topNotif

افزایش قدرت باروری مردان با مصرف ویتامین ث

2994 بازدید
02 بهمن 96
سمانه
,
بروزرسانی شده در تاریخ 4 دی 1400

افزایش قدرت باروری مردان با مصرف ویتامین ث

اگر اسپرم مردی، قادر به باروری نیست به چندین دلیل است، ممکن است تعداد و حجم اسپرم ها بسیار کم، یا غیر عادی و دارای کیفیت ضعیف و یا حرکتی بسیار کند باشند. حرکت کند اسپرم به این دلیل است که آن ها تحت شرایطی که پیوستگی نامیده می شود به هم می چسبیند و نمی توانند سریع حرکت کنند.

احیا کننده اسپرم و ویتامین ث :

اما یک اکسیر جوانی برای اسپرم وجود دارد که بسیار رایج و معمول است : ویتامین ث. پژوهش های منسجم نشان داده که جذب میزان کافی ویتامین ث می تواند در سر حال آوردن اسپرم موثر باشد و به اسپرم ها زندگی و فعالیت جدید و قدرت باروری بدهد، مطالعاتی در این باره نشان دادند که کمبود ویتامین ث اثر بسیار بدی روی بیضه ها دارد که در نتیجه آن، منجر به از بین رفتن و کاهش اسپرم می شود.

افزایش قدرت باروری مردان با مصرف ویتامین ث

افزایش قدرت باروری مردان با مصرف ویتامین ث

طبق تحقیقات پروفسور ویلیام آ. هریس، درباره مردان بدون حرکت اسپرم، مصرف روزانه هزار میلی گرم ویتامین ث به مدت شصت روز، اسپرم به میزان 60 در صد افزایش پیدا کرده و 30 درصد فعال تر شده و همچنین درصد اسپرم های غیر طبیعی کم می شود، مهم ترین گواه این بود که همسران همه مردانی که ویتامین ث دریافت کرده بودند بعد از گذشت دو ماه از این آزمایش باردار شدند.

نظریه این است که ویتامین ث بسیار اساسی عمل می کند، زیرا آنتی اکسیدانی است که باعث حفظ مایع منی می شود، آن هم در مقابل حمله های نابود کننده ی مولکول هایی که رادیکال آزاد اکسیژن نامیده می شوند. برای مثال، چسبندگی اسپرم ها که باعث حالت نازایی می شود به نظر می رسد با صدمه های ناشی از اکسیداسیون افزایش می یابد.

میزان استفاده از ویتامین ث برای احیا اسپرم :

این که چه مقدار ویتامین ث برای فعالیت های مثبت اسپرم لازم است، بستگی دارد به این که چقدر مرد در برابر ترکیبات سمی مثل هوای آلوده، فلزات سنگین، ترکیبات شیمیایی نفتی و دود سیگار قرار دارد. این سم ها طی سال ها در بافت های غده های منی که تولید کننده ی اسپرم هستند انباشته می شوند. بنابراین مردی که روزی دو بسته سیگار در روز می کشد، نسبت به ویتامین ث بیشتری احتیاج دارد، تا اسپرم هایش سم زدایی شوند.

16 درصد همه ی مردان بالای بیست و پنج سال به چسبندگی اسپرم مبتلا هستند، که کمبود ویتامین ث را نشان می دهد. مرد های سیگاری می توانند با دریافت روزانه حداقل دویست میلی گرم ویتامین ث و مردانی که یک بار در معرض مواد شیمیایی مضر بوده اند با دریافت روزانه هزار میلی گرم به مدت دو ماه، مقدار اسپرم ها و باروری را افزایش دهند. همچنین این ویتامین برای مردانی که مشکلات فیزیکی مانع از بارداری را ندارند، باعث تقویت باروری می شود.

 

همچنین بخوانید:  نسخه های گیاهی برای درمان نازایی و ناباروری در مردان و زنان

 

منابع ویتامین ث :

ویتامین ث به راحتی از طریق رژیم غذایی قابل دسترسی است؛ خوراکی های حاوی دویست میلی گرم ویتامین ث :

  • یک عدد و نیم فلفل قرمز
  • دو فنجان بروکلی تازه
  • سه عدد کیوی
  • یک عدد طالبی
  • سه عدد پرتقال
  • دو لیوان آب پرتقال
  • دو و یک دوم فنجان توت فرنگی خام

تفاوت چشمگیری بین جذب ویتامین ث از طریق خوراکی ها و یا از طریق مایعات وجود دارد. خوراکی ها، شامل سایر موادی هستند که در بیضه ها، مانع از نابودی اسپرم می شوند. یکی از این مواد گلوتاتیون ضد اکسیدان است که در سبزیجات دارای برگ سبز، مارچوبه و آووکادو یافت می شوند.

 

از شما متشکریم که تا انتهای این مقاله با ما همراه بودید. سوالات خود را در قسمت “نظرات” با ما در میان بگذارید، همچنین اگر ایده یا نظری در رابطه با این مطلب دارید، خوشحال می شویم آن را با ما در میان بگذارید.

   

معجون تقویت قوای جنسی آقایان را با خواص تقویت قوای جنسی، اختلاط نعوظ، تقویت اسپرم، انزال زودرس، بدون هيچ اسانس و افزودنی شيميايی، از فروشگاه عطارک تهيه نماييد.

توجه

وب سایت عطارک در قبال نسخه های پیشنهادی و داروهای گیاهی ذکر شده، مسئولیتی نداشته و بهتر است قبل از استفاده، با پزشک و یا مشاور طب سنتی در تماس باشید.

پستهای مرتبط

هیچ
نظر ارسال شده است. لطفا شما هم نظری ارسال کنید.

0