معرفی 3 رژیم مخصوص برای بانوان کارمند و پر مشغله

1935 بازدید
01 آذر 96
سمانه
,

معرفی 3 رژیم مخصوص برای بانوان کارمند و پر مشغله

امروزه روی فرم بودن بدن و اضافه وزن نداشتن مطبوع بسیاری از خانم ها و آقایان است، برای عملی کردن این خواسته نیاز هست ورزش کنیم و در کنار ورزش کردن حواسمان به غذاهایی که مصرف می کنیم هم باشد، وعده های غذایی مختلفی که مصرف می کنیم  را رژیم می گویند. در این مقاله یکی از رژیم های لاغری و روی فرم بودن بدن و صد البته سالم به شما پیشنهاد می شود باشد که به خواسته خود برسید.

بانوانی که کار می کنند فرصت مناسبی برای رژیم گرفتن ندارند معمولا آن ها نمی توانند بین صبحانه و نهار و شام چیزی میل کنند این رژیم به وسیله عده ای از بانوان کارمند ابداع شده است که به شما امکان می دهد ضمن انجام کار های اداری تان از وزن خود بکاهید.

معرفی 3 رژیم مخصوص برای بانوان کارمند

معرفی 3 رژیم مخصوص برای بانوان کارمند

رژیم مخصوص برای بانوان کارمند و پر مشغله

این رژیم غذایی قبلا بار ها آزموده شده و نتایج جالب توجهی در کاستن وزن از خود نشان داده است، این رژیم لاغری ارزش غذایی موادی را که میل می کنید به 1200 کالری در روز محدود می کند که با گذشت هر هفته می توانید انتظار حدود یک کیلو کاهش در وزنتان را داشته باشید.

البته خطری که این دسته از کارمندان را تهدید می کند تعطیلات آخر هفته است، ساعات فراغت خود را با خوردن جشن می گیرید روز تعطیل را به همراه دوست یا دوستانتان به تماشای یک فیلم یا یک نمایش نامه می گذرانید و از غذاهایی با مقدار کالری بیشتر استفاده می کنید و حتی بیش از وعده های معمول خود پر خوری می کنید که این مورد یکی از خطرات مخصوص این رژیم به شمار می رود.

برنامه غذایی رژیم مخصوص بانوان کارمند :

در برنامه غذایی این رژیم سه نوع صورت غذا گنجاده شده است که به محض اتمام هر دوره دو باره غذا ها را از برنامه شماره یک شروع کنید، البته می توانید برنامه را طبق سلیقه و ذائقه خودتان پس و پیش کنید، البته نهار به گونه ای انتخاب شده است که کارمندان بتوانند آن را در صورت غذای رستوران های کوچک یا کافی شاپ ها نیز بیابند و دسترسی راحتتری به این نوع غذا ها داشته باشند و رژیم پر درد سری برایشان نباشد.

 

همچنین بخوانید:  رژیم لاغری گریپ فروت

 

برنامه شماره 1 غذایی رژیم مخصوص بانوان کارمند :

صبحانه :

یک فنجان آب پرتقال یا آب گریپ فروت شیرین نشده به همراه یک عدد تخم مرغ (بدون استفاده از کره آماده شود) یا یک قطعه نان تست خشک به اضافه یک فنجان قهوه سیاه یا چای.

نهار :

ساندویچ گوشت مرغ یا گوشت گاو (روست بیف)به همراه  سالاد خیار و گوجه فرنگی به اضافه یک فنجان قهوه سیاه یا چای.

شام :

ماهی (کباب شده یا آب پز به دلخواه خودتان) به علاوه 2 نوع سبزی (که لیست سبزی ها در انتهای مقاله آماده است)، نصف فنجان برنج و یک فنجان قهوه سیاه یا چای.

برنامه غذایی شماره 2 مخصوص رژیم بانوان کارمند :

صبحانه :

نصف یک سیب متوسط به همراه سه چهارم یک فنجان پنیر به اضافه یک قطعه نان تست خشک.

نهار :

همبرگر به همراه  یک عدد گوجه فرنگی متوسط و سالاد کلمبه اضافه یک فنجان  قهوه سیاه یا چای.

شام :

گوشت مرغ (کباب شده یا آب پز) به همراه  2 نوع سبزی (لیست سبزی ها در انتهای مقاله آماده است)، سالاد (تهیه شده از برگ سبز سبزیجات مثل کاهو و …) یا سس کم کالری به اضافه یک فنجان قهوه سیاه یا چای.

