topNotif

دستورالعمل پاک کننده طبیعی اجاق گاز

1805 بازدید
25 اردیبهشت 97
سمانه
,
بروزرسانی شده در تاریخ 27 آذر 1400

دستورالعمل پاک کننده طبیعی اجاق گاز با جوش شیرین

تمیز کردن گاز بسیار زمانبر است و مواد شیمیایی استفاده شده در بیشتر تمیز کننده های مرسوم اجاق گاز سمی می باشد. من خیلی کار کرده ام و روش های طبیعی زیادی را برای تمیز کردن گاز امتحان کرده ام، به همین دلیل است که این نکته از چیزهای مورد علاقه من است چرا که آسان، ارزان و طبیعی می باشد.

تمیز کننده طبیعی گاز

اگر شما مثل من هستید، احتمالا اجاق گاز شما گاه و بیگاه (در مورد من یک بار در هفته) دارای غذای سوخته در سطحش، غذای پاشیده شده روی کناره ها و یا غذای خشک شده روی قفسه ها می باشد. من دارای گازی نیستم که خودش دارای امکانات خود تمیزکنندگی باشد، لذا باید به دنبال راه حلی برای این مشکل می بودم. (به عنوان یک نکته جانبی: مطالب زیادی را در مورد گازهایی با امکانات خود تمیز کنندگی خوانده ام، که بعد از استفاده از دوره ی خود تمیز کنندگی با مشکلاتی مواجه شده اند، به گونه ای که بعضی از منابع بیان کرده‌اند که دمای بالا باعث می شود که فیوز ها و عناصر تحت گرما سریع آب شوند‌ همچنین دغدغه‌هایی در مورد مواد انتشار یافته به هوا از دمای بالای چرخه خود تمیز کنندگی عنوان شده است)

دستورالعمل پاک کننده طبیعی اجاق گازمن همچنین محصولات خاص تمیز کننده گاز را نیز در فروشگاه بررسی کرده‌ام و به قطع نمی خواهم از این مواد در اطراف گازی که روی آن برای خانواده ام غذا میپزم استفاده کنم‌ من روش های طبیعی متنوعی را پیش از اینکه بهترین تمیز کننده گاز را پیدا کنم امتحان کرده‌ام، چه طبیعی چه غیر طبیعی، من از جوش شیرین استفاده می کنم.

تمیز کننده ی طبیعی گاز و جوش شیرین

شاید کمی ساده به نظر برسد اما جوش‌شیرین واقعا کارآمد است و کار دلهره‌آور تمیز کردن گاز را کمی آسان می کند. تنها کاری که باید برای داشتن یک اجاق گاز انجام دهیم این است که روی کل گاز را با یک شیشه آب اسپری کنید تا آن را خیس کنید، سپس یک لایه نازک از جوش شیرین به خصوص روی کف آن بریزید تا زمانی که ضخامت لایه آن به یک چهارم اینچ برسد. اگر در هر نقطه ای جوش شیرین خشک است، کمی آن را با قوطی آب خیس کنید.

 

همچنین بخوانید: نکات جالب و کارآمد خانه داری

 

سپس من اجاق گاز را ترک کردم (گاز خاموش بود) و گذاشتم که جوش شیرین برای چند ساعت روی آن باقی بماند. مگر اینکه بخواهید اثرات ناشی بودنتان را با چشم ببینید. من این کار را توصیه نمیکنم. بعد از چند ساعت به سادگی مایع چسبناک مانند جوش شیرین را با یک پارچه پاک کردم و تمام جرم ها نیز به آن چسبیده بودند. شاید لازم باشد برای یک جرمی که کاملا پخته شده است از چند تمیز کننده استفاده کنید. اما جوش شیرین همیشه کارساز واقع می‌شود و ۱۰۰% طبیعی است.

فراموش نکنیم:

من دریافتم که باید حتما باقیمانده جوش‌شیرین پیش از استفاده از گاز از روی آن کاملا پاک شود، چرا که هرگونه جوش شیرین باقیمانده درصورتیکه در تماس با گرما قرار بگیرد دود می‌شود. برای تمیز کردن گاز، جوش شیرین یک راه امن و موثر می باشد و من این روش را به شما حتما توصیه می کنم.

 

از شما متشکریم که تا انتهای این مقاله با ما همراه بودید. سوالات خود را در قسمت “نظرات” با ما در میان بگذارید، همچنین اگر ایده یا نظری در رابطه با این مطلب دارید، خوشحال می شویم آن را با ما در میان بگذارید.

 

سرکه سیب را با خواص ضدچاقی، رفع زکام، روماتیسم، شکنندگی های ناخن، اختلال سیستم گوارش، زیادی فشار خون، ضد خونریزی، کمی فشار خون، اختلال بینایی و دید چشم، آسم، سرگیجه، کمبود کلسیم، سنگینی شنوایی، ورم مفاصل، بدون هیچ اسانس و افزودنی شیمیایی، از فروشگاه عطارک تهیه نمایید.

توجه

وب سایت عطارک در قبال نسخه های پیشنهادی و داروهای گیاهی ذکر شده، مسئولیتی نداشته و بهتر است قبل از استفاده، با پزشک و یا مشاور طب سنتی در تماس باشید.

پستهای مرتبط

هیچ
نظر ارسال شده است. لطفا شما هم نظری ارسال کنید.

0