topNotif

خوش فرم نگه داشتن سینه با راهکارهایی ساده

2292 بازدید
20 اسفند 96
آلاله
بروزرسانی شده در تاریخ 2 دی 1400

راهکارهایی برای خوش فرم نگه داشتن سینه

کسانی که از داشتن سینه های کوچک ناراحت بوده اند، در حدود پنجاه سالگی انتقام خواهند گرفت چون معمولا سینه های بزرگ به علت جاذبه زمین، افتادگی پیدا می کنند، اما این افراد کمتر تحت تاثیر آن قرار می گیرند. با این همه به مرور زمان کمی تغییر فرم و حالت می دهد.

سینه های خود را خوش فرم و قوی نگه دارید

برای فرم دادن به سینه کاری را انجام دهید که مادربزرگ هایتان به انجام می رساندند. روزی دو بار و هر بار دو دقیقه زیر دوش آب سرد بروید. غدد سبابه پوست سینه کم است از این رو باید هر روز با کرم های مرطوب کننده تقویت و مرطوب شوند. کرم های ویژه این کار در بازار موجود است می توانید از آن ها استفاده کنید اما انتظار معجزه نداشته باشید.

قفسه سینه خود را تقویت کنید

سینه عضله ندارد و تنها از چندین غدد رشد یافته پستانی که دور آن را چربی گرفته تشکیل شده است، تنها راه برای تغییر حالت و شکل سینه تقویت ماهیچه پکتورال است که سینه را نگه می دارد. با تمرین های لازم در منزل و یا در کلاس های ورزش می توانید آن ها را تقویت کنید، بعضی از این تمرین ها در ادامه شرح داده خواهد شد.

راهکارهایی برای خوش فرم نگه داشتن سینه

راهکارهایی برای خوش فرم نگه داشتن سینه

1- ایستاده یا نشسته کف دو دست خود را به هم بچسبانید انگار که می خواهید دعا بخوانید، آرنج هایتان را به موازات سینه ها در اطراف بدن ببرید و کف دست ها را از دو طرف به هم فشار دهید، تصور کنید چیزی میان دو دستتان هست و دارید آن را فشار می دهید. این حرکت را روزی دو بار و هر بار ده دفعه پشت سر هم تکرار کنید.

 

همچنین بخوانید: درمان گیاهی پستان و امراض آن

 

همچنین ورزش های زیر را انجام دهید :

1- به پشت بخوابید زانوها را خم کنید و کف پاهایتان را بر روی زمین قرار دهید، یک پا را روی زانوی پای دیگر بیندازید. بازوهایتان را به سمت بیرون بالای صورتتان بکشید مانند زمانی که مثلا یک بطری پلاستیکی بزرگ پر از آب را در دست گرفته اید. نفس را به داخل فرو ببرید و بازوها را به بیرون پست سر بکشید نفستان را بیرون بدهید و حالت پیشین را تکرار کنید، این تمرین را بیست بار انجام دهید، این حرکت را همینطور به حالت ایستاده نیز، همچون زمانی که تازه از خواب بیدار شده اید و دستان خود را به بالای سر میکشید تا احساس سبکی کنید، می توانید انجام دهید.

2- هفته ای دو بار و هر بار یک ساعت شنا کنید، شنای قورباغه برای تقویت عضله پکتورال تمرین بسیار خوبی است. همیشه از سینه بندهای مناسب استفاده کنید و سرانجام اینکه همواره شکمتان را تو ببرید و سینه هایتان را بیرون دهید.

آیا می دانستید !؟

سن، رژیم های لاغری متوالی و حاملگی اصلی ترین عوامل خراب شدن حالت سینه هستند. شما برای برآوردن نیازتان، می توانید از پیشرفته ترین دستگاه ها در کلینیک های تخصصی بهره مند شوید. سینه بندهای متنوعی در فروشگاه ها موجود است که فرم سینه را بهتر نشان می دهد، بعضی از آن ها با هوا پر شده است و برخی با ژل یا آب و این به معنای آن است که هر کسی می تواند سینه برجسته داشته باشد.

 

از شما متشکریم که تا انتهای این مقاله با ما همراه بودید. سوالات خود را در قسمت “نظرات” با ما در میان بگذارید، همچنین اگر ایده یا نظری در رابطه با این مطلب دارید، خوشحال می شویم آن را با ما در میان بگذارید.

 

دارفلفل را با خواص هضم کننده غذا، تقویت نیروی جنسی، خوشبو کننده دهان، تسکین سرفه، باز کننده گرفتگی های کبد و طحال، قاعده آور، بدون هيچ اسانس و افزودنی شيميايی، از فروشگاه عطارک تهيه نماييد.

توجه

وب سایت عطارک در قبال نسخه های پیشنهادی و داروهای گیاهی ذکر شده، مسئولیتی نداشته و بهتر است قبل از استفاده، با پزشک و یا مشاور طب سنتی در تماس باشید.

پستهای مرتبط

هیچ
نظر ارسال شده است. لطفا شما هم نظری ارسال کنید.

0