topNotif

در تست غذایی چه امتیازی می گیرید ؟

1433 بازدید
21 فروردین 97
سمانه
,
بروزرسانی شده در تاریخ 28 آذر 1400

در تست غذایی چه امتیازی می گیرید ؟!

در این مطلب فهرستی از غذاهای گوناگون را تهیه کرده ام که برای انجام تست غذاهای خطرناک مصرفی شما است، می توانید این تست را انجام داده و از میزان نتایج تست خود آگاه شوید، مواد غذایی که هر روزه مصرف می کنیم شاید در نگاه کلی مهم به نظر نرسند اما باید بدانید آن ها خیلی بیش از آنچه ساده و معمولی بنظر می رسند مهم هستند، مواد غذایی توانایی تاثیر گذاری بر خلق و خو، احساسات و حالات روحی و عاطفی، دردهای جسمی و حتی باعث عدم سلامت جسمانی می شوند پس مراقب آنچه می خورید باشید.

از شما می خواهم به مدت یک هفته مواد غذایی که مصرف می کنید را بنویسید حتی یک شکلات هم  از قلم نیفتد تا بتوانید دقیق تر به تست پاسخ دهید از آن مهمتر بتوانید از سوختی که وارد بدن خود کرده و میزان آن آگاهی یابید، فراموش نکنید انسان ها با افزایش آگاهی تغییر می کنند، پس اگر قصد دارید سالم غذا بخورید، اگر قصد دارید وزن خود را کاهش دهید با دقت اینکار را انجام دهید. با خود صادق باشید هیچ کس قرار نیست نوشته هایتان را بخواند یا قضاوت تان کند پس صادقانه جواب دهید چه مقدار از مواد غذایی زیر را در طول یک هفته مصرف می کنید ؟!

در تست غذایی چه امتیازی می گیرید ؟

در تست غذایی چه امتیازی می گیرید ؟

گروه های غذایی : چند فنجان قهوه، غذای سرخ شده، شکلات، غذاهای پخته، گوشت قرمز، چند لیوان شیر گاو، ماکارونی و لازانیا و غذاهای خمیری، غذای کنسروی با نمک اضافه، الکل، چند فنجان چای، غذاهای آماده یا بسته بندی شده، شیرینی، شکر در چای یا قهوه، گوشت ماکیان، چند برش نان سفید.

 

همچنین بخوانید:  انواع غذا با کدو سبز همراه با دستور پخت آسان و سریع

 

امتیازها : هر گروه غذایی دارای 10 امتیاز می باشد که این امتیازات بر اساس مصرف هفتگی خود از آن گروه غذایی را به خود دهید، مثلا اگر هر روز چای سیاه مصرف می کنید امتیازتان 10 از 10 است اما اگر 4 روز در هفته مصرف می کنید امتیازتان  6 – 7 می باشد.

امتیاز زیر 15 : بسیار عالی و فوق العاده است، باید به خودتان افتخار کنید همین روش را ادامه دهید، چشم اندازی بلند مدت زندگی سالم و آرامش و تندرستی پیش روی شماست. امتیاز 15 – 25 : همین حالا شروع کنید، شما فردی هستید که به آسانی می توانید مواد به درد نخور و آشغال را از برنامه غذایی خود حذف کنید. خیلی دیر نیست شاید کسل و خسته نباشید، گاهی زندگی کمی کسل کننده می شود، مقداری ورزش کنید، نوعی سرگرمی برای خود انتخاب کنید شاید به آن اندازه ای که امکانش است احساس خوشایندی نسبت به زندگی و خودتان نداشته باشید. اکنون برای آن کاری بکنید. امتیاز 26 – 50 : شما در معرض خطر هستید، از هوش و دانشتان استفاده نمی کنید و با سلامت خود بازی می کنید اما از خودتان بپرسید چرا؟! آیا لازم است بیمار شوید تا حاضر شوید تغییر کنید !؟ بیماری با شما چه می کند!؟ بدن خود را سم زدایی کرده و به مسیر درست بازگردید به خودتان قول دهید اقدامی کنید ارزش شما بیش از این است. امتیاز 51 – 100 : وضعیت شما بدجوری به هم ریخته حالتان خوش نیست! از این وضعیت خوشحال نباشد چون باید منتظر وقوع بیماری باشید، سلامت بدن تان را به بازی گرفته اید و اگر خیال می کنید همه چیز خوب پیش می رود عاقبت روش زندگی و برنامه غذایی تان شما را از پا در می آورد. بنابراین چشم اندازهای بلند مدت شما سراسر ترس آور هستند. امتیاز 101 – 150 : شما مردود هستید، موقعیت حساسی است. افتضاح است باید از خودتان خجالت بکشید با کنترل رژیم غذایی خود، ورزش مداوم می توانید دوباره به وضعیت نرمال برگردید که قطعا کار آسانی برایتان نمی باشد، پس از همین حالا شروع کنید.

 

از شما متشکریم که تا انتهای این مقاله با ما همراه بودید. سوالات خود را در قسمت “نظرات” با ما در میان بگذارید، همچنین اگر ایده یا نظری در رابطه با این مطلب دارید، خوشحال می شویم آن را با ما در میان بگذارید.

 

پول بیبر را با خواص درمان ناراحتی معده، کمک به تنظیم گاز روده، کاهش درد معده، درمان اسهال، کمک به هضم، کاهش قند خون، درمان میگرن، بدون هیچ اسانس و افزودنی شیمیایی، از فروشگاه عطارک تهیه نمایید.

توجه

وب سایت عطارک در قبال نسخه های پیشنهادی و داروهای گیاهی ذکر شده، مسئولیتی نداشته و بهتر است قبل از استفاده، با پزشک و یا مشاور طب سنتی در تماس باشید.

پستهای مرتبط

هیچ
نظر ارسال شده است. لطفا شما هم نظری ارسال کنید.

0