topNotif

آموزش تهیه رنگ مو گیاهی قهوه ای

4357 بازدید
29 مرداد 96
ملیسا
,
بروزرسانی شده در تاریخ 23 آذر 1400

آموزش تهیه رنگ مو گیاهی قهوه ای

آیا می توان رنگ مو گیاهی با کیفیت را با استفاده از گیاهان تهیه کرد؟ با ما همراه باشید تا پاسخ خود را دریافت کنید؛

میل به زیبایی در همه انسان ها وجود دارد و این میل از دیرباز در وجود همه به خصوص خانم های عزیز وجود داشته است. در ابتدا از حنا برای رنگ کردن موها استفاده می شده است. اما کم کم با دانش هایی که انسان ها در زمینه گیاهان به دست آوردند، توانستند رنگ موهای متنوعی را درست کنند. بیشتر افراد تغییر رنگ مو را در جهت تنوع بخشیدن به زندگی روزمره امروزی و یا زیبا کردن چهره خود برای شرکت کردن در مجالس شادی همچون جشن تولد و عروسی انجام می دهند. اما در این میان نیز افرادی هستند که به دلایل مختلفی همچون وراثت دارای تارهای سفید مو هستند. این افراد هم تمایل دارند که موهای سفید خود را با رنگ های طبیعی یا شیمیایی بپوشانند.

اما نکته ای که در این میان وجود دارد این است که همه رنگ موهای شیمیایی، عوارضی را هم به دنبال دارند. در صورتی که در رنگ موهای گیاهی هیچ گونه عارضه ای متوجه فرد نمی شود.

 

همچنین بخوانید:  نکاتی که موقع رنگ کردن و دکلره کردن موها باید رعایت کنیم

 

جالب اینجاست که رنگ موهای گیاهی بر خلاف رنگ موهای شیمیایی علاوه بر این که هیچ گونه اثرات سوء و عوارضی را به همراه ندارند به دلیل وجود بعضی از گیاهان دارویی که در ترکیبات این رنگ موها استفاده می شود، موجب استحکام بخشیدن به موها و تقویت پوست سر نیز می شوند.

از این رو برای این که سلامت افراد حفظ شود عطارک در این مطلب طرز تهیه رنگ موی گیاهی قهوه ای را به شما عزیزان که دوست دار سلامتی و زیبایی هستید آموزش می دهد.

مواد لازم برای تهیه رنگ مو گیاهی قهوه ای

  • یک قاشق حنا
  • سه قاشق پودر کاکائو
  • سه قاشق ریوند چینی
  • یک لیوان آب جوش

طرز تهیه رنگ مو گیاهی قهوه ای

در ابتدای کار باید پودر کاکائو و ریوند چینی را آسیاب کنید. بعد از آسیاب کردن این مواد آن ها را با هم مخلوط کنید و یک لیوان آب جوش به آن اضافه کنید. باید به این مخلوط اجازه دهید تا برای یک ساعت استراحت کند. بعد از این مرحله نوبت اضافه کردن حنا است. حنا را که اضافه کردید دوباره مخلوط مواد را حدود 45 دقیقه استراحت دهید. بعد از گذشت این مدت مخلوط مواد را بر روی موهای تمیز و خشک قرار دهید. دو ساعت زمان نیاز دارید تا موهای شما رنگ شود. بعد از گذشت دو ساعت سر را با آب ولرم شستشو کنید.

نکات مهم

  • اگر موهای شما اصطلاحا دور رنگ است به زمان بیشتری نیاز دارید تا موها رنگ بگیرند.
  • رنگ موهای گیاهی پوشش خیلی بهتر و مناسب تری را بر روی موهای سفید ایجاد می کنند.

 

از شما متشکریم که تا انتهای این مقاله با ما همراه بودید. سوالات خود را در قسمت “نظرات” با ما در میان بگذارید، همچنین اگر ایده یا نظری در رابطه با این مطلب دارید، خوشحال می شویم آن را با ما در میان بگذارید.

 

گیاه اسپرک را با خواص درمان التهاب پلک ها و گل مژه، تسکین درد های روماتیسمی، التیام زخم ها، درمان ورم و رفع لوزه ها، خواب آور، تسکین دهنده دردها، هضم غذا، بدون هيچ اسانس و افزودنی شيميايی، از فروشگاه عطارک تهيه نماييد.

توجه

وب سایت عطارک در قبال نسخه های پیشنهادی و داروهای گیاهی ذکر شده، مسئولیتی نداشته و بهتر است قبل از استفاده، با پزشک و یا مشاور طب سنتی در تماس باشید.

پستهای مرتبط

هیچ
نظر ارسال شده است. لطفا شما هم نظری ارسال کنید.

0