سالخوردگی همراه با نشاط

1434 بازدید
25 مرداد 97
سمانه

چرا هدف دارویی مفید است !؟

ما در زندگی روزانه خود با گرمی و محبتی که از دستاوردهای با معنا سرچشمه می گیرد آشناییم اما متاسفانه به نظر خیلی از آدم ها، فرصت ها برای انجام دادن کارهای ارزنده در نیمه دوم زندگی شان محدود است. سالخوردگی همراه با نشاط در نیمه دوم زندگی به سه عامل بستگی دارد : پول، دارو و درمان و معنای زندگی.

داشتن پول:

داشتن پول که امری بدیهی است، ما نیاز داریم تا با پول امور اقتصادی خود را اداره کنیم و به هر شکل ممکنی قادر به انجام دادن کارهایی شویم مثل مسافرت، شرکت در کلاس های مختلف، لذت بردن از زندگی. ممکن است که ما ناگریز شویم امور را تا زمان درست آن به تعویق بیندازیم.

دارو و درمان:

دارو و درمان به سلامت ما بر می گردد و همان گونه که غالبا اشاره شده است، بزرگسالان و سالمندان امروزی زمان های قدیم خیلی سالم ترند. با وجود این معنی و مفهوم کلیدی گمشده برای خیلی از افراد به شمار می رود. آنان پول و امکانات دارویی دارند اما تنها احساس مقتدرانه ای در مورد هدفمندی ندارند، یعنی دلیلی برای برخاستن از خواب صبحگاهی، پول و امکانات بهداشتی به روح ما آگاهی نمی دهد و ما را کامل نمی سازد. با آن که آن ها ممکن است واجد شرایط و اتکا کردنی به حساب بیایند آگاهی و خرد که به چشم دیده نمی شود است که برای سر زندگی و شور و حال خود به آن نیاز داریم.

سالخوردگی همراه با نشاط

سالخوردگی همراه با نشاط

زندگی با معنا :

خبر خوب این است که فراتر از پولدار بودن و داشتن امکانات بهداشتی، زندگی با معنا عاملی است که همه ما بیشتر در زیر اختیارش قرار داریم. ما در مورد پیدا کردن و داشتن هدف در زندگی مان حساب می کنیم، زیرا آن هدف را خودمان بر می گزینیم. این عامل همواره با اقتدار خودمان همراه است تا دلیلی برای بیدار شدن در صبح داشته باشیم. پول و امکانات درمانی ممکن است روزی تمام شود ولی معنا و مفهوم در سراسر زندگی از ما حمایت خواهد کرد.

اکثر ما گاهی می توانیم احساس کمال ژرفی را در خود بنماید و یا زمانی که موهبت های خودمان را به دیگران هدیه می کنیم، امکانات شخصی، سازمانی یا موردی، احساسی نظیر دریافت آن موهبت به ما دست می دهد و شادی آن شخص از آن ما می شود و ما نیز شاد می شویم. این ها تجاربی هستند که پیوسته در خاطره و حافظه ما قلم زده شده است که به وسیله آن ها خودمان را معنا و تعریف می کنیم و همه آنچه این تجارب معمولا به آن گرایش دارند این است که تمام آن ها از حس هدفمندی که به زندگی مان معنا می بخشد سرچشمه می گیرند.

 

همچنین بخوانید: معرفی چند سنگ درمان گر

 

گذرگاه های متعددی برای هدفمندی و داشتن معنا در زندگی وجود دارد. ما می توانیم از بزرگتر هایمان بخواهیم تا راهنمایی مان کنند که به تمرین های معنوی بپردازیم و هر نوع خدمتی را برای دیگران متقبل شویم. خود زندگی با تجارب مثبت و منفی به زندگی ما معنا می بخشد.

فراموش نکنیم :

اگر هم ردیف شدن با کسانی را که زندگی هدفمند و با معنا دارند برگزینیم. معنای به خصوصی در مورد زندگانی و زندگی خودمان پیدا خواهیم کرد. ما همه انسان های متفاوت و با تجربه های گوناگونی هستیم. همه ما مواهب و استعدادهای ویژه و متفاوتی داریم. زندگی هدفمند ناشی از داشتن ارثیه آزاد و سخاوتمند از همان مواهب در دنیا است.

 

از شما متشکریم که تا انتهای این مقاله با ما همراه بودید. سوالات خود را در قسمت “نظرات” با ما در میان بگذارید، همچنین اگر ایده یا نظری در رابطه با این مطلب دارید، خوشحال می شویم آن را با ما در میان بگذارید.

 

صمغ کندر را با خواص درمان اسهال، درمان تب، تسکين اعصاب، تسکين دردهاي مفصلي، تقويت حافظه، رفع بوي بد دهان، مقوي قلب، قاعده آور، بدون هيچ اسانس و افزودنی شيميايی، از فروشگاه عطارک تهيه نماييد.

توجه

وب سایت عطارک در قبال نسخه های پیشنهادی و داروهای گیاهی ذکر شده، مسئولیتی نداشته و بهتر است قبل از استفاده، با پزشک و یا مشاور طب سنتی در تماس باشید.

پستهای مرتبط

هیچ
نظر ارسال شده است. لطفا شما هم نظری ارسال کنید.

0