معرفی 3 رژیم مخصوص برای بانوان کارمند

معرفی 3 رژیم مخصوص برای بانوان کارمند

برنامه غذایی شماره 3 مخصوص رژیم بانوان کارمند :

صبحانه :

نصف گریپ فروت (شیرین نشده) به همراه  دانه های خشک (مثل گندم یا ذرت بو داده یا کرن فلیک) به اضافه یک فنجان  قهوه سیاه یا چای.

نهار :

سالاد میوه های تازه (حتما از میوه های تازه استفاده کنید و هر چقدر میزان استفاده شما از میوه دلخواهتان زیاد باشد بیشتر برای نگه داری رژیم ترغیب می شوید پس تا می توانید از میوه های مورد علاقه خودتان استفاده کنید) به همراه تن ماهی به اضافه یک قطعه نان تست خشک و یک فنجان قهوه سیاه یا چای.

شام :

استیک یا گوشت گاو خالص (به اندازه 125 گرم) به همراه گوشت گوساله یا گوشت بره به اضافه  2 نوع سبزی (لیست سبزی ها در انتهای مقاله آماده است) ، یک عدد سیب زمینی کوچک (کباب شده یا آب پز) و یک فنجان قهوه سیاه یا چای.

همراه ناهار و شام دو نوع از سبزی های زیر را به انتخاب خود میل نمایید :

  • اسفناج، هویج، چغندر، کدو، گل کلم، گوجه فرنگی و کلم پیج.
  • می توانید اندکی وقت غذا خوردنتان را تغییر دهید مثلا به جای ظهر آن را در هنگام عصر مورد استفاده قرار دهید.
  • همچنین مجاز هستید بین صبحانه و نهارتان یک فنجان ماست بدون چربی، قهوه سیاه یا چای میل نمایید.
  • بین ظهر و عصر نیز می توانید یک عدد سیب یا هلو و گلابی و پرتقال و نارنگی و شلیل یا آلو میل نمایید.
  • از میل کردن هر نوع غذایی که در برنامه غذایی سه گانه وجود ندارد خودداری کنید.

 

همچنین بخوانید:  فواید و خواص خرما برای سلامتی

 

توجه کنید :

مجاز هستید : هر مقدار آب و نوشابه های سبک بدون کالری بویون و قهوه سیاه و چای با لیمو و روزانه حدود یک قاشق چای خوری کره یا مایونز میل نمایید.

راهنمایی برای پختن : هر چه گوشت گاو و ماهی و مرغ را بیشتر بپزید هضم آن آسان تر می شود.

راهنمایی در مورد این رژیم :

در مدتی که رژیم می گیرید، گاهی برنامه هایتان را طوری تنظیم کنید تا بتوانید با دوست دیگری که او نیز در حال رژیم گرفتن است نهار میل کنید این امر کمک می کند که روحیه یکدیگر را تقویت نمایید.

اگر با دوستان دیگر برای صرف نهار یا شام بیرون می روید هرگز به آنان ابراز نکنید که تحت رژیم هستید، اگر از این موضوع  سخنی به میان آورید در خلال مدت نهار یا شام موضوع صحبت روی رژیم شما دور خواهد زد، غذاهای مجاز این رژیم به شما اجازه خواهد داد که به طریقی خود را مشغول کنید و لو نروید.

 

از شما متشکریم که تا انتهای این مقاله با ما همراه بودید. سوالات خود را در قسمت “نظرات” با ما در میان بگذارید، همچنین اگر ایده یا نظری در رابطه با این مطلب دارید، خوشحال می شویم آن را با ما در میان بگذارید.

 

قهوه سبز را با خواص لاغری و کاهش وزن، پیشگیری و درمان سنگ های کیسه صفرا، کاهش قند خون، سلامت قلب، کاهش فشار خون، بدون هيچ اسانس و افزودنی شيميايی، از فروشگاه عطارک تهيه نماييد.

توجه

وب سایت عطارک در قبال نسخه های پیشنهادی و داروهای گیاهی ذکر شده، مسئولیتی نداشته و بهتر است قبل از استفاده، با پزشک و یا مشاور طب سنتی در تماس باشید.

پستهای مرتبط

هیچ
نظر ارسال شده است. لطفا شما هم نظری ارسال کنید.

0