topNotif

راهکاری بر مشکلات روانی و جسمانی در یائسگی

1555 بازدید
22 اسفند 96
سمانه
بروزرسانی شده در تاریخ 2 دی 1400

راهکاری بر مشکلات روانی و جسمانی در یائسگی

یائسگی در سطوح گوناگون هم از لحاظ روانی و هم جسمانی در همه بدن تاثیر می گذارد، پس اکنون بهترین زمان برای برای یافتن شیوه درمانی کلی نگرانه است که بتواند همه مشکلات را یکی یکی حل کند، در ادامه برخی راهکارهایی را به خانم های یائسه برای داشتن نگرش کل به جز ارائه خواهم داد پس این مطلب کوتاه و مفید را به هیچ عنوان از دست ندهید.

راهکاری بر مشکلات روانی و جسمانی در یائسگی

راهکاری بر مشکلات روانی و جسمانی در یائسگی

نظریه کلی نگرانه چیست؟!

واژه کلی نگری از واژه یونانی به معنای کل گرفته شده است. این کلمه برای شرح درمان هایی به کار می رود که فرد را موجودی مجهز به سیستم کنترل بیماری در نظر می گیرد. بر خلاف پزشکی سنتی غرب که معمولا به از بین بردن نشانه ای با درمان بخشی از بدن توجه دارد، درمان های کلی نگرانه در صدد ایجاد دوباره تعادل در کل بدن شخص است. بنابراین قصد آن این است که به بدن کمک کنند با حمله ای که به وسیله بیمار به آن می شود سازگاری پیدا و آن را جبران کند.

هومیوپاتی شناخته شده ترین گونه از این نوع درمان است. اما روش های دیگری نیز رواج دارد، از جمله طب سوزنی، طب سنتی چینی، درمان های طبیعی، درمان های گیاهی و استخوان درمانی جز این موارد هستند، (که در سایت ما به صورت کلی و دقیق به این مسایل پرداخته شده است و مطالب مختلفی در این زمینه را می توانید مطالعه کنید.)

 

همچنین بخوانید: یائسـگی یا منوپوز در طب سنتی

 

استخوان درمانی، روشی به سرعت در حال توسعه!

مهم ترین وسیله ها در این روش درمانی، دست ها هستند. دست ها آموزش می بینند که بر هم خوردن تعادل و تنش های بدن را تشخیص دهند و سلامت بدن را دوباره برگردانند. دو روش کاری وجود دارد : یکی کار کردن بر روی اسکلت اعضای داخلی و دیگر اندام های بدن، دستگاه گردش خون و اعصاب است و روش دیگر بازسازی جریان انرژی در کل بدن برای درمان بیماری هاست.

آیا می دانستید؟!

احساس هر گونه تنش یا درد انرژی را افزایش می دهد. هدف استخوان درمانی، آزاد سازی این انرژی است به طوری که بتواند به همه بدن استفاده برساند. درمان شامل دو بخش است : تشخیص وضعیت کلی بدن بیمار و سپس پی بردن به مشکل جهت درمان، روش های متفاوت درمان با دست که این مشکلات را رفع می کند. اغلب بیماران پس از نخستین جلسه درمان بی درنگ بهبود عمومی و کسب انرژی را احساس می کنند. استخوان درمانی مانند روش های دیگر برای دوران یائسگی بسیار مفید واقع می شود و ترشح هورمون ها در سلول های عصبی را تنظیم می کند.

نکات کلیدی!

استخوان درمانی در درمان کمر درد چندان موفق نیست، اما در برقراری تعادل سلامت کل بدن و ذخیره انرژی در هر یک از قسمت های بدن موثر است. در مواردی که تنها یک جلسه درمان کفایت می کند اما جلسات ماهیانه برای سلامت عمومی بدن بسیار مفید است.

در نهایت باز هم تکرار می کنم با مدیریت رژیم غذایی خود، مصرف گیاهان دارویی، ورزش مداوم، یوگا و تنفس عمیق می توانید آرامش و زیبایی خود را بازیافته یا بیشتر نمایید.

 

از شما متشکریم که تا انتهای این مقاله با ما همراه بودید. سوالات خود را در قسمت “نظرات” با ما در میان بگذارید، همچنین اگر ایده یا نظری در رابطه با این مطلب دارید، خوشحال می شویم آن را با ما در میان بگذارید.

 

عرق مریم گلی را با خواص تقویت توانایی های ذهنی و مبارزه با آلزایمر، ضد التهاب و ضد حساسیت، ضد نفخ، تقویت سلامت قلب و کاهش کلسترول، درمان زخم و بیماری های پوستی و تبخال، درمان مشکلات قاعدگی و علائم یائسگی، بدون هيچ اسانس و افزودنی شيميايی، از فروشگاه عطارک تهيه نماييد.

توجه

وب سایت عطارک در قبال نسخه های پیشنهادی و داروهای گیاهی ذکر شده، مسئولیتی نداشته و بهتر است قبل از استفاده، با پزشک و یا مشاور طب سنتی در تماس باشید.

پستهای مرتبط

هیچ
نظر ارسال شده است. لطفا شما هم نظری ارسال کنید.

0