سال شمسی)، در مکان قرار داده می شوند. همه ما در خانه و یا دفتر خود سالانه چیزهایی را به روز می کنیم، علاوه بر آن، عکس ها و منابع آنلاین نیز وجود دارند که شما می توانید درمان‌های سالانه فنگ‌شویی خود را از آنجا خریداری کنید.

زمانیکه وقت آپدیت کردن وسیله ها در سال جدید برسد با درمان های فعلی فنگ شویی خود چه می کنید؟ آیا درمان‌های فنگ شویی خود را دور می اندازید و درمان های جدیدی را خریداری می کنید و یا دوباره از آنها استفاده می‌کنید؟

این سوال با یک پاسخ ساده ی آری یا خیر پاسخ داده نمی شود. بهتر است آن را دقیق تر مورد بررسی قرار دهیم.

با درمان های سالانه فنگ شویی خود چه باید کرد

با درمان های سالانه فنگ شویی خود چه باید کرد

درمان های مشهور سالانه زیادی برای فنگ شویی وجود دارد و مهم است که بتوان بین درمان هایی که برای افزایش و پایدار کردن انرژی مثبت و مساعد قرار داده می شوند و درمان هایی که برای حفاظت و خنثی کردن انرژی منفی استفاده می‌شوند تمایز قائل شد.

نیازی به گفتن نیست که درمان‌های سالانه فنگ‌شویی که برای حفاظت مورد استفاده قرار می گیرند، دارای انرژی منفی انباشته زیادی هستند، در حالی که درمان هایی که برای تقویت و جذب انرژی مثبت به کار می روند انرژی مثبت را به سمت خود جذب می‌کند.

لذا پیش از تصمیم‌گیری درباره اینکه با درمان‌های فنگ شویی سالانه خود چه کنید٬ اولین توصیه من به شما این است که این درمان ها را به دو نوع محافظ و تقویت کننده تقسیم کنید. درمان های فنگ شویی زیادی به این دو دسته تعلق می گیرند، لذا تصمیم شما بر اساس اینکه یک درمان خاص چگونه امسال مورد استفاده قرار گرفته است خواهند بود.

محافظان: این درمان‌های فنگ‌شویی در محیط های چالش برانگیز از باگوای خانه یا دفتر شما مورد استفاده قرار می گیرند. بعضی از مشهورترین درمان‌های سالانه که به دسته محافظان تعلق می گیرند درمان آب نمک، پی یائو/ پی کیو، چی لینز، فو داگز، و زنگوله بادی 6 میله ای هستند.

تقویت کنندگان: این درمان‌های فنگ شویی در نواحی باگوای خانه یا دفتر شما قرار داده می شوند که میزبان ستاره‌های فرخنده سال می باشند. مشهورترین تقویت کنندگان انرژی مثبت الماس٬ درخت پول بلوری، بودای خنده رو، سکه های چینی، بامبوی خوش شانس، چشمه ها، مانی فراگ می باشند

هم محافظ و هم تقویت کننده

بیشتر درمان های فنگ‌شویی همانند بودای دارویی، وولوو، مهره های دیزی، کیوان یین، اژدها، فیل، سکه های چینی ۳،۶ یا ۹، بلورها و سنگ های متعدد می‌توانند در نواحی انرژی مساعد و چالش برانگیز مورد استفاده قرار بگیرند.

تصمیم شما مبنی بر اینکه از کدام درمان موجود فنگ‌شویی خود دوباره استفاده کنید و کدام را دور بیندازید به دو عامل بستگی دارد

  • درمان خاص شما در طول سال چگونه مورد استفاده قرار گرفته است؟
  • ماده ای که درمان فکری شما از آن ساخته شده است چیست

 

همچنین بخوانید: خواص و مزایای نگهداری سنگ نمک در خانه

 

اگر درمان فکری شما از جنسی با کیفیت و بادوام همانند بلور و سنگ، برنج، شیشه با کیفیت، و یا چوب جلا داده شده ساخته شده باشد، در بیشتر موارد شما آن را دور نخواهید انداخت، بلکه آن را کاملا تمیز می کنید و دوباره از آن استفاده میکنید.

با وجود همین نشانه ها اگر شما درمان فنگ شویی شما از ماده‌ای بی‌کیفیت (همانند پلاستیک رزین و غیره) ساخته شده باشد استفاده کنید، بهتر است که آن را دور بیندازید و درمان فنگ‌شویی جدیدی را خریداری کنید.

تنها یک درمان فنگ‌شویی سالانه مشهور وجود دارد که هیچگاه دوباره مورد استفاده قرار نمی گیرد: درمان فنگ شویی آب نمک. اغلب این درمان در طول سال چند بار تغییر داده می شود. در صورتیکه درمان آب نمک شما انرژی منفی زیادی را جذب کرده باشد و به نظر برسد که نمی‌تواند همانند سابق کارش را درست انجام دهد این مورد رخ می‌دهد. همچنین در صورتی که درمان فنگ شویی شما دارای قطعاتی شکسته باشد شما آن را دور می اندازید. در مواردی نادر یک بلور یا سنگ نیز مقدار قابل توجهی انرژی منفی جذب می کند، حتی اگر به طور منظم بلور را تمیز کنید. در چنین موردی همیشه بهتر است که بلور را در زمین دفن کنید و یا آن را به جوی آبی در طبیعت بسپارید.

درمان های فنگ‌شویی محافظ

درمان های فنگ‌شویی محافظ، درمان هایی هستند که نیاز به تمیز کردن زیادی دارند و یا حتی می‌توانید آنها را دور بیندازید. به عنوان نتیجه گیری دو راه برای برخورد با درمان‌های سالانه فنگ شویی شما وجود دارد :

  • از آنها استفاده کنید (بعد از اینکه آنها را تمیز کردید و به آنها انرژی بخشیدید)
  • آنها را رها کنید/ دور بیندازید.

 

از شما متشکریم که تا انتهای این مقاله با ما همراه بودید. سوالات خود را در قسمت “نظرات” با ما در میان بگذارید، همچنین اگر ایده یا نظری در رابطه با این مطلب دارید، خوشحال می شویم آن را با ما در میان بگذارید.

 

لبان الذکر را با خواص کاهش التهاب ناشی از آرتریت روماتوئید، درمان برونشیت و آسم، درمان و پیشگیری از عفونت دهان، درمان التهاب روده بزرگ، کولیت مزمن، مبارزه با سلول های سرطانی، درمان چین و چروک صورت، دفع انرژی های منفی، بدون هیچ اسانس و افزودنی شیمیایی، از فروشگاه عطارک تهیه نمایید.

 
توجه

وب سایت عطارک در قبال نسخه های پیشنهادی و داروهای گیاهی ذکر شده، مسئولیتی نداشته و بهتر است قبل از استفاده، با پزشک و یا مشاور طب سنتی در تماس باشید.

پستهای مرتبط

هیچ
نظر ارسال شده است. لطفا شما هم نظری ارسال کنید.

0