راه کارهای موثر در ترک اعتیاد

21138 بازدید
22 دی 96
سمانه
,

راه کارهای موثر در ترک اعتیاد مواد مخدر :

چون در ترکیبات مواد مخدر موادی وجود دارد که موجب خشکی خون می شود و در شدت گرمی و سردی خون تبدیل به سودا می شود، لذا پس از مصرف یک دوره سرکه انگبین کم کم رنگ پوست و زیر چشم در افرا معتاد به مواد مخدر روشن تر می شود. در ادامه به معرفی راه کارهای موثر در ترک اعتیاد مواد مخدر خواهیم پرداخت؛

مصرف دو واحد عسل، دو واحد عرق نعنا، یک واحد سرکه طبیعی مفید است، یک سوم این مواد را با یک لیوان عرق اسطوخودوس مخلوط کرده و شب ها بعد از شام به مدت چهل تا صد و بیست روز میل شود که بعد از اتمام دوره مصرف از این شربت، پوست آنان و زیر چشم روشن تر شده و گرایش شان به مواد کمتر می شود.

استشمام عطرهای گرم هنگام خواب و کاهش مواد سودا زا و سردی ها، مصرف ارده با شیره انگور چهار وعده و خوردن بیست و یک عدد مویز و چهارده عدد بادام درختی مفید است و صبح ها به صورت ناشتا هفت عدد انجیر در گلاب خیسانده شده از شب قبل را میل کنید.

راه کارهای موثر در ترک اعتیاد

راه کارهای موثر در ترک اعتیاد

داروهای کمکی در ترک اعتیاد ؛

مصرف روزانه چند استکان سکنجبین و مصرف غذاهای خون ساز و انجام حجامت زیاد (اگر کم خونی دارید اول آن را درمان کنید)، همچنین خوردن یک قاشق چای خوری پودر زنیان و یا یک قاشق غذاخوری عرق زنیان با عسل در یک لیوان آبجوش به مدت ده تا چهل روز در کنار سایر داروها کمک شایانی به موفقیت در ترک اعتیاد می کند و دردها نیز با زالو درمانی و حجامت (سر، کتف، کمر، پا) رفع می شود. از آن جایی که اعتیاد مربوط به خون می باشد، زمانی که خون به وسیله حجامت عوض شد انسان وسوسه نمی شود و سراغ مواد نمی رود.

به توصیه بعضی از پزشکان سنتی این افراد می توانند شاخ و برگ اسفند را به صورت پیپ یا سیگار، در حین درمان بکشند، شاخ و برگ اسفند نئشه آور است و اعتیاد آور نمی باشد، دو تا ده گرم برگ و شاخه اسفند را آسیاب کرده و با مقداری دانه اسفند مخلوط کرده و مصرف شود.

همچنین می توان زنیان، زنجبیل، مرزه و علف چشمه را تک تک و یا با هم در یکی از عرقیجات مرزه یا زنجبیل یا زنیان دم کرده و صاف کنید و مصرف کنید درمانگر است، همچنین در طول درمان ترک، از دم کرده کمکی زنیان و آویشن و مرزه هم استفاده کنید، مواد را مخلوط و دم کنید سه تا شش استکان در روز بخورید.

 

همچنین بخوانید:  مرمکی یک گیاه موثر در ترک اعتیاد

 

درمان های موثر دیگر :

یک قاشق چای خوری بذر اسفند به همراه همان مقدار بذر یونجه را با هم کمی تفت دهید، بعد کسانی که می توانند طعمش را تحمل کنند با آب و در غیر این صورت با عسل مخلوط کرده و قورت دهند، فقط نجوند و به دندان نزنند و حداقل چهل روز مصرف کنند. گیاه یونجه و فرآورده های آن برای ترک اعتیاد مفید است، همچنین بیشترین استفاده انگور، در زمان ترک اعتیاد است، همزمان با این اقدامات مقدار مصرف مواد را هم کم کنید.

برای اخراج سم از بدن معتادان مدت دو هفته ظهر یک لیوان آب پرتقال شیرین با عسل، عصر هم یک لیوان آب لیمو شیرین با عسل مصرف شود. بسته به اراده فرد شش تا بیست و چهار ماه طول می کشد تا شوق مصرف مواد از فرد معتاد خارج شود بنابراین علاقه به مواد را از خود دور کنید و بعد از ترک مواد، به جسم برسید تا عوارض ترک و ضعف بدن رفع شود.

تاثیرات بادکش لغزان کتف در دوره ترک اعتیاد :

ضد فلج های ناشی از سکته مغزی، کمک به ترک اعتیاد، ضد اسپاسم های عضلانی، رفع انسداد عروقی، نشاط بخش، برای افراد با غلظت خون بالا ضروری است. در این بادکش به دلیل حرکت لیوان باید موضع را چرب کرد و قبلش منطقه را کمی گرم نمود.

