topNotif

راهکارهایی برای داشتن پوست لطیف و سفت

1731 بازدید
16 اسفند 96
آلاله
بروزرسانی شده در تاریخ 2 دی 1400

راهکارهایی برای داشتن پوست لطیف و سفت ؛ پوستتان را به نرمی هلو کنید

خواستن با دیدن برانگیخته و با لمس تایید می شود. داشتن پوست لطیف و سفت برای جذاب بودن ضروری است. نگهداری پوستی مانند مخمل ناممکن نیست. فقط برای آن وقت بگذارید، در ادامه راهکارهایی برای داشتن پوستی نرم و لطیف را درسنین پیری با شما عزیزان در میان خواهم گذاشت.

بدن زیبا بدنی است که از آن خوب مواظبت شده باشد؛

راهکارهایی برای داشتن پوست لطیف و سفت

راهکارهایی برای داشتن پوست لطیف و سفت

وقتی پنجاه سالگی را پشت سر گذاشتید بدنی لطیف و عضلانی و سفت چیزی نیست که آن را بدیهی بپنداریم بلکه حاصل تلاش و مراقبت های روزانه است و سبب می شود اعتماد به نفس خود را به دیگران نشان دهیم نه اینکه خواسته های غیر معقول داشته باشید، بلکه بدنتان را همانگونه که هست دوست بدارید و برای بهتر شدنش تلاش کنید. کرم های ویژه دور چشم را صبح و عصر با انگشتان به آرامی در اطراف چشم بمالید و با نوک انگشتان آرام آن را کمی فشار دهید تا نفوذ کند. اگر محل کارتان خیلی گرم یا خشک است در بین روز نیز از کرم دور چشم استفاده کنید.

پوست لطیف روی عضلات سفت

نخستین کار این است که هر روز یا دست کم دو روز یک بار بدنتان را به خوبی مرطوب کنید. کرم های تقویتی و نرم کننده بخرید و بدن خود را با آن ماساژ دهید به طوری که کاملا جذب شود. اگر بدنتان سلولیت دارد می توانید از کرم های ضد سلولیت برای قسمت های سلولیت دار استفاده کنید. چون بعضی قسمت های بدن بیشتر مستعد شل شدن هستند مانند داخل بازوها، ران ها و باسن برای آن ها از مواد لیفتینگ استفاده کنید و تا جایی که می توانید ورزش کنید. برای اثر بخشی بیشتر این مواد پوستتان را نرم نگه دارید و مراقب باشید که آب خود را از دست ندهید.

از مزایای وسایل محرک لنفاوی که اغلب برس های مالشی نرم هستند، بهره بگیرید. می توانید هر روز عصر آن را مورد استفاده قرار دهید از یک پا شروع کنید و به سوی بالا بروید. همین کار را با بازوها انجام دهید از پایین دست به سمت بالا سعی کنید جهت حرکت به سوی قلب باشد. این کار بسیار آرامش بخش است و شما را برای خواب آماده می کند.

 

همچنین بخوانید:  راز داشتن یک پوست درخشان و زیبا

 

آیا می دانستید ؟!

لایه برداری پوست بدن باعث از بین بردن سلول های مرده از سطح پوست می شود و پوست را شفاف و نرم می کند. اما این کار نباید بیش از حد انجام شود چون ضخامت پوست بدن نیز مانند پوست صورت کم می شود که البته این روند با بالا رفتن سن خود به خود نیز انجام می گیرد. لایه برداری اغلب پس از مسافرت های تابستانی یا آغاز بهار کافی است در بقیه ایام مرطوب نگه داشتن پوست کفایت می کند.

نکات کلیدی !

برای مالیدن کرم به بدن وقت بگذارید کرم را کاملا روی پوست ماساژ دهید تا جذب شود. آرنج هایتان را فراموش نکنید روی آن ها تکیه ندهید و برای جلوگیری از خشک شدن آن ها را نیز با کرم های تقویتی چرب کنید.

 

از شما متشکریم که تا انتهای این مقاله با ما همراه بودید. سوالات خود را در قسمت “نظرات” با ما در میان بگذارید، همچنین اگر ایده یا نظری در رابطه با این مطلب دارید، خوشحال می شویم آن را با ما در میان بگذارید.

 

روغن بابونه را با خواص درمان مشکلات گوارشی، ترمیم زخم، درمان استرس و اضطراب، درمان بی خوابی، ضد التهاب و تسکین دردهای مفصلی، درمان بثورات پوستی،  ضد سرطان، بدون هيچ اسانس و افزودنی شيميايی، از فروشگاه عطارک تهيه نماييد.

توجه

وب سایت عطارک در قبال نسخه های پیشنهادی و داروهای گیاهی ذکر شده، مسئولیتی نداشته و بهتر است قبل از استفاده، با پزشک و یا مشاور طب سنتی در تماس باشید.

پستهای مرتبط

هیچ
نظر ارسال شده است. لطفا شما هم نظری ارسال کنید.

0