با این راهکارهای جادویی انرژی منفی را از بدن خود خارج کنید

4145 بازدید
03 شهریور 99
مروارید

راهکارهای جادویی برای دفع انرژی منفی از پیرامون خود

انرژی منفی در بدن عامل اصلی تنبلی، بی حالی و عدم تمایل به انجام کاری محسوب می شود و دلایل بسیار زیادی برای احساس آن وجود دارد، مانند تفکر زیاد در مورد گذشته، شکست و غم و اندوه آن، نداشتن هدف و انگیزه برای زندگی، ادامه روال منفی، افتادن در دام بی حوصلگی و عدم پذیرش خود، بدبینی و نشستن با افراد منفی، همه این عوامل وضعیت را بدتر می کند و باعث می شود فرد میل زندگی را از دست بدهد. اما خبر خوب این است که راهکارهای زیادی برای زدودن افکار منفی وجود دارد که با کمک آن می توانید حال بهتری داشته باشید. در این مقاله شما را با چند راهکار موثر برای دفع انرژی های منفی آشنا خواهیم کرد. با ما همراه باشید؛

 

با این راهکارهای جادویی انرژی منفی را از بدن خود خارج کنید

با این راهکارهای جادویی انرژی منفی را از بدن خود خارج کنید

 

با این راهکارهای جادویی انرژی منفی را از بدن خود خارج کنید

  • انرژی مثبت در توکل نهفته است؛ به خداوند متعال نزدیکتر شوید، به او توکل کنید، به او اعتماد کنید، قرآن شریف بخوانید، طلب بخشش کنید، به موقع نماز را بجا آورید و سجده را طولانی تر کنید تا از شر تمام عوارض منفی در بدن خلاص شوید.
  •  صحبت با افراد نزدیک و دوستان و بیان کردن افکار مزاحم، درخواست کمک و مشاوره، یک روش مهم برای رهایی از استرس، اضطراب و ایجاد تفکر مثبت است.
  • مصرف خوراکی هایی که احساس آرامش را بوجود می آورند، مانند مرکبات به خصوص پرتقال، گریپ فروت و آب لیمو و خوردن شکلات تیره که باعث تحریک تولید هورمون شادی می شود.
  • پرتوهای خورشید و هوای تازه، نور خورشید توانایی فوق العاده ای در پاکسازی بدن از انرژی منفی دارد، زیرا انرژی طبیعی توانایی افزایش احساس مثبت را دارد و برای به دست آوردن این انرژی طبیعی توصیه می شود تا در آفتاب قدم بزنید و نفس بکشید و از هوای تازه ای که هنگام استنشاق وارد ریه ها می شود لذت ببرید و از انرژی منفی خلاص شوید. در خانه می توان با باز کردن پنجره ها این اثر را بدست آورد.

انرژی منفی را از خود دور کنید!

  • خوش بین بودن و لبخند زدن، حس شوخ طبعی و پذیرش زندگی؛ از افکارمنفی و گله و شکایت کردن (که باعث می شود احساس کنید زندگی بی معنی است) پرهیز کنید.
  • عمل به فعالیت های دوست داشتنی، سرگرمی هایی که باعث شادی روح می شود و روز را معنا می بخشد، و تمرین برخی از آیین هایی که موجب شادی روح می شود مانند مشاهده غروب خورشید یا طلوع آفتاب یا تماشای امواج دریا.
  • رفتن به طبیعت با دوستان، نفس عمیق کشیدن در هوای تازه، مشاهده درختان سبز و یک آسمان روشن.
  • برنامه ریزی، انجام کارهای روزانه، انباشت نکردن و به تعویق نیانداختن آنها، زیرا سازماندهی و برنامه ریزی دلیل مهمی در گسترش ثبات و احساس خوش بینی و خوشبختی است.
  • مسئولیت پذیری، رهایی از تفکر  قربانی بودن، نمی توان همیشه مردم و شرایط را در هر مشکل، مقصر و خود را قربانی دانست، بلکه باید مسئولیت کامل مربوط به تفکر و واکنش های خود را بر عهده بگیرید و از این طریق از انرژی منفی رها شوید.

 

همچنین بخوانید: شیوه برخورد با افراد منفی گرا

 

دوری از استرس و رهای از انرژی های منفی

انرژی منفی را می توان با انجام یک فعالیت مانند: رقصیدن، کف زدن یا حتی خندیدن تخلیه کرد، رقصیدن به افزایش ترشح هورمون اندروفین در مغز کمک می کند، که باعث افزایش احساس لذت و خلاص شدن از انرژی منفی می شود و خنده نیز برای روح و بدن به طور یکسان،باعث ایجاد تغییرات مثبت می شود.  استرس را کاهش می دهد و انرژی مثبت را ارتقا می بخشد. ورزش، به خصوص پیاده روی، زیرا پیاده روی باعث خروج بارهای منفی از بدن می شود و به تفکر مثبت و منطقی کمک می کند.

برای رهایی از انرژی های منفی طرز تفکر را تغییر دهید

یکی از مهمترین اقداماتی که می توان برای رهایی از انرژی منفی انجام داد، شروع به تغییر الگوی تفکر است و تلاش برای تغییر اولین ایده ای که به ذهن می رسد، در حالی که تفکر نقش مهمی در ساختن خود دارد، تا آنجا که ممکن است مثبت فکر کنید. از فکر کردن در مورد مشکلات خودداری کنید و بیشتر روی راه حل های مناسب تمرکز کنید.

سایر راه های دفع انرژی منفی از بدن

  • یاد بگیرید که با جامعه اطراف ارتباط برقرار کنید و با مردم صحبت کنید.
  • نفس عمیق بکشید و سعی کنید تا حد ممکن استراحت کنید.
  • چیزهای مشکل ساز و نگران کننده را روی یک کاغذ کوچک بنویسید، سپس آن را خرد کرده و دور ریخته و فکر خود را از آن دور کنید.
  • نوشیدنی هایی بنوشید که به بدن کمک می کند احساس آرامش و راحتی کند، مانند بابونه، نعنا و شیر گرم.
  • نزدیک شدن به کودکان، مشاهده اسباب بازیهایشان و بازی با آنها.
  • ماساژ بدن با سنگ نمک، که برای بیرون راندن انرژی منفی از بدن کار می کند.
  • یک دوش آب گرم بگیرید.
  • روغن های ضروری به خصوص عطر اسطوخودوس و عطر گل یاس را استنشاق کنید. 

 

از شما متشکریم که تا انتهای این مقاله با ما همراه بودید. سوالات خود را در قسمت “نظرات” با ما در میان بگذارید، همچنین اگر ایده یا نظری در رابطه با این مطلب دارید، خوشحال می شویم آن را با ما در میان بگذارید.

 

اسپند رنگی را با خواص ضد افسردگی، آرامش بخش، ضد میکروب، خواب آور و درمان بی خوابی، تب بر، درمان آسم، رفع حالت تهوع، درمان صرع، رفع قرمزی چشم، بدون هیچ اسانس و افزودنی شیمیایی، از فروشگاه عطارک تهیه نمایید.

توجه

وب سایت عطارک در قبال نسخه های پیشنهادی و داروهای گیاهی ذکر شده، مسئولیتی نداشته و بهتر است قبل از استفاده، با پزشک و یا مشاور طب سنتی در تماس باشید.

پستهای مرتبط

2
نظر ارسال شده است. لطفا شما هم نظری ارسال کنید.

0