 

از شما متشکریم که تا انتهای این مقاله با ما همراه بودید. سوالات خود را در قسمت “نظرات” با ما در میان بگذارید، همچنین اگر ایده یا نظری در رابطه با این مطلب دارید، خوشحال می شویم آن را با ما در میان بگذارید.

 

مرمکی را با خواص التیام بخش زخم ها، تقویت عمومی بدن، رفع بوی بد دهان، تسکین دهنده سردرد، بدون هيچ اسانس و افزودنی شيميايی، از فروشگاه عطارک تهيه نماييد.

توجه

وب سایت عطارک در قبال نسخه های پیشنهادی و داروهای گیاهی ذکر شده، مسئولیتی نداشته و بهتر است قبل از استفاده، با پزشک و یا مشاور طب سنتی در تماس باشید.

پستهای مرتبط

9
نظر ارسال شده است. لطفا شما هم نظری ارسال کنید.

  1. محمد کاظمی
    24 فروردین 1402

    باسلام خدمت شما. و بیماران اعتیاد به نظر بنده سم زدایی تحت نظر دکتر روانپزشک بهتره و طول درمان هم کوتاه تر است دسته هزینه بیشتره ولی اززشش را دارد.با تشکر

  2. علی اکبر زنگی آبادی
    1 شهریور 1400

    سلام برای ترک متادن مصرف روزی یدونه قرص ۲۰ چه چیزی تجویز میکنید ؟

    • عطارک
      2 شهریور 1400

      درود بر شما

      بهتر است با متخصص طب سنتی مشورت کنید.

      موفق باشید

  3. فاطمه
    15 بهمن 1399

    انشاالله که همه کسانی که به بیماری اعتیاد مبتلا شدند هر چه زودتر شفا پیدا کنند و زندگی خوبی داشته باشند ممنون از مطالب آموزنده ای که مطرح کردید به امید موفقیت همه بیماران

    • داوود
      18 خرداد 1400

      سلام درود فراوان.اولا هرکسی ک اعتیاد دارد و میخواهد ترک کند این را درنظر داشته باشد که بلاخره سندرم ترک اعلام خماری را باید تحمل کند.اینکه گفته میشه فلان چیزو بخورید یا نخورید اینها خیلی جزی کمک میکنند
      اما من میخوام دوتا روش بشما یاد بدم که کمک شایانی میکند
      اول اینکه ذهنتان را اماده کنید یعنی این ذهن است ک احیاس میکند ادم خمار است یا نه پس کسایی ک در منزل ترک میکنند یک یا دوعدد قرص ب۲ یا متادون فرقی ندارد همیشه همراه داشته باشند و بخود بگویید هر وقت خماریم زیاد شد نتونستم تحمل کنم از این قرص استفاده میکنم و سعی کنید هیچوقتم استفاده نکنید.اینجوری بخود قوت قلب میدهید تا دردتان فراموش شود
      اما روش دوم برای افرادی ک ترک مرفین کردن.دوش اب خنک یا ولرم همیشه توصیه شد چون با کاهش دمای بدن اثر التهابی ک سندرم اعتیاد ایجاد میکند را برای ساعت ها از بین میبرد
      مطمین باشید بعد دوسه هفته حالتان خوب میشود‌خوابتان تنظیم میشود و در یکی از ان روزها ک از خواب بیدار میشوید مثلا در روز ۳۵ام از خود تراز بگیرید بکید.
      حالا ک با ارامش از خواب بیدار میشوم کجا و ان روزهایی ک باخماری از خواب بیدار میشدم کجا
      باور کنید تمام دردهایی ک کشیدید .لذتشو درپاکی خواهید دید
      و زندگیتان را دوبارع بسازید.

      • محسن
        6 اسفند 1401

        خدایا هر معتادی در هرکجایی این کره خاکی چه کافر چه مسلمان چه یهودی چه مسیحی کمکش کن درد سم زدایی راتحمل کنه بهش صبر بده تاپاک بشه دوستان خوبم سعی کنید از کسایی که تخصص دراین زمینه دارند کمک بگیرید شرایط بدن هر فردی فرق می‌کند مثلا فلان چیز من میخورم درد بدنم آرام می‌شود ولی دیگری با خوردن همان چیز نه تنها بهتر نمی‌شود بلکه بدتر هم می‌شود پس خواهشا هرکسی هرچیزی که گفت زود باور نکنید ودر آخر اگر سرد مزاج هستید تاجایی که امکان دارد فصل بهار وتابستان اقدام به ترک کنید بهتر است

        • ناشناس
          10 فروردین 1402

          الللهم اشفا کل معتادین واشفا کله بیماران شفای عاجل مرحمت بفرمایید امین ،????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????❤️

  4. فاطمه
    15 بهمن 1399

    خیلی عالی بود

    • سلام تریاک
      19 اردیبهشت 1402

      باید چکار کنم که بتونم ترک کنم

0