topNotif

دوازده رمز موفقیت در ناتوانی جنسی

2145 بازدید
13 دی 96
سمانه
بروزرسانی شده در تاریخ 4 دی 1400

رازهای موفقیت زندگی زناشویی و دوازده رمز موفقیت در ناتوانی جنسی

به گفته متخصصان ده میلیون مرد گرفتار ناتوانی جنسی هستند و عقیده دارند که نیمی از مشکل ناتوانی جنسی مردان به مشکلات جسمی و فیزیکی بدن مربوط می شود. حال به شرح توصیه های متخصصان در این زمینه می پردازیم؛

به خودتان فرصت دهید

در مردان با افزایش سن، ممکن است مدت زمان بیشتری برای تحریک جنسی و ایجاد نعوظ نیاز باشد. در مردان بیست ساله نعوظ ظرف چند ثانیه رخ می دهد. در دهه سوم و چهارم زندگی، این زمان ممکن است به یک تا دو دقیقه افزایش یابد. اما اگر مرد شصت ساله ای پس از یک یا چند دقیقه به نعوظ نرسد نمی توان او را از لحاظ جنسی ناتوان تلقی کرد. تنها علت تاخیر افزایش سن است. همچنین با افزایش سن فواصل بین انزال تا نعوظ بعدی طولانی تر می شود. در برخی از مردان هفتاد ساله حتی ممکن است این زمان، به یک روز یا بیشتر افزایش یابد. این مساله کاملا طبیعی است.

 

دوازده رمز موفقیت در ناتوانی جنسی

دوازده رمز موفقیت در ناتوانی جنسی

کنترل داروهای مصرفی

بعضی از داروهای مجاز مثل آنتی هیستامین ها، داروهای مدر و یا آرام بخش ها ممکن است موجب ناتوانی جنسـی شوند و تاثیر این داروها در همه یکسان نمی باشد. اگر احتمال می دهید دارو موجب ناتوانی شماست حتما با پزشک خود مشورت نمایید.

اثر داروهای مخدر بر ناتوانی جنسی

داروها و مواد مخدر نظیر کوکایین، ماری جوانا، اوپیاتها، تریاک، هرویین، مورفین، آمفتامین ها و باربیتورادها از عوامل مسبب ناتوانی جنسی می باشد.

هر چیز برای سرخ رگ ها خوب باشد یقینا برای آلت تناسلی نیز مفید است

طبق یافته های اخیر آلت مرد عضوی پرخون است هر چیز _مانند کلسترول بالا و چربی های اشباع شده_ که باعث مسدود شدن رگ شود، مطمئنا بر عروق آلت تناسلی نیز تاثیر گذار است. در حقیقت همه مردان پس از رسیدن به سن سی و هشت سالگی تا حدودی به تنگی عروق آلت تناسلی دچار می شوند. بنابراین کلسترول زیاد بر بافت های قابل نعوظ اثر می گذارد.

ترک سیگار

نیکوتین موجود در سیگار باعث تنگی عروق می شود. پژوهشگران بر این باورند که استنشاق دود سیگار با جلوگیری از شل شدن عضلات صاف بافت آلت، مانع از نعوظ می شود.

 

دوازده رمز موفقیت در ناتوانی جنسی

دوازده رمز موفقیت در ناتوانی جنسی

 

دانستن چیزهایی که برای بدن مفید اند

آیا هرگز به چند کیلو کاهش وزن، پرداختن به کاراته و شروع برنامه تنظیم وزن فکر کرده اید. اگر تا کنون هیچ اقدامی نکرده اید از هم اکنون به فکر باشید. (برای کاهش وزن اصولی، قرص چربی سوز معجزه را پیشنهاد می کنیم) هر چه فرد از سلامتی بیشتری برخوردار باشد بهتر می تواند از عهده ناتوانی جنسی بر آید.

اجتناب از زیاده روی در ورزش

ورزش بیش از حد سبب تحریک ترشح مواد شبیه مرفینی طبیعی بدن می شود. البته مکانیسم عمل آن کاملا روشن نیست، اما ظاهرا احساسات را کاهش می دهد و باعث می شوند بدن به دفاع از خود بپردازد و به این وضعیت عادت کند.

تحمل درد

بدن به طور طبیعی هنگام درد به ترشح مواد شبه مرفینی می پردازد. افزایش اوپیات ها به خاموش شدن تحریک جنسی می انجامد.

 

همچنین بخوانید:  تونیک های تقویت کننده نیروی جنسی

 

حفظ آرامش

داشتن آرامش فکری از اهمیت به سزایی برخوردار است مواقعی که به شدت مضطرب و نگرانید اعصاب سمپاتیک فعال می شوند. در برخی از مردان، نگرانی از ناتوانی جنسی چنان زیاد است که ترشح یکی از هورمون های غدد فوق کلیوی را باعث می شود و این حالت درست عکس حالتی است که بدن جهت نعوظ به آن نیاز دارد پس بهترین کار حفظ آرامش است به طوری که اعصاب پاراسمپاتیک اجازه فعالیت یابند. پیام ها و پالس های عصبی که از این اعصاب عبور می کنند موجب گشادی عروق و سینوس های آلت می شوند و در نتیجه خون بیشتری در آن ها جریان پیدا می کند.

اجتناب از محرک های موثر بر کل بدن

منظور از این محرک ها کافیین موادی است که به محرک های جنسی معروفند که این محرک ها بر کل بدن تاثیر می گذارند و مانع از نرمی ماهیچه ای که لازم است قبل از نعوظ شل شود، می گردند.

برنامه ریزی قبلی

به عقیده پزشکان بهتر است قبلا تصمیم بگیرید که در صورت عدم نعوظ چه خواهید کرد و اگر صرفا به مساله نعوظ فکر نکنید، بازگشت به حالت نعوظ آسان تر خواهد بود.

با همسرتان صحبت کنید

با صحبت کردن در خصوص مسایلی که به هر دو نفر زوجین مربوط می شود و هنوز راه حلی برای آن نیافته اید، می توان ریشه نگرانی را شناسایی کرده و در عین حال سکوت را شکست. اگر به عوامل مسبب ناتوانی پی ببرید می توانید راهی برای آن پیدا کنید. هرگز اجازه ندهید نعوظ یا فقدان آن صمیمیت موجود بین شما و همسرتان را تحت الشعاع قرار دهد.

 

از شما متشکریم که تا انتهای این مقاله با ما همراه بودید. سوالات خود را در قسمت “نظرات” با ما در میان بگذارید، همچنین اگر ایده یا نظری در رابطه با این مطلب دارید، خوشحال می شویم آن را با ما در میان بگذارید.

   

جینسینگ قرمز را با خواص درمان کم خونی، ضعف، کمبود تعرق، بی نظمی تنفس، فراموشی و نسیان، تشنگی مداوم، بی میلی جنسی، خستگی شدید، درمان سوءهاضمه، دردهای ناحیه قلب و تهوع، بدون هيچ اسانس و افزودنی شيميايی، از فروشگاه عطارک تهيه نماييد.

توجه

وب سایت عطارک در قبال نسخه های پیشنهادی و داروهای گیاهی ذکر شده، مسئولیتی نداشته و بهتر است قبل از استفاده، با پزشک و یا مشاور طب سنتی در تماس باشید.

پستهای مرتبط

هیچ
نظر ارسال شده است. لطفا شما هم نظری ارسال کنید.

0