راز جوانی با خوراکی های سالم و غذاهای طبیعی

1430 بازدید
29 مرداد 97
خانم راد
,

راز جوانی با خوراکی های سالم و غذاهای طبیعی

میوه ها و گیاهان :

ارزش حقیقی انسان بسیار بالاست. برای این که در این مرحله از زندگی خود موفق شوید، باید ابتدا به ارزش حقیقی خودتان اهمیت بدهید. قرن هاست که استفاده از گیاهان و فرآورده های آنها عناصر مهم درمان بیماری ها مختلف را تشکیل می دهند و در برقراری تندرستی انسان نقش غیرقابل انکاری را بازی می کنند.

استفاده از غذاهای طبیعی :

مواد غذایی باید کامل، بدون تغییر، پردازش نشده و در خاک به طور طبیعی رشد کرده باشند. به ویژه بهتر است سازگار به محیط زندگی بوده و در فصل مربوطه خورده شود. مدت هاست که ثابت شده تداوم سلامتی و طول عمر با استفاده از غذاهای طبیعی میسر است. بومیان نواحی مختلف که رژیم غذایی آنها مواد طبیعی خالص است، همواره از سلامتی کامل بهره می برند؛ بیمار نمی شوند و عمر طولانی دارند ولی وقتی مواد غذایی آنها به مواد تغییر شکل یافته، پردازش شده، غیرطبیعی و ساخته دست انسان مانند شکر سفید، آرد سفید و غذاهای کنسرو شده تبدیل می شود انواع بیماری ها در بین آنها ظاهر می شود.

راز جوانی با خوراکی های سالم و غذاهای طبیعی

راز جوانی با خوراکی های سالم و غذاهای طبیعی

غذاهای طبیعی شامل چه می شوند؟

آنهایی هستند که در خاک بارور شده و بدون استفاده از کودهای شیمیایی رشد کرده و در شرایط طبیعی بزرگ شوند و بدون این که ماده ای به آنها افزوده و یا از آن کاسته شده باشد آماده مصرف شوند. نان سفید، ماده غذایی ناخالصی است که بیشتر مواد حیاتی آن از بین رفته است. در طی مراحل آرد کردن گندم، بیش از 20 ماده ی حیاتی موجود گندم از بین می رود و فقط چهار ماده ی آن باقی می ماند.

مخلوط غذایی که معمولا صبح ها خورده می شود، ماده ناخالص است که برخی مواد افزودنی نگهدارنده های سمی و شکر سفید را دارا است که خود از بین برنده سلامتی است. تخم مرغ هایی که به وسیله مرغداری های صنعتی و بدون نقطه تولید شده اند، نسبت به تخم مرغ های محلی، ویتامین و کلسترول کمتری دارند. مواد غذایی مرغ های این مرغداری بیشتر مواد شیمیایی است.

 

همچنین بخوانید:  با خوردن این مواد غذایی احساس شادی کنید

 

بیشتر بدانید!

میوه ها و سبزی هایی که به طور طبیعی رشد کرده اند نیز نسبت به انواعی که به طور مصنوعی با کودهای شیمیایی رشد نموده اند، ویتامین ها، مواد معدنی و آنزیم های بیشتری را دارا هستند. همانطور که طی آزمایش ها مشخص شده است این میوه ها و سبزی ها عوامل ضد بیماری در خود دارند و در تداوم سلامتی فوق العاده موثرند.

این مواد می توانند از ایجاد بیماری جلوگیری کنند. از طرف دیگر مواد غذایی ساختگی به جهت نداشتن مواد حیاتی، به طور غیر قابل اجتنابی در اعمال طبیعی بدن تخریب تدریجی ایجاد کرده و موجب بیماری های گوناگون می شوند. اهمیت ویتامین ها بسیار زیاد است:

  • بدون ویتامین D استخوان های سالمی نخواهیم داشت
  • بدون ویتامین A از چشم های سالمی برخوردار نخواهیم بود

ویتامین ها در رشد و سلامت بدن نقش اساسی دارند و کمبود هر یک از آنها بیماری ها و عوارض گوناگونی را ایجاد می نمایند.

 

از شما متشکریم که تا انتهای این مقاله با ما همراه بودید. سوالات خود را در قسمت “نظرات” با ما در میان بگذارید، همچنین اگر ایده یا نظری در رابطه با این مطلب دارید، خوشحال می شویم آن را با ما در میان بگذارید.

 

گوجی بری را با خواص پیشگیری از دیابت، کنترل سطح کلسترول خون، از بین برنده رادیکال های آزاد، خواص ضد سرطانی، پیشگیری از آسیب های کبدی، مراقبت از پوست، بهبود کیفیت خواب، افزایش کمیت و کیفیت اسپرم، بهبود قدرت بینایی، حفاظت از سلامت قلبی و عروقی، بدون هيچ اسانس و افزودنی شيميايی، از فروشگاه عطارک تهيه نماييد.

توجه

وب سایت عطارک در قبال نسخه های پیشنهادی و داروهای گیاهی ذکر شده، مسئولیتی نداشته و بهتر است قبل از استفاده، با پزشک و یا مشاور طب سنتی در تماس باشید.

پستهای مرتبط

هیچ
نظر ارسال شده است. لطفا شما هم نظری ارسال کنید.

0