زیباتر کردن دکوراسیون خانه با 9 ترفند و ایده ارزان

2223 بازدید
02 آبان 99
مروارید
,,

زیباتر کردن دکوراسیون خانه با 9 ترفند و ایده ارزان

برای برخی از صاحبان خانه ها، صرف هزینه های گزاف برای دکوراسیون خانه امکان ندارد. به جای اینکه حساب پس انداز خود را استفاده کنید، یا کارت اعتباری خود را برای نوسازی خانه خالی کنید، تغییرات کم هزینه را در نظر بگیرید که می تواند فضای  خانه شما را دگرگون کند. ما با استفاده از بینش دیزاینرهای حرفه ای خانه و طراحان، 9 ترفند برتر ارزان برای زیباتر کردن دکوراسیون خانه شما را بیان می کنیم که به شما کمک می کند تا خانه خود را بهتر دکوراسیون کنید.

 

زیباتر کردن دکوراسیون خانه با 9 ترفند و ایده ارزان

زیباتر کردن دکوراسیون خانه با 9 ترفند و ایده ارزان

 

9 ترفند برتر ارزان برای زیباتر کردن دکوراسیون خانه

با نورپردازی اتاق را روشن و دلباز کنید

یک ترفند آسان و مقرون به صرفه برای شیک جلوه دادن دکوراسیون منزل شما به کار بردن وسایل روشنایی جذاب و زیبا است. طبق گفته های Glamour، هیچ راهی به جز نور برای دستیابی به یک درخشش مجلل در خانه وجود ندارد، نور را “جواهرات اتاق” بدانید، و فضا خود را غرق نور کنید.

تمرکز خود را روی نورپردازی بگذارید. در ارتفاع های مختلف و لامپ هایی با اندازه های متفاوت نورپردازی را ترتیب دهید تا یک اثر چشمگیر ایجاد کنید. بدین منظور، یک طراح و مشاوره، لامپ های LED را پیشنهاد می دهد، زیرا هم در مصرف انرژی صرفه جویی می شود و هم اینکه عمر و ماندگاری بالایی دارد و نیاز به تعویض مداوم نخواهد داشت.

با آینه فضا را بزرگ تر کنید

آینه ها و نورپردازی ها برای زیباتر کردن خانه بسیار مناسب می باشند، چند آینه که از نظر استراتژیک در مکان مناسب قرار داده شده اند با یک نور پردازی کامل، می توانند این توهم را ایجاد کنند که فضا و اتاق شما بسیار بزرگتر از حد واقعی است. به سادگی آینه خود را در کنار منبع روشنایی، مانند پنجره یا چراغ لامپ آویزان کنید تا این توهم ایجاد شود.

دویل جیمز، ، توضیح داد: “آویز کردن آینه ای بزرگ، نه تنها باعث افزایش انعکاس نور می شود، بلکه به دکوراسیون اتاق عمق می بخشد و باعث بزرگ تر شدن آن می شود.”

 

همچنین بخوانید: توصیه های فنگ شویی در مورد آینه ها در منزل

 

با آویختن مجموعه ای از آینه ها در اندازه ها و اشکال مختلف، این ترفند را به حداکثر برسانید، و یک طراحی هنری را بر روی دیوارهای خود ایجاد کنید. اگر در دکوراسیون طرفدار سادگی هستید، یک آینه بی نظیر و بزرگ می تواند یک اثر خارق العاده روی دیوار ایجاد کند.

مبلمان را در دکوراسیون به حداقل برسانید

هنگام دکوراسیون خانه خود با مبلمان و لوازم جانبی، سبک مینیمالیستی ” کمتر کم نیست ” را دنبال کنید. استفانی جیکوبز، مشاوره و طراح گفت: “وقتی خانه ای مبلمان زیاد و لوازم جانبی زیادی دارد، به راحتی فضا کوچک و طاقت فرسا می شود.”

به جای اینکه فضای خود را با وسایل غیر ضروری پر کنید، وسایلی که به آن ها احتیاج دارید را در دسترس بگذارید. وی افزود: “بهترین راه برای شروع روند بهم ریختگی، عبور از هر اتاق و پرسیدن از خود برای هدف هر اثاثیه است. اگر صندلی های اضافی برای نشستن دارید که هیچ کس هرگز از آن ها استفاده نمی کند، شاید وقت آن است که از شر آن ها خلاص شوید.

با تغییرات کوچک خانه خود را مجلل کنید

برای دستیابی به دکوراسیونی زیبا، لازم نیست فضای خود را کاملا نو کنید. با قرار دادن چند وسیله کلیدی در یک اتاق، می توانید به راحتی تغییرات چشم نواز ایجاد کنید. به عنوان مثال، آویختن پرده های نزدیک سقف ظاهری لوکس و مجلل در خانه شما ایجاد می کند، زیرا پرده های بلند این توهم را دارند که اتاق شما بزرگتر است.

با قرار دادن چند بالش خوشرنگ چاق و چله در محل نشستن خود، به طور همزمان فضایی راحت و شیک در خانه خود ایجاد می کنید. سعی کنید چند بالش مد روز را با طراحی های سرگرم کننده، اما تعداد کم انتخاب کنید.

برای اینکه خانه خود را با وسایل دکوری زیبا پر کنید نیازی به هزینه کردن زیاد ندارید. برای دستیابی به و ظاهری که مد نظرتان است، فروشگاه های دکوراسیون منزل ارزان قیمت را به صورت آنلاین یا فروشگاهی انتخاب کنید.

