topNotif

دوباره شکم صاف داشته باشید

1631 بازدید
20 فروردین 97
سمانه

دوباره شکم صاف داشته باشید !

شکم بر آمده و یا آویزان همه هیکل شما را زشت می کند. به همین دلیل است که همواره تاکید می شود ورزش کنید به ویژه تمرین هایی که برای تقویت عضلات شکم مفید است. با این همه اگر برای داشتن شکم صاف ، شروع خیلی دیر شده و آسیب وارده به بدنتان جدی است، جراحی می تواند یاری رسان باشد.

لیپوساکشن !

اگر شما توده ای چربی مقاوم در ورزش یا رژیم لاغری دارید، می توانید با لیپوساکشن آن را از بین ببرید. در عمل لیپوساکشن پس از تراشیدن موهای شرمگاهی جراح سه برش حدود شش میلی متری ایجاد کرده و میله دستگاه را وارد بدن شما می کند. جای برش معمولا پس از رشد مجدد مو از دیدرس دور خواهد بود. عمل در حدود چهل دقیقه به درازا می کشد و با بی حسی موضعی یا مصرف ایپدورال انجام می شود. شما می توانید چند ساعت پس از عمل بیمارستان را ترک کنید.

دوباره شکم صاف داشته باشید

دوباره شکم صاف داشته باشید

جراحی زیبایی شکم  !

اگر مشکل به چربی زیاد مربوط نمی شود و دیواره عضلات شما بزرگ شده است (که اغلب به آن شکم دیافراگمی می گویند) عمل بزرگ تری مورد نیاز است. ابتدای این کار شامل کشش غلاف غضروفی (نواری از بافت که عضلات را به یکدیگر ارتباط می دهد) و استخراج چربی های زیادی است. بیش تر وقت ها جراح پوست را می کشد و اضافی آن را بر می دارد و ناف را در محل قبلی اش قرار می دهد. لوله درن را به مدت سه روز در محل باقی می گذارد و بخیه ها را پس از دوازده روز می کشد. عمل با بی هوشی عمومی و به مدت دو ساعت انجام می شود و مدت بستری شدن در بیمارستان دو روز خواهد بود.

 

همچنین بخوانید:  شکم صاف و سفت با 9 راهکار ساده

 

چند توصیه مفید !

اگر وزنی نزدیک به حد طبیعی دارید، بهتر است از انجام دادن عمل صرف نظر کنید. اگر نیاز به رژیم دارید این کار را پیش از انجام عمل انجام دهید. پس از عمل جراحی پوشیدن گن های مخصوص هم شب و هم روز به مدت یک ماه لازم است. پس از عمل خیلی زود به سراغ حرکات ورزشی نروید (از جراح خود در این باره سوال کنید) تا دو ماه از قرار گرفتن در معرض نور خورشید خودداری ورزید.

آیا می دانستید ؟!  جراحی زیبایی شکم عملی دردناک و خسته کننده است. شکم ورم می کند و آب در آن جمع می شود و یک ماه طول می کشد تا ورم آن از بین برود. کوفتگی و ضعف در حدود ده روز پس از عمل برطرف می شود. محل جراحی شده تا مدتی حس خود را از دست می دهد ولی پس از چند هفته بایستی رو به بهبود برود. مایع متراکم شده را می توان از بدن خارج کرد. محل زخم بسته به وسعت عمل و کیفیت پوست افراد، متفاوت است. با بی حسی موضعی می توان آن را بهتر کرد اما پیش از شش ماه به این کار دست نزنید.

نکات کلیدی !

  • اگر قصد دارید حمام آفتاب بگیرید، پیش از قرار گرفتن در معرض نور خورشید محل زخم را حتما با کرم ضد آفتاب بپوشانید.
  • پس از جراحی زیبایی شکم تا دو هفته به سرکار نروید و تمرین های ورزشی خود را کم کم شروع کنید.
  • در مورد عمل های زیبایی هرگز عجله نکنید، حتما خوب فکر کرده و سعی کنید از افراد مجرب در این زمینه مشورت بگیرید، سعی کنید نوع جراحی و موارد دقیقی مثل هزینه، نوع بیهوشی، عوارض احتمالی، زمان بهبودی و… را با پزشکان معتبر و مختلفی مورد بررسی قرار دهید.

 

از شما متشکریم که تا انتهای این مقاله با ما همراه بودید. سوالات خود را در قسمت “نظرات” با ما در میان بگذارید، همچنین اگر ایده یا نظری در رابطه با این مطلب دارید، خوشحال می شویم آن را با ما در میان بگذارید.

 

پودر آب پنیر را با خواص هضم بهتر غذا و کاهش وزن، ضد یبوست، درمان سلولیت، تنظیم فشارخون بالا، بهترین مکمل غذایی برای ورزشکاران، پیشگیری و درمان بواسیر و هموروئید، تقویت استخوان، تقویت سیستم ایمنی بدن، دفع مواد زائد بدن، دفع سنگ کلیه و صفرا، ضدالتهاب، کاهش علائم استرس و افسردگی، بدون هيچ اسانس و افزودنی شيميايی، از فروشگاه عطارک تهيه نماييد.

توجه

وب سایت عطارک در قبال نسخه های پیشنهادی و داروهای گیاهی ذکر شده، مسئولیتی نداشته و بهتر است قبل از استفاده، با پزشک و یا مشاور طب سنتی در تماس باشید.

پستهای مرتبط

هیچ
نظر ارسال شده است. لطفا شما هم نظری ارسال کنید.

0