استفاده از فرش های خوشرنگ برای اتاق ها 

اگر در کف خانه شما سرامیک یا کف دیگری به غیر از موکت است، افزودن یک قالیچه می تواند اتاق را دلباز و جذاب کند. با این حال، مطمئن شوید که فرش شما متناسب با فضای اتاق است زیرا استفاده از فرش های بسیار کوچک باعث می شود فضای شما کمتر و کوچکتر بنظر برسد.

وقتی مبلمان را کنار فرش قرار می دهید، اطمینان حاصل کنید که فرش با هر نوع مبلمان فضای مشخصی را گسترش می دهد. به عنوان مثال، صندلی های اتاق ناهار خوری باید با فرش مقداری فاصله داشته باشد و مبلمان باید حداقل دو پایه جلو روی فرش قرار گرفته باشد.

رنگ تازه ترفندی ساده برای تغییر دکوراسیون

در طراحی و اجرای دکوراسیون جدید اگرچه رنگ آمیزی دیوارهای خانه شما ممکن است یکی از کارهای گران و وقت گیر باشد، اما چند مورد وجود دارد که می توانید در خانه خود رنگ آمیزی کنید و ظاهر جدیدی به مبلمان و لوازم موجود شما می بخشد.

با وسایل قدیمی خانه خود شروع کنید. آیا متوجه می شوید رنگ های کابینت که با طرح رنگ آشپزخانه شما در تضاد است فضا را خفه کرده است؟ یک قوطی تازه رنگ را بگیرید و سعی کنید رنگ خنثی مانند خاکستری را به آن ها بکشید.

همین اقدام را برای هر وسیله قدیمی دیگر در خانه خود اعمال کنید. به عنوان مثال، امی بلی، یک طراح حرفه ای دکوراسیون توصیه می کند که چوب های قدیمی یا مبلمان غیر جذاب را با رنگ گچی تغییر دهید، بوسیله رنگ های خاکستری یا سفید.

یک طراح دکوراسیون حرفه ای دیگر نیز می گوید، رنگ آمیزی درب ورودی با رنگ پررنگ به خانه شما، ظاهری خاص می دهد. ناگفته نماند، رنگ آمیزی درب منزل شما با هزینه بسیار کمتری از هزینه خرید درب جدید، ظاهر جدیدی به خانه شما می بخشد.

نصب قالب برای دیوارها و سقف 

نصب قالب یا تزئینات در خانه راه خوبی برای گران تر و شیک تر جلوه دادن دکوراسیون منزل شما است.

 

همچنین بخوانید: ایده های ساده برای دکوراسیون خانه

 

اگر خودتان این کار را انجام دهید، می توانید قالب تاجی را با هزینه بسیار کمی نصب کنید. این می تواند بهترین کار برای یک فضای بزرگ در خانه شما باشد. در حالی که رنگ سفید تمیز و صیقلی به نظر می رسد، شما همچنین می توانید با رنگ آمیزی قالب، رنگی به اتاق خود اضافه کنید.

حتی می توانید قالب را به تخته های قرنیز، تیرهای سقف، ستون ها، مدال های سقفی و کناره های صندلی اضافه کنید، اما نکته اصلی این است که بیش از حد زیاده روی نکنید. برای افزودن قالب، نواحی ظریف در یک اتاق بزرگ را انتخاب کنید.

جزییات را تغییر دهید

لازم نیست مبالغ زیادی برای پروژه بازسازی آشپزخانه و دکوراسیون جدید هزینه کنید. با تغییرات ساده کشوها و دستگیره های کشو جزئیات زیبایی را اضافه می کنید که مطمئنا در آشپزخانه شما برجسته می شوند. جیکوبز گفت: این یکی از بهترین روش های من برای طراحی مجدد است که به آشپزخانه، حمام یا مبلمان منسوخ شده جلوه ای کاملا جدید می بخشم و این کاری است که صاحبان خانه می توانند با حداقل هزینه انجام دهند. جیکوبز پیشنهاد کرد که به دنبال قطعات شیک و ارزان قیمت باشید که در بیشتر فروشگاه های عمده فروشی وجود دارد.

از معجزه گل ها و گیاهان استفاده کنید

گل ها و گیاهان روشی آسان و ارزان برای افزودن رنگ و بافت به اتاق های مختلف خانه شما و دکوراسیون زیبا هستند. با افزودن یک گلدان تزئینی، پر از گل های باغی محلی یا فروشگاهی زیبایی و حس خوب را به فضا و خانه خود می بخشید.

اگر به دنبال رنگ های خنثی تر در دکوراسیون خانه خود هستید، گیاهان سبز را بخرید، نه تنها امکان هماهنگی آن با فضا ببیشتر است، بلکه مراقبت از آن نیز بسیار آسان است.

 

از شما متشکریم که تا انتهای این مقاله با ما همراه بودید. سوالات خود را در قسمت “نظرات” با ما در میان بگذارید، همچنین اگر ایده یا نظری در رابطه با این مطلب دارید، خوشحال می شویم آن را با ما در میان بگذارید.

 

شمع وارمر ۱۰ عددی را با بهترین کیفت ساخت، بدون رایحه، با شعله روشن و یکنواخت، بدون اشک و بدون دود در هنگام سوختن، از فروشگاه عطارک تهیه نمایید.

توجه

وب سایت عطارک در قبال نسخه های پیشنهادی و داروهای گیاهی ذکر شده، مسئولیتی نداشته و بهتر است قبل از استفاده، با پزشک و یا مشاور طب سنتی در تماس باشید.

پستهای مرتبط

1
نظر ارسال شده است. لطفا شما هم نظری ارسال کنید